Stránka 1 z 1

Moje zkušenost s Multivarem na Piaggio Fly 125

PříspěvekNapsal: 17 dub 2015, 23:17
od ewok
Chci se podělit o čerstvou zkušenost.
Piaggio Fly 125 2006.
Obecně hodnocen jako líný skútr. Není mu blbé polykat 3,7l, ale že by za to kmital, to ne…
Do 50km/h ještě jakž takž akceleruje, po padesátce už můžete plynem kroutit, kam chcete, ubírat, přidávat, jede stále plynule, jako s půlnoční polívkou. Devadesátky dosáhne asi po dvou kilometrech na totální rovince a v úplném bezvětří. Jakmile zafouká vánek, jste na 80km/h.
Předjet naloženou tatrovku v kopci? Nemožné.
Ok, řekl jsem si, snad Malossi by mohl pomoci. Kdyby zvýšil maximálku aspoň o 10km/h a skútr by šel více za plynem, tak bych do toho šel.
3500,- je pro mě dost (nejlevnější cena na webu pro Fly 125). Dva měsíce jsem nežral, chodil pěšky a nakonec našetřil.
Včera přišel, voněl, leskl se a tvářil se nadšeně. Ještě večer jsem ho namontoval – celou doporučenou sadu: variátor, doporučené válečky 9,5gr a bílou pružinu.
Se zatajeným dechem a rozklepanými koleny jsem vyrazil.
Po návratu z testovací jízdy jsem se musel podívat, jestli jsem skutečně namontoval Malossi, a ne ten původní variátor. Nepomohl ani placebo efekt, prostě to jede naprosto stejně – blbě.
Ještě zítra odlehčím původní válečky, byly v pořádku, bez plošek. Řemen jsem neměnil, kdyby se někdo ptal. Byl dobrém stavu. Původní šíře 22,2mm, nyní opotřebení 21,8mm – 4 desetiny snad uvedený efekt nezpůsobují

Ale nevím, asi když to to nejde, nepomůže ani Malossi.

Re: Moje zkušenost s Multivarem na Piaggio Fly 125

PříspěvekNapsal: 18 dub 2015, 18:58
od Dusan14
Neviem co od toho cakate, sklon remnice je standardizovany, ak sa nepouzije k novemu variatoru aj dlhsi remen nema to ziaden vyznam, spruzinky ,kontrastku a hmotnost valcekov mozete ladit aj na povodnom

Re: Moje zkušenost s Multivarem na Piaggio Fly 125

PříspěvekNapsal: 19 dub 2015, 23:45
od ewok
Na řemeny jsem se při výběru Multivaru od Malossi ptal, ale nikde mi nedokázali nic doporučit. Jen originály (nic od Malossi), nebo alternativní sportovní kevlarové řemeny, se stejnými rozměry.
Ani na foru jsem toho moc nenašel. Jen to co píšete, že delší by byl vhodnější, ale nic konkrétního.
Dal jsem lehčí válečky a totální fiasko, ztráta výkonu, akcelerace horší. Kupodivu s těžšími válečky, které jsou pro Fly 150, se to zdá lepší, ale jen decentně.

Takže zkusím ještě hledat info o řemenech. Ale už ztrácím k tomu to podniku důvěru. Spíš bych řek, že na to ten Fly nemá. I když mi říkali že 90km/h by jezdit měl, tak ani náhodou.

Re: Moje zkušenost s Multivarem na Piaggio Fly 125

PříspěvekNapsal: 07 kvě 2015, 00:00
od alfonzo
Ahoj, děkuji za report. Přemýšlel jsem také o tuning variátoru. Ale když to tak čtu, tak to za ty peníze nestojí.

Já mám novou V3 verzi.
Do 80 km/h zrychluje svižně. Na rovince se dostane na 100.
Zkopečka 110-115 pak je omezovač.