Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: 22 led 2009, 18:06
od Myschan
A pak místo šetření na většího skůtra budeš pravid :(lně posílat peníze na úplně cizí účet

PříspěvekNapsal: 23 led 2009, 07:52
od generic
Proč to tak dramatizujete?? Vždyť úpravy má každej druhej skútr. Kdyby měli všichni takovýhle tragický myšlenky tak si ho snad ani nikdo nekoupí. Já nechci dělat nic převratnýho - jenom chci větší točivej moment do kopce, nic víc. Otáčky zvyšovat nechci a s cestovní rychlostí kolem 65 sem taky spokojenej..

PříspěvekNapsal: 23 led 2009, 18:54
od Myschan
Myslím, že nic nedramatizujeme. Ptal jsi se na názor, Kraken, já a další ti odpověděli. To jak se zařídíš je na tobě. P.S.: Kolikrát jsi stál u soudu či jednal s právníky?

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 11:00
od generic
ne, já to tak nemyslel, váš názor respektuju a zajímá mi. Jen mi to přijde všechno až moc složitý, při tom má ty úpravy skoro každá 50.. Ne nikdy jsem nestál u soudu a nejednal s právníky, proč bych měl?

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 11:36
od Myschan
Při běžné kontrole se na to nepřijde. Jde o to, že velký problém by byl v případě nehody se zraněním. Jinak bych ještě pouvažoval o změně variátoru - prý to vcelku taky pomůže, ale osobní zkušenost s tím nemám. Zkus scootland.cz

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 12:58
od Mefisto
Myslim, ze dost prehanite a zbytecne ho strasite (nesledujte tolik telku) ;) :p

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 13:41
od Kiwi
Jak říká Mefisto,není to tak hrozný. U lidí panujou nesmyslný názory typu: někoho srazíš autem a zabiješ ho,máš vypitý tři piva = automaticky tvoje vina. Je to blbost, protože ti soud prokazuje zavinění tý srážky a chlast je jen přestupek (pokud nemáš 3 promile že) Takže pokud ti ten chodec nedal šanci a sundal bys ho i střízlivej,jsi z toho venku. A stejně tak je to i s těma úpravama, technickejma apod. Ptal jsem se kámoše z pojišťovny,jak je to s pojistným plněním v případě propadlé STK a různejch tuningů a říkal, že ho při likvidaci zajímá jen to,jestli má auto registrační značky a zaplacený ručení. Takže se toho neděs. Ani si nedovedu v praxi představit situaci, že by tě někdo žaloval kvůli kitu. Lidi, už nečumte na tu Novu :D

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 13:51
od Marios
Kiwi přesně tak ;) :D B) B) B) B)

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 14:46
od generic
jo, moc děkuju za odpovědi. Taky si myslim že to nebude tak horký, ale já o tom vim kulový tak se informuju..

to g.man: budu vyměňovat variátor, válec, klikovku a trysku.

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 15:33
od Kiwi
pokud nemáš řidčák na větší, tak tuň :) krutý slovo....jinak jsou to vyhozený love

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 20:08
od rick
Ať se mládí vydovádí-vzpomeňme co jsme dělali my.

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 21:51
od ESO RIMER
Držím ti palce v tom tunění :D nebyl jsem jinej , tak čest práci ;)

Re: Tuning a STK

PříspěvekNapsal: 17 úno 2009, 17:21
od zderca
zdarec,podle mě je nejlepší ponechat si sériové věci bokem:válec,hlavu,karbec,vzducháč a výfuk.Jezdit ze 70cc a když pojedeš na technickou naházet to tam zpátky a pak zase přehodit.Z motorem ti to neudělá nic jen že to budeš jednou za dva roky předělat na dva dny.Já mám Gileru RCR dal jsem tam kit MALOSSI MHR Replica 80cc v poho s tím jezdím a když jsem na technickou jen jsem to na těch pár hodin přehodil a s motorem to neudělalo nic.

Re: Tuning a STK

PříspěvekNapsal: 17 úno 2009, 17:24
od zderca
Ale to stou bouračkou to už by bylo horší z toho se nevykecáš.Za komunistů by to ještě šlo :D ale tak kdybys řekl že s to tak už koupil a nerozumíš tomu.Možná bys vyšel jen s podmínkou,záleželo by kdo způsobil tu nehodu.

Re: Tuning a STK

PříspěvekNapsal: 17 úno 2009, 20:28
od generic
cože?? s podmínkou? proč?