Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...
29 bře 2018, 15:44
Dobrý den, vlastním skůtr baotian 125 a chtěl jsem ho předělat na obsach 160ccm.Tak jsem objednal válec o objemu 160 ccm plus sportovní vačkovou hřídel pro ještě lepší výkon, díly jsem vyměnil za původní ale po seřízení ventilů jsem zjistil že mi ventily naráží do pístu tak jsem zkusil tak dát zpátky originální vačkovou hřídel a ta jde bez problému s tou sportovní ventily naráží do pístu.Nevím kde by mohla být chyba díly by měly pasovat pro tento typ motoru.
Válec:
https://www.proskutry.cz/p/valec-naraku ... -kymco-ac/Vačková hřídel:
https://www.proskutry.cz/p/vackova-hrid ... 25-180ccm/Předem děkuji za rady.
29 bře 2018, 17:01
Ako si prisiel na to ze narazaju do piestu? Vecsinou je problem ten ze potrebujes ine spruziny a misky.
Ta vacka ma totiz taky velky zdvih ze zatlaci spruziny na doraz. Tj nieje dost miesta medzi zavitmi.
Tak ze sup do krabice a vratit ju.
29 bře 2018, 19:45
Já nevím jestli naráží píst do ventilů ale když točím ze zapalováním tak se to zasekne. Nejde to nějak vyřešit protože ta sportovní vačka přidá dost výkonu takže bych ji tam chtěl dát.
29 bře 2018, 23:42
Ahoj, taky jsem zkoušel experimentovat se sportovní vačkou a měl jsem stejný problem, ten tedy na skutru Kymco Super 8. Aspon Kymco má trochu upravený motor gy6 a hlavně má jinou hlavu! Je trochu vyšší a bohužel žádná jiná vačka na něj nejde.
30 bře 2018, 18:51
A ked si to skladal a nastavil ventili a pretacal motor rukou tak co to robilo.
Nemozes mat velku kompresiu?
31 bře 2018, 09:44
Kompresí to není měl jsem vyšrubovanou svíčku takže to bude těmi ventily.
31 bře 2018, 12:08
Jsou to určitě ventily. Vačka proste nesedí s hlavou a ventily se tak oprou o válec. Jediné reseni je koupit jinou hlavu.