Stránka 1 z 2

PříspěvekNapsal: 03 led 2007, 10:50
od roman II
Právě řeším na svým CPI Oliver montáž 70cm kitu Airsal T6, jelikož nemám nářadí a man. zručnosti, tak si to chci nechat udělat spolu s výměnou výfuku Lazer XPro, variátor Malossi, výměna pružinek a kontrastky a výměna karbce za manuál 17,5. Máte někdo ponětí nebo zkušenosti kolik si za to servis řekne a za jak dlouho to udělaj.Dík

PříspěvekNapsal: 03 led 2007, 11:09
od KYBLOS
Tak já sice nevím kolik mě to přesně bude stát, ale aspoň tak orientačně ti napíšu tip na kolik mě to cca vyjde, páč ten chlápek co mi to montuje mi to zhruba odhadnul na něco okolo 3000kč. Mění mi válec z 50 na 70ccm a taky ložiska u klikovky. Nemám tam teda práci na výměně fucku, varce, pružinek, kontrastky, karbece za manuál apod. No stejně vlastně asi musí sundat varec a spojku, aby mohl rozpůlit motor, takže částečně tam tu práci má. No vyměnit varec by sis zvládnul podle mě s přehledem sám. No karbec mi měnit nebude, ale bude mi tam aspoň dávat širší trysku, takže trochu do něj hrábnout musí, takže tohle je pouze odhad, páč třeba mě to bude stát víc, možná míň, nevím to prostě přesně :-)

PříspěvekNapsal: 03 led 2007, 11:20
od roman II
Dík alespoň za odhad, sám jsem odhadoval něco mezi 3-4 tis kč.Ku... ten tuning stojí peněz.Až to bude hotový dám vědět kolik to stálo a jak to jede. Ještě přemejšlím o sportovní spojce, ale asi to nechám být do doby než to ozkoužím s těmahle úpravama.Ještě jsem si udělal radost novejma Pirelli EVO 21 a EVO 22.

PříspěvekNapsal: 03 led 2007, 12:43
od smates
No kdo neni vylozene tele,tak to zvladne vymenit sam.Je to prace tak na 3 hodky kdyz to pujde spatne.Nez za to dat 3k to bych se o to aspon pokusil :rolleyes:

PříspěvekNapsal: 03 led 2007, 13:16
od petridas
jenze to chce k ruce aspon nekoho lehce zrucnejsiho protoze se ti muze stat ze to rozeberes a pak zjistis ze to uz do kupy nedas :( a povezes to do servisu po kouskach :D

PříspěvekNapsal: 03 led 2007, 13:26
od roman.mara
já se řídím heslem, když tomu nerozumíš, tak se do toho nes...... :p

u mě to platí, já přes takové věci nejsem, holt každý je dobrý v něčem

;)

PříspěvekNapsal: 03 led 2007, 13:35
od KYBLOS
petridas: Čéče trefa :-D To je totiž můj případ a to naprosto přesně. Vyměnit si válečky, spojk. pružinky, kontrastku, trysku v karbeci, namontovat alarm TNT, vyměnit varec, spojku, řemen apod., to pro mě není problém. Namontovat kit 70ccm, vyměnit ložiska u klikovky, to už je o něčem jiném. Možná jsou lidi, kteří to zmáknou sami doma na koleně a nedaj za to ty cca 3 klacky, ale já k ním nepatřím. Zas tak moc zručnej nejsem. Co já vím? Třeba bych to spáchal sám, ale s těma obavama, že na tom něco udělám špatně, něco nesedne tak jak má atd.. to opravdu nemůžu. Třeba bych měl radost z toho, že se mi to podařilo udělat, ale taky je tu možnost, že ujedu pár metrů a scoot mi klekne. Pak bych si musel třeba koupit kit 70ccm znovu a říct si: jó chybama se člověk učí :-( Radši to nechávám na někom, kdo tomu rozumí, což já zase tolik nejsem :-D

PříspěvekNapsal: 11 led 2007, 18:32
od freerider
Já romane II pudu na jaře asi taky do Airsal T6. Je to hliníkovej válec. Airsal vyrábí na mnoho jinejch věcí než jsou scootery takže s tím maj zkušenosti. Řiká se že se zadíraj ale když ho dobře zajedeš tak si myslím že by neměl bejt problém. Plánuju ještě víc věcí na to takže na výkon si asi už nebudu stěžovat.

PříspěvekNapsal: 12 led 2007, 09:28
od roman II
Takže zítra odvážím skůtra na přestavbu a dám vědět kolik si za to všechno řekli a jak to jede. K tomu zadírání, zadřít se dá všechno, pokud dobře zajedeš, nastavíš a u 70cm se bude muset trošku víc přimazávat, takže budu do nádrže přidávat panáka oleje a snad to bude v pohodě.

PříspěvekNapsal: 12 led 2007, 12:38
od Zoidberg
Za výměnu válce (a jiné práce) jsem tehdy platil asi tisícovku. Na výměnu ložisek klikové hřídele je třeba půlit motor, takže to bude hodně víc. Pro jistotu taky přimazávám, 1/10 deci na litr. Ale je možné, že kdybych to nedělal, tak se nic nestane. Zjistil jsem však, že investice do plné syntetiky je úplně zbytečná, motor to zjevně nebyl schopný spálit, a šlo to zpět výfukem. Měl bych toho chudáka preventivně rozebrat.

PříspěvekNapsal: 12 led 2007, 16:30
od roman II
čím teda přimazáváš a jakej máš válec + na něm najeto?

PříspěvekNapsal: 12 led 2007, 17:05
od Marios
No to mě taky zajíma B)

PříspěvekNapsal: 12 led 2007, 17:13
od WeCo
Airsal T6 70 nepřimazávat! Pokud je správná tryska tak to bohatě stačí, víc oleje bude zhoršovat spalování = menší výkon. V záběhu má válec tendenci se přidřít. Znamená to zajíždět opatrně. Airsal T6 není dílensky úplně dokonalý, museli jsme zabrousit ty přefuky, bylo tam spousta nepřesností z výroby. Jinak je to dobrý válec za ty prachy.

PříspěvekNapsal: 12 led 2007, 18:45
od Luboš Voral
A jakej by jsi doporučil válec pro lajka který si ho nedokáže zabrousit atd. ?romane ll dej vědet prosím možná že bych to taky zkusil
i když chci zjara něco silnějšího ale CPIčko si nechám

PříspěvekNapsal: 12 led 2007, 19:15
od WeCo
Ja jsem taky lajk a ty nepresnosti tam sly poznat okem. Zabrousit jsem to nechal ale kamosovi, ktery mi to i montoval, sam bych to nezvladl, ani na to nemam potrebne naradi. Navic se tam hodne stelovalo s karburatorem, dali jsme tam DellOrto 21", ten seriovy co je na CPI tomu asi nedoda potrebnou smes. Nevim, mozna jo, ale vetsi valec, navic sportovni, vyzaduje vice kvalitni smesi. Pocitej, ze se ti zvedne spotreba min. o litr az dva. Pak je otazkou zda to stoji zato nebo radeji udelat papiry na velkou a koupit aspon tu 125-ku...