Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Nízký výkon dva roky odstaveného Burgman 250/1999

09 srp 2021, 07:49

Ahoj kolegové,

koupil jsem Burgmana 250/1999, který předtím asi dva roky stál. Původní majitel mě na to upozornil a taky na to, že skutr moc nejede. A měl pravdu, po dálnici jede max 80. Praděpodobně asi zanesený karburátor. Skutr půjde do servisu na výměnu náplní a vyčistění karburátoru, ale ještě cca 2 týdny potřebuji jezdit. Prozatím ho krmím Vervou 100 a doufám v zázrak. Setkali jste se s takovým problémem a máte lepší řešení?

Re: Nízký výkon dva roky odstaveného Burgman 250/1999

09 srp 2021, 08:20

Verva asi moc nepomôže. Ak stál 2 roky, tak v karburátore bude všetko zanesené a pomôže iba ultrazvuk. Rozjazdy sú trhané? Ale píšeš že predchádzajúci majiteľ povedal že ani jemu moc neťahal. Rátaj ešte s možným poškodením membrány. Keď bude v servise, daj s kontrolovať aj variátor aby si vedel v akom stave sú valčeky a remeň, ak boli vôbec nemené.. ;)

Odoslané z MI 8 pomocou Tapatalku

Re: Nízký výkon dva roky odstaveného Burgman 250/1999

09 srp 2021, 08:30

Studený se nerozjede vůbec, potom jede trhaně. Předchozí majitel říká, že před odstavením jezdil i 130 a že variátor měnil a má 2000 km najeto.

Re: Nízký výkon dva roky odstaveného Burgman 250/1999

09 srp 2021, 08:45

A ten variátor měnil za jiný - jinou značku, nějaký "tuning"? To bude ono. Proč se mění celý variátor a ne jen spotřební díly? Vrátit do továrního stavu a nehrabat do toho. Můj názor.

Re: Nízký výkon dva roky odstaveného Burgman 250/1999

09 srp 2021, 13:55

Tuningový variátor až tak nevadí, ale musí se to vychytat celé, váha válečků a kontrastní pružina, pak to celé dává smysl. Problém je to udělat dobře v domácích podmínkách bez zkušeností, to pak je opravdu ideální to dát do série a mít klid nebo to dát někam, kde se tuningem zabývají, aby to doladili :wink:

Re: Nízký výkon dva roky odstaveného Burgman 250/1999

16 srp 2021, 15:26

Vlastně ani nevím, co se na tom variátoru měnilo. Asi ne celý, ale jen spotřební díly a o tuningu nevím.

Ale problém je vyřešen. Kolega vyčistil karburátor ultrazvukem a vysoustružil nějakou vložku šoupátka.

Teď jede v pohodě 130 i více. :-)

Ještě má problém v nízkých otáčkách. Když se rozjíždím a přidám málo plynu, tak chcípne. Ať je motor studený, nebo zahřátý. Musím přidat více plynu a rozjede se. Kolega myslí, že bude špatná akcelerační pumpa, která tenhle přechod vykrývá.

Ale to už je maličkost. Skútr jezdí a jsem spokojený.

Díky za pomoc.
Odeslat odpověď