Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
        
            
        
    
    
	
        
        29 kvě 2018, 14:18
		
			
			Ahoj všem, prosím o radu. Manželka do mě nabourala na křižovatce (Já Vespa GTS, ona Vespa LX). Náraz šel zezadu z levé strany. Odneslo to moje světlo a kryt variátoru a plastová lišta pod navazující na plechové tělo. Všechny náplně jsem zkontroloval, vše se jeví v pořádku, ale když se chci rozjet, tak  začne blikat ARS a motor ztratí výkon a otáčky. Nemáte někdo ponětí, co by s tím mohlo být? Díky moc.
			
		
	 
	
        
        29 kvě 2018, 14:39
		
			
			Ja bych sel po vsech cidlech, co jsou u zadniho kola! Jak rychlosti(pokud je u zandiho), tak pripdne na asr a k tomu prosel kabely, zda nejsou nekde utrzene, ci vypojene!:)
			
		
	 
	
        
        29 kvě 2018, 14:50
		
			
			Vše vypadá neporušené. Kablíky jsou na té straně pouze ke světlu a ten je v pohodě. Vše se mi zdá v pohodě.
			
		
	 
	
        
        29 kvě 2018, 15:23
		
			
				Tento příspěvek již byl smazán 
	 kým 
PBM2 v 29 kvě 2018, 15:41.
	
Důvod: Oprava 
			
		 
	 
	
        
        29 kvě 2018, 15:59
		
			
			Pokud se nemýlím, nejedná se o ARS, ale o ASR (Anti Slip Regulation) - kontrolu trakce. Využívá elektroniku a snímače ABS ke srovnání otáček obou kol, aby nedošlo k proklouznutí. Takže je tu možná chyba i v ABS. Pokud u zadního kola zjistí vyšší rychlost, než u předního, sníží výkon a otáčky (to je u tebe to snížení výkonu a otáček při rozjíždění), aby nedošlo k proklouznutí. Viděl bych to na chybu v čidle nebo vedení, případně tam, kde se informace z čidel vyhodnocují. Osobně, pokud po zkontrolování všech vedení a čidel nic nenajdeš, bych se obrátil na servis. Elektronika je potvora a chyba nemusí být vždy tam, jak se tváří. Držím palce.  
			
		 
	 
	
        
        29 kvě 2018, 16:42
		
			
			Pozri cidlo abs ci nieje prasknute vychylene
			
		
	 
	
        
        29 kvě 2018, 22:23
		
			
			Děkuji za rady, problém nakonec nalezen, za vše může přerušený kabel k čidlu.