Stránka 22 z 33

Re: Válečky Dr.Pulley

PříspěvekNapsal: 15 bře 2016, 16:59
od Mirus1
amaize:: A do kopců to jede jak, je poznat nějaké, alespoň malé zlepšení, nebo je to zhruba stejné. Co jsem zatím o těch pulcích :D přečet, tak jedině se chválí svižnější rozjezd, to je asi jednoznačný klad, ovšem vše ostatní už je jaksi jenom tak o pocitech. Takže si kladu otázku, jestli celé puleje vlastně nehodit za hlavu a nechat to být...

Re: Válečky Dr.Pulley

PříspěvekNapsal: 15 bře 2016, 17:12
od amaize
Já si myslím že to přínos má, i celkově, ne jen rozjezdy, ale všeobecně, věřím v to že na nich i více najedu a po druhém otevření jsem zjistil, že varec není tak ušpiněny, byl jsem v Alpách a nechcipal jsem v kopcích, ovšem to ať potvrdí Ferry a Rorejda , je ovšem na každém co zvolí, já se jednou zeptal na Pulley, málem mě dotyčný nechal zastřelit, takže celkový servis si řídím sám, není to pro mne problém

Re: Válečky Dr.Pulley

PříspěvekNapsal: 15 bře 2016, 19:02
od Dalas
Navíc oproti obyč válečkům, míň vibrují při jízdě-je to poznat..prostě to zpříjemní cestu..hladší chod.

Re: Válečky Dr.Pulley

PříspěvekNapsal: 15 bře 2016, 19:05
od amaize
Nelze jinak než souhlasit ;-)

Re: Válečky Dr.Pulley

PříspěvekNapsal: 16 bře 2016, 20:59
od zitow
Větší styčná třecí plocha, nehrozí tedy tak rychle vytvoření hran jako na kulatých. Při volnoběhu se nepřevalují jako kulaté, takže variátor neklape. Těch plusu je podle mě víc.

Re: Válečky Dr.Pulley

PříspěvekNapsal: 17 bře 2016, 01:08
od JRM66
Na slovensku totok za nemecke ceny, len to asi bude trošku dlhšie trvať! http://www.scooter-tuning.sk/product_de ... em_id=2272

Re: Válečky Dr.Pulley

PříspěvekNapsal: 24 dub 2016, 21:04
od mzxy
Tak jsem letos také vyzkoušel "posuvníky" dr. Pulley, první pocity jsou smíšené, origo válečky 21.5 g jsem nahradil posuvníky 21g, rozjezdy jsou subjektivně trochu plynulejší a svižnější ale při rychlosti kolem 80 km přichází jakési výrazné "hluché místo", jako když se posuvníky zastaví na místě a nedokáží dál tlačit na řemenici...najel jsem po místní okrsce asi 10 km, když se oteplí musím je zkusit někde kde se mohu trochu víc rozjet, abych zjistil, kde a zda vůbec to hluchíé místo končí...80 tam mám sice asi za necelé 4 selundy, ale pokud se to nezlepší jdou kostky ven...mám i nová pulley - vodítka, dosedají přesně a krycí plech variátoru nemá žádnou nadbytečnou vůli, pokud si ten dr.pulley zázrak ani po několika desítkách km "nesedne" tak jde z kola ven...
Vzhledem k tomu že se posouvají, je podle mého názoru jejich pohyb variátorem sice plynulejší ale také pomalejší než u válečků a proto se při ubrání plynu vypíná spojka trochu později než s válečky, přo dojezdu na křižovatku skůtr déle brzdí motorem.
Pokud je vyjmu, nabídnu je potenciálnímu zájemci včetně vodítek za zajímavou cenu, jde o rozměr 25x17 vhodné pro piaggia X9, beverly, MP3 v kubaturách 400/500ccm
Každá i ta špatná zkušenost je k něčemu dobrá a pro majitele silnějších skůtrů 400/500 ccm s variátorem s polořemenicí vypodloženou vymezovací podložkou (podložka je mezi hřídelkou po které se pohybuje variátor a vnější polřemenicí ) je nejedodušším tuningem experiment s podložkou
Kdo jezdí sám a po rovině může jí úplně vyjmout, rozjezdy budou trochu pomalejší ( hlavně se spolujezdcem ) a jízda trochu klidnější, motor běží v nižsích otáčkách a spotřeba je o cca 0.5 litru nižsí, maximálka výrazně vyšší, ale při vysoké rychlosti nad 140 km může řemen občas "plesknout" o vnitřní stranu bočního krytu variátoru, jlavně při slabší kontrastce
Dá se experiemntovat a nahradit 3mm podložku slabší, 2 mm nebo 1 mm, rozdíl je ihned znát...
Domnívám se že z maxiskůtru by se neměl "tuningem" dělat řvoucí "bzučák", který točí 8 tis otáček , to je dobré pro majitele padesátek...

