zdarec, dnes se si zakoupil tento výfuk http://www.motops.cz/leovince-scoot-han ... -speed-50/ namontoval jsem ho a zkusill sem ho projet a přijde mi že se mi snižila rychlost i akcelerace... dostal sem k tomu valečky i spojkové pružinky dal sem tam válečky bylo to o něco lepší že by mi ten problem dělaly ty spojkové pružinky?
Na mém skútru mám přesně ten samý výfuk. Tento typ výfuku slouží k tomu, aby skútr dosahoval vyšších otáček a jel rychleji. Aby si toho docílil tak musíš 100% vyměnit válečky, pružinky ve spojce a hlavně trysku v karburátoru a možná konstrasku. Když jsem se rozhodl pro výměnu výfuku na mém skútru, tak jsem ho dal pro mou jistotu, že bude všechno OK a nezníčí se do servisu. Skútr jede mnohem lépe a je živější. Teď mám momentálně asi v háji variátor, ale jinak jezdí krásně
Ještě k těm válečkům. Je nejlepší si jich koupit více o různých gramážích a zkoušet se kterýma to pojede nejlépe A ještě je dobré vyndat restrikci z výfuku.
Já jsem skútr dával do servisu, takže absolutně nevím. Ten konec, který dáváš k motoru, tak tam je navařená, v jednom bodě trubička s náustkem, tak to je ono. A jestli ladění moc nerozumíš, tak to dej někomu, kdo se v tom vyzná a má na to potřebné věci a nebo si připrav pár tisíc na to, co případně zničíš Jinak si myslím, že potřebuješ klíč na blokaci variátoru, nebo vzduchovou pistoli.
To co z toho čouhá, je ta restrikce, kterou by jsi měl vyndat. K té trisce ti řeknu maximálně to, že by měla být větší, než ta co tam je. Zjisti si jakou tam máš teď a dej tam o něco větší. Připrav se na to, že budeš muset doladit i směs podle barvy svíčky, která by měl být jemně cihlová. A také se připrav na to, že jakmile bude restrikce z laufu pryč, tak budeš muset popřeházet i válečky Ještě bych ti doporučil, kup si iridiovou svíčku
Poměr vzduchu a benzínu, prostě doladit tak aby směs nebyla moc chudá a ani moc bohatá Je na to šroubek na karbecu A až ti budeš mít úplně hotové, tak dej vědět, jak to jezdí
takže novinka zkousel sem 5 druhu trysek a nic. od 72 az po 80 a nic tak sem vzal karburator a rozmlatil sem to palicou... takze jestli bude stat oprava vic jak 2500 tak vezmu celyho cinskyho skutra a hodim to ze skali... uz na to nemam nervy. vzivote uz si nic takovyho nekoupim... uz jedine znacku.. a ne nejakyho pazdrata..
No, když neumíš naladit motor tak aby jel, tak nevím proč by jsi měl níčit japonský nebo italský skútr, který je minimálně jednou tak drahý A kdyby jsi to dal někomu, kdo tomu rozumí, jak už jsem psal, nic by jsi opravovat a ani rozmlacovat palicou nemusel