Mambo 125 RS - kit 160ccm

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: 160ccm

Příspěvekod sedli » 14 kvě 2010, 21:02

:-D tak to se tady bavíme uplně o něčem jiným :-D No já budu kupovat pístní sadu jenom, ne válec(ten asi půjde jen na výbrus) a právě to těsnění pod válcem jako jediný bylo už K.O. jinak nad hlavu a pod dekl ho mám OK a u pístní sady je jen čep, závlačky a kroužky, jinak těsnění pod válec ne
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: 160ccm

Příspěvekod MisaKacenka » 14 kvě 2010, 21:07

No, tak to teda nevim, cece...ale kdyz si das vybrousit valec, tak musis koupit novej pist...jinak to nepujde...
Tesneni se kupuje zvlast, to je fakt...

Edit: Spatne ctu :) rekl si to dobre ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: 160ccm

Příspěvekod sedli » 15 kvě 2010, 00:21

MisaKacenka : Však já vím že když koupím větší pístní sadu tak se dělá norm výbrus...toe jasná věc, ale nevím jestli budu dělat ten výbrus, jestli jen nekoupím novou sadu stejné velikosti, válec poškozenej není, jen kroužky a píst jsou v hajzlu...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: 160ccm

Příspěvekod MisaKacenka » 15 kvě 2010, 00:51

No, ja ti nevim, cece...kdyz uz, tak jestli se ti nevyplati dat o 400,- vic a mit i vybrus :) a budes mit vetsi objem :D tak asi o 1ccml :D
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: 160ccm

Příspěvekod sedli » 15 kvě 2010, 11:17

:-) jo kdyxby to byla klasika litina tak by se to do 800 vešlo, ale to je nicasil a ten je dvojnásob dražší totiž...a ještě ta základní sada je o 500 levnější než ta výbrusová taky
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Předchozí

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků