MBK Booster 50 '91

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

MBK Booster 50 '91

Příspěvekod blanosko1 » 23 zář 2014, 14:45

Zdravim, mam dotaz. Mam skutra mbk booster 50 '91 ma najeto 19100km secko seria. Jezdi 55km/h max. Rad bych se zeptal jak zneho dostat vic.
blanosko1

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 23 zář 2014, 14:30

Re: MBK Booster 50 '91

Příspěvekod Lubik » 23 zář 2014, 15:04

Variátor, výfuk, karburátor a hlavně 70ccm válec (stačí základní litina) , pak to bude lítat kilo. Ale je to dost nákladná záležitost a podle mě škoda peněz (i když jsem měl "vytuněnou" Gileru Runner )

Mrkni sem : http://www.scootland.cz/skutr-mbk-booster-original-50/
Lubik
 

Re: MBK Booster 50 '91

Příspěvekod blanosko1 » 23 zář 2014, 15:19

Diky moc.. Prozatim bych potreboval neco v ramci moznosti.. Neco co pomoze ale nebude to stat nejak extra moc.
Muj rychlosti cil je 70km/h slusny rozjezd a budu nadmiru spokojenej. Takze bych byl kdybi mi nekdo napsal naco se zamerit. A co postupne vylepsovat kupovat a podobne.
Naposledy upravil blanosko1 dne 23 zář 2014, 15:27, celkově upraveno 1
blanosko1

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 23 zář 2014, 14:30

Re: MBK Booster 50 '91

Příspěvekod Lubik » 23 zář 2014, 15:26

Tak v rámci možností: Kontrola valecku, remenu , spojky, kontrasni pruziny. Co je opotřebované vyměnit.
Lubik
 

Re: MBK Booster 50 '91

Příspěvekod blanosko1 » 23 zář 2014, 18:08

Rozhodl sem se ze jako prvni koupim variator Multivar a pak ladeny vyfuk. Motor nema ani vybrus a predpokladam ze krouzky taky nejsou zrovna v dobry kondici. Kolik by to pak mohlo jet aspon stym multivarem?
blanosko1

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 23 zář 2014, 14:30

Re: MBK Booster 50 '91

Příspěvekod blanosko1 » 24 zář 2014, 12:49

Je to komercni popis takze proto sem se radeji zeptal. Takze ma snim nekdo skusenosti?
blanosko1

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 23 zář 2014, 14:30

Re: MBK Booster 50 '91

Příspěvekod Lubik » 24 zář 2014, 12:59

i tento komerční popis je pravda :D
"Variátor Polini HI-SPEED, Minarelli vertical - Variátor Hi-speed control je vhodný jak pro sériové skútry, tak i pro upravené, kde už originální variátor nestíhá přenášet výkon na zadní kolo. Variátor Hi-speed control má upravené dráhy válečků, aby bylo dosaženo ideálního přenosu točivého momentu a výkonu "

S Polini chybu neuděláš, a je to tak jak píšou v popisu. Já měl tedy vždy Mallosi ale v tom asi už moc rozdíl nebude.
Lubik
 

Re: MBK Booster 50 '91

Příspěvekod TUNER » 24 zář 2014, 13:14

Koupil bych nějakej streetovej výfuk,karburátor 17,5-19 mm a kapku upravil seriovej válec,pokud neni ve špatnym stavu. Variátor ok,ale ten ti koně nenažene ;-) K tomu samozřejmě nezapomeň kontrastku,pružinky do spojky,trysku do karburátoru a zkoušet a ladit ;-)
Ohledně Polini variátorů,přišlo mi že mají nižší maximálku a nejsou tak citlivý na přesnou váhu válečků.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: MBK Booster 50 '91

Příspěvekod Lubik » 24 zář 2014, 13:17

A pak zjistíš že jsi utratil minimálně 10 000,-Kč :?
Lubik
 

Re: MBK Booster 50 '91

Příspěvekod blanosko1 » 25 zář 2014, 10:00

Diky moc za rady hoši. Skutr mne vysel 200€ takze nechci do toho natriskat moc penez. Chci jen aby v ramci moznosti plus nejaka ta uprava jezdil co nejlepe. Jak sem psal výš 70km/h a slusnej rozjezd a budu nadevsechno spokojenej.
blanosko1

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 23 zář 2014, 14:30

Re: MBK Booster 50 '91

Příspěvekod Lubik » 25 zář 2014, 10:41

V tom případě platí : "Tak v rámci možností: Kontrola valecku, remenu , spojky, kontrasni pruziny. Co je opotřebované vyměnit."
Lubik
 

Re: MBK Booster 50 '91

Příspěvekod TUNER » 25 zář 2014, 20:19

Výfuk - 3000,-
Variátor - 1500,-
Karburátor - 1500,-
+ stokorunový položky za drobnosti.
Samozřejmě se dají sehnat použité věci za poloviční ceny a pak se vejde se všim všudy do 5000,- a pojede to jako vítr. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)


Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků