Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.
Odeslat odpověď

Re: SYM Jet 4 125 - napětí na parkovacím

11 bře 2012, 11:58

Keto: Dovolím si nesouhlasit, když jsme s petrem1380 dělali elektriku na NRG, tak tam byla část elektriky neusměrněná. Myslím že světla a klakson (už si přesně nevzpomínám). Usuzuju, že je to kvůli omezení poklesu napětí (na každé diodě cca 0,7V). Každé světlo ale mělo vlastní vedení od altíku, vždy 2 dráty. Kostra byla společná na rámu jen pro věci, které jely na usměrněný proud.

Re: SYM Jet 4 125 - napětí na parkovacím

11 bře 2012, 12:55

To máš pravdu :wink: a píše se o tom v článku, co jsem dal do odkazu :roll: ,některé starší koncepce mají dvojí elektriku a třeba některé krosky měly jen střídavý rozvod :shock: .Ale pořád platí,že pokud tam je usměrňovač, tak za ním by nic střídavého být nemělo.Chtělo by to schéma elekrtiky daného modelu.Většinou se střídavá část využívala pro zapalování a pokud jsou tam blinkry,tak byly světla za usměrňovačem,ale nemusí to tak být vždy :roll: :mrgreen:
A taky to střídavé napětí s otáčkami motoru nejenom mění velikost ale i frekvenci a to může taky dost ovlivnit měření u multimetru,proto nejlíp osciloskop.

Re: SYM Jet 4 125 - napětí na parkovacím

11 bře 2012, 13:31

Jasně! Přiznám se že článek jsem nečetl. Máš pravdu ve všem, jen jsme to každý jinak podali.
Odeslat odpověď