Stránka 1 z 2

Čím pokračovat po 70ccm?

PříspěvekNapsal: 11 čer 2007, 22:05
od Patrik PADDOCK
Menim valec za 70 ccm+klapky+valecky+vetsi tryska do standartniho 14 mm karbece,na Derbi Paddock LC,co bude mit vetsi efekt(myslim ne sile a rychlosti),cim pokracovat,lepsi vario,nebo ladak?Oboji je zatim seriovy a na oboji najednou nejsou prachy(zivim jeste auto a velkou masinu)Poradte...

PříspěvekNapsal: 11 čer 2007, 22:07
od sneegg
stopro vyfuk,ten valec musi vydechovat,jinak se ti bude dusit a nebude ti ta 70ka platna

PříspěvekNapsal: 11 čer 2007, 22:08
od Marios
Jojo ladáček B)

PříspěvekNapsal: 11 čer 2007, 22:44
od Patrik PADDOCK
No,to je ta horsi varianta-financne.Docela darda,3 litry za kus roury... :)

PříspěvekNapsal: 11 čer 2007, 23:21
od Dj RE5PECT
urcite vejfuk a karbec

PříspěvekNapsal: 04 črc 2007, 10:27
od Patrik PADDOCK
...Tak karbec uz mam novej-Dell Orto 17.5mm a zjistil jsem,ze vejfuk uz taky nemam seriovej,ale nejakej ladak,i kdyz nejakej levnej/neco podobnyho jsem mel na MZ 150 za 800Kc/V kazdym, pripade to vydechuje podstatne lip,nez se seriovym,takze brzy koupim kevlar.remen a pak uz me napada jedine lepsi variator...

PříspěvekNapsal: 04 črc 2007, 20:43
od Crashman
[quote=Patrik PADDOCK]...Tak karbec uz mam novej-Dell Orto 17.5mm a zjistil jsem,ze vejfuk uz taky nemam seriovej,ale nejakej ladak,i kdyz nejakej levnej/neco podobnyho jsem mel na MZ 150 za 800Kc/V kazdym, pripade to vydechuje podstatne lip,nez se seriovym,takze brzy koupim kevlar.remen a pak uz me napada jedine lepsi variator...[/quote]


Zdr mám skoro stejnej scoot akorát AC a tet je zadřenej takže du taky kupovat válec,kliku,a karbec a práve byme zajímalo esi ti tam ta 17,5 sedla na příruby nebo si musel neco ešte k nemu kupovatnebno předelávat.
dÍK

PříspěvekNapsal: 04 črc 2007, 20:55
od Dj RE5PECT
[quote=Crashman][quote=Patrik PADDOCK]...Tak karbec uz mam novej-Dell Orto 17.5mm a zjistil jsem,ze vejfuk uz taky nemam seriovej,ale nejakej ladak,i kdyz nejakej levnej/neco podobnyho jsem mel na MZ 150 za 800Kc/V kazdym, pripade to vydechuje podstatne lip,nez se seriovym,takze brzy koupim kevlar.remen a pak uz me napada jedine lepsi variator...[/quote]


Zdr mám skoro stejnej scoot akorát AC a tet je zadřenej takže du taky kupovat válec,kliku,a karbec a práve byme zajímalo esi ti tam ta 17,5 sedla na příruby nebo si musel neco ešte k nemu kupovatnebno předelávat.
dÍK
[/quote]17,5 by se mel v pohode vlezt do seriovy priruby

PříspěvekNapsal: 05 črc 2007, 00:44
od kure.11
vyfuk je nejdulezitejsi soucastka na 2T takze nevrazej do remenu a spol a radsi vyhod tu hujdu co tam mas a kup naky ladacek..

PříspěvekNapsal: 05 črc 2007, 20:01
od Patrik PADDOCK
Karbec pasoval Ok,na rozdil od jinejch veci,jako treba nepresny tesneni pod valec.Taky jsem musel trochu vybrakovat plast.kryt valce,nesel na novej valec kvuli jinak vyvedeny vode

PříspěvekNapsal: 06 črc 2007, 09:11
od sneegg
přesně tak,fuk je základ.

PříspěvekNapsal: 14 črc 2007, 21:44
od speedy.kh
jakej fuk byste mi doporucili na skota "Hero Puch Winner" plz

Re: Čím pokračovat po 70 ccmm ?

PříspěvekNapsal: 13 úno 2009, 23:02
od scooter83
ahoj, základ je válec! od neho se pak odvíjejí ostatní součásti tuningu.Protože pokud ma někdo jen padesátku, tak výfuk, at je sebelepší nezvedne výkon o moc nebot válec nemá dostatečnou kompresi a vyfuk, ze sebe nemuže dostat to nejlepší. Jednou ke me do servisu přijel kluk se seriovým skutrem a přivezli si Careru 30 abych mu ji tam namontoval. I když jsem mu to půl hodiny vysvětloval, že je to nesmysl, nenechal se odbýt. poté, co jsem mu to namontoval, uznal že se mýlil. Pořádný tuning se hold nesmí šidit. Vím, sám moc dobře, jaké to je tunit a nemít peníze na válce za desitky tisíc a byt naštvanej. Ale jestli můžu poradit, tak pokud to máte na Prahu nebo jiná města nehnal bych výkony do extremů. Protože by jste se pak mohli každou vyjíždku modlit, zdali dojedete i domů. S pozdravem Dominik Scooter83 :D :D :D

Re: Čím pokračovat po 70 ccmm ?

PříspěvekNapsal: 14 úno 2009, 08:25
od mirsil
Ahoj, nikde nevidím zmínku o otevřeném filtru - při přechodu na větší trysku se většinou doporučuje i on kvůli rychlejšímu plnění válce. :wink:

Re: Čím pokračovat po 70 ccmm ?

PříspěvekNapsal: 14 úno 2009, 11:45
od Mach.002
Gilera GT 800 :lol: :lol: :lol: