Tak jsem dospěl k tomu, že poté, co jsem prodal Foresight 250 (cca 2 roky zpět) jsem zase začal řešit skútr (v Brně nemá smysl nic co má víc jak 2 kola a s mým Varaderem už mě přestává bavit řadit 1-N-2-N-1 a furt dokola) a tak jsem prošel všechna témata od PCX125 přes Pantheon a SWing až po Silvera, a velmi pravděpodobně budu kupovat SilverWing.
Jak se díváte na přechod Varadero -> SIlverWing - na Varanu jsem díky dítěti najel za poslední roky tak 2tis / rok, takže to bude u prodeje skoro nejeté
Ale i tak mi přijde zbytečné zabírat v garáži místo 2 motorkami, když stejně 90% času budu jezdit na té, na které se nemusí řadit.
Takže jak je to s přechody z velké moto na maxíka? Značku dodržím, takže B650 apod. mě vlastně vůbec nelákají. Spíš potřebuju kopnout, že mi ten výkon nebude až tak chybět - nejsem závodník, mám rodinu, zodpovědnost atd. Cestovní rychlost na okreskách držím na Varanu cca 110-120, ve vesnicích něco málo přes 50, dálnici se úplně nevyhýbám, ale nevyhledávám ji. Platí jak pro oneman tak s batůžkem. Jak na tom bude SW600? Viděl jsem snad všechna videa o zrychlení atd. ale je tu někdo, kdo vyměnil cokoliv, co má 0-100 kolem 4s za SW a může to "porovnat"? Nebude mi něco chybět?
Poslední drobnost - i s Varaderem nečekám v žádné koloně a na všech křižovatkách se promačkám dopředu - na SW se sice někde kousek svezu, ale na reálné pocity z provozu to rozhodně nemá. Jsem schopen s tím jezdit tak, abych projel v pohodě nebo už je to moc široké?
Díky za pomoc.