Stránka 1 z 1

PříspěvekNapsal: 10 čer 2008, 13:23
od Roman ST1
Potřebuji vyměnit svíčku na Aprilii Atlantic 200 (motor Piaggio) a v nabídce mě zaujaly sportovní svíčky NGK Iridium (cca 500kč) nebo Splitfire (cca 250kč). Chci se zeptat jestli máte s těmito svíčkami nějakou zkušenost, jestli se ta investice nějakým způsobem vyplatí, nebo jestli je to jen reklamní tah. Předem díky z postřehy. B)

PříspěvekNapsal: 08 črc 2008, 11:43
od briks
abych ti pravdu povdel tak moc to nepomoze platis tam jen tu znacku

PříspěvekNapsal: 08 črc 2008, 11:55
od KYBLOS
Souhlas. Jednou sem jí taky zkusil a necítil sem vůbec nic :rolleyes:

PříspěvekNapsal: 08 črc 2008, 15:07
od janon
KYBLOS:Minimalne si musel citit, ze mas lehci penezenku, tudis ti to lepsi jede a mene zere... ;)

Jinak pokud normalni svicka stoji 120 a vydrzi 20t km. Tak ty iridiove zazraky, by za tu cenu, musely vydrzet 5x tolik a to si nejsem uplne jisty, jestli tomu tak je, pak bych o nich, teprve zacal uvazovat. Mozna se pletu. Jinak na jizde se to myslim nijak neprojevi, alespon ne, v nasich zemepisnych sirkach. Tot muj nazor.

PříspěvekNapsal: 09 črc 2008, 06:01
od KYBLOS
No necítil sem na jízdě prostě nic a spotřebu sem zrovna neměřil. Jinak nevim jestli normální svíčka vydrží 20t km. Osobně jí měním po cca 3 - 5t km. Nevím ovšem jestli je to třeba u 4T s životností svíčky jinak než u 2T B) a to nejspíš jo.

PříspěvekNapsal: 09 črc 2008, 15:28
od janon
KYBLOS: Jj, ja se bavil hlavne o 4T Ja mam treba v manualu napsano, ze svicka se kontroluje kazdych 10t km a meni kazdych 20t km. A nikdy nebyl se svickou problem. U 2T asi tolik nevydrzi, to je pravda.

PříspěvekNapsal: 09 črc 2008, 16:05
od motodoctor
když se vyvíjí motor tak se laboruje i se svíčkama a nejlepší co tam může být je ta co předepisuje výrobce. Pokud máte motor v horším stavu a hůř startuje tak zaměňte NGK za jinou značku stejných parametrů. Když se NGK uleje tak se dost často pos.... ;)

PříspěvekNapsal: 09 črc 2008, 16:05
od Mefisto
[quote=janon]KYBLOS: Jj, ja se bavil hlavne o 4T Ja mam treba v manualu napsano, ze svicka se kontroluje kazdych 10t km a meni kazdych 20t km. A nikdy nebyl se svickou problem. U 2T asi tolik nevydrzi, to je pravda. [/quote]
A menis ji automaticky dle dispozic, nebo az je spatna?