Re: Válečky Dr.Pulley

PříspěvekNapsal: 24 dub 2016, 21:16
od Mirus1
To je zajímavé, hodně lidí je chválí, hodně lidí je nechválí, vidím to tak půl na půl, po přečtení X diskusí na tohle téma, kde asi bude pravda, že by taky na půl :?
Jestli ti, co je kritizují nedělají nějakou chybu, třeba v gramáži a jestli ti, co je zase chválí, to nějak nepřehánějí :roll: A teď babo raď....

Re: Válečky Dr.Pulley

PříspěvekNapsal: 24 dub 2016, 21:20
od amaize
Já už napsal o pulikach dost, ale do MP3 400 válečky o gramáží 21 ani náhodou, to by byly těžší než originál :-)

Re: Válečky Dr.Pulley

PříspěvekNapsal: 24 dub 2016, 21:28
od sebior
Jaký je průběh otáček u takto těžkých Dr.P kluzáků? A jaké jsou teď max. otáčky? Mám 3kolku 500 (orig. 21,55gr) a nyní mám 17gr. a jeví se mi jako optimální.

Re: Válečky Dr.Pulley

PříspěvekNapsal: 24 dub 2016, 21:31
od amaize
Taky bych tam dal lehčí, mluví se desetina tak třeba 18 až 19 g a věřím že by byla spokojenost, myšleno do MP3 500

Re: Válečky Dr.Pulley

PříspěvekNapsal: 24 dub 2016, 21:35
od duky5
Neviem teda kto ti poradil také "ťažké" valčeky, všeobecne sa radí dať ich o cca 10% ľahšie. Pri väčších kubatúrach by som to percento znížil.

Ja konkrétne mám na svojej päťstovke 20g valčeky a som spokojný.

Re: Válečky Dr.Pulley

PříspěvekNapsal: 24 dub 2016, 21:46
od Mirus1
No právě i na origo stránkách http://www.drpulley.info/, se dá dočíst, že v prvé řadě záleží na výběru té správné gramáže. Ideál prý je o 1-1,5gr míň než origo, to je ale všeobecně známo i u nás. Ovšem nikde jsem už nenašel, zda tohle platí u všech kubatur...Ta různá doporučení na různé mašiny jsou dosti zavádějící...
Takže asi nebývá než vyzkoušet systém pokus-omyl :D :? ale do toho se mě jaksi vůbec nechce, takže se na to asi vykašlu a budu rád za to, jak mě to jede teď..... :D Obrázek

Re: Válečky Dr.Pulley

PříspěvekNapsal: 25 dub 2016, 22:26
od balw
Já jsem měl Dr. Pulley na 125 i 250 a dělal jsem to tak, že jsem vzal vždy o 1g méně než originál a pak výstružníkem ubíral, dokud jsem nebyl spokojen. Teď mám Piaggio Beverly 350ST a váhám, zda do nich jít nebo ne. Musím říct, že na Hondě 125 jsem z nich byl nadšený, ale u X-maxe 250 mi to až takový zázrak nepřišel... A teď babo raď.

Re: Válečky Dr.Pulley

PříspěvekNapsal: 28 dub 2016, 22:48
od mzxy
bohužel zkušenosti jsou různé, variátory různých značek a modelů jsou trochu odlišné a zpravidla kosntruovány především podle kubatury, válečky se pohybují pod různými úhly a motory v různých otáčkách, nexus má stejný variátor jako beverly a pokud v nexusu 20 g fungují bezvadně, tak já s 21 g zatím nejsem příliš spokojen...vibrace od variátoru jsou s posuvníky skutečně minimální, dnes jsem se projel kvalitní asfaltkou a zkoušel ubírat a přidávat plyn a reakce skůtru jsou skutečně planulejší, chybí mi tam ten pocit jemného "cuknutí" když válečky vytlačí polořemenici do záběru nebo když se po ubrání plynu rozpojí spojka...s posuvníky to téměř nepoznám...na rozdíl od jiných uživatelů kterým se s dr. pulley netočí zadní kolo po nastartování na stojánku to moje se točí, ale bude to možná fungl novou spojkou, která má relativně silné obložení a mezi zvonem a obložením je minimální prostor
Také jde o to, co od těch úprav očekáváme, domnívám se že 500 ccm motor s 18 g válečky místo 21.5 má výrazně vyšší otáčky a to jsem právě nechtěl, proto jsem použil 21 gramáž
Loni jsem jezdil bez vymezovací podložky pod vnější polořemenicí s obyč válečky, výsledem byl pokles otáček, vyšší maximálka a měnší spotřeba, s dr. pulley tam mám 1.5 mm podložku, která může dělat ten "špatný" převod ...předpokládám že nexus 500 i MP3 400 tam má také 3mm tlustou podložku