Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.
        
            
        
    
    
	
        
        06 bře 2011, 18:55
		
			
			Ja mam upravu stejnou asi jak ty...je to tauris...zemnici drat sem pripevnil to si jsem jistej....mozna ventilovy vule velky? serizoval sem si i ventile sam....protoze kdyz sem kdysi si serizoval ventile a dal sem mensi vule tak to sem neslo natocit ale taky zase nakopavacka isla zlehka bez zadny protikomprese...
			
		
	 
	
        
        06 bře 2011, 19:00
		
			
			jako jaky vule si tam udelal ja nastavuju 0.10 a 0.10.....
leda ze bys melslabej starter.....ale to se me nechce verit nebo jestli si neudal nekde chybu pri skladani.....
			
		
	 
	
        
        06 bře 2011, 19:04
		
			
			ja podle servisaka kteremu sem volal rikal ze ma se davat  S 0.10 a V 0.15 ale prej oni s tym nemaji dobre zkusenosti tak davaji S 0,15 a V 0,20 jako problem neni noznim starterem v poho na prvy krat...jen teda ten rucniii...
			
		
	 
	
        
        06 bře 2011, 19:14
		
			
			tak bud mas slabou baterku nebo ten starter ja stim problem nemel.....jako vule 0.15 a 0.20 je uz moc max. 0.15.....
mas tendle starter
http://www.skutry-malsice.cz/yamasaki/y ... 5-525.html
			
		 
	 
	
        
        06 bře 2011, 19:29
		
			
			no 15/20 je asi blbost.
třeba na 125ky se dává i 5/10
			
		
	 
	
        
        06 bře 2011, 19:30
		
			
			tak skusim jak rikas ty...ty mas 0,10 obe? a vpoho? ten starter je stejne jenom mne nejdou kable primo na nej ale jeste na kostre je upevnena takova valcova krabicka a tam jsou napojene kdyz zmacknu starter tak tam cvakne a roztaca starter...jo a stej krabicky pak jdou kable ale zabaleny...a na starteri je myslim jenom jeden zelenej drat...
			
		
	 
	
        
        06 bře 2011, 20:36
		
			
			pořád hledáš možnosti kde nebudou pokud to nohou nastartuješ normálně proč by měl být problém v motoru pokud startuješ tlačítkem
hledej problém v elektrice tedy baterie starter případně kablíky
			
		
	 
	
        
        06 bře 2011, 21:01
		
			
			přesně tak a to že je baterka dobrá protože je stará jenom rok je taky hloupost.
			
		
	 
	
        
        06 bře 2011, 21:03
		
			
			jj asi tak.......souhlas ale stejne ty ventily jestli mas 15/20 tak prenastav na 10/10
a skousel si to pripojit treba na tu auto bat?a skusit nastartovat? treba je fakt ta bat slaba nebo ji zmer
			
		
	 
	
        
        06 bře 2011, 21:07
		
			
			no ale 10/10 by taky asi nemělo bejt ne? vejfukovej ventyl by měl mýt větší vůli
			
		
	 
	
        
        06 bře 2011, 21:53
		
			
			mel sem to takle nastaveny pokazdy a slape OK......chyta na otoceni takze to neresim......
			
		
	 
	
        
        06 bře 2011, 22:38
		
			
			tak on to nejni zase takovej rozdil takze to asi tolik nevadi.
			
		
	 
	
        
        07 bře 2011, 15:31
		
			
			Milo píše:Mě by taky zajímal ostrý kovový zvuk... Je slyšet pokaždý, když skútra chcípnu... Dělá mi to u Majesty a dělalo to i u Neose, kterýho jsem měl půjčenýho na dovolený... Jinak nikde jinde jsem neměl příležitost se s tím setkat... Je to nějaká chyba?
to dělá volnoběžka starteru
			
		
 
	 
	
        
        11 bře 2011, 20:19
		
			
			Nazdar kluci, takze po zkoumanim sem zjistil ze to dela rele, nejspis odeslo a je mozne ze kdyz je rele K.O. tak nakopavacka nehazi jiskru? Cvakalo v rele, a ted uz jenom vrcelo a nic....jen chci vedet jak  je to s tou nakopavackou, jestli ma vplyv rele i na nozni start a jiskru protoze to nemuzu nakopnout... 

  a zitra mame 18°C
12.3. edit:Tak jeste jednou a nerikejte ze to z vas nikdo nevii a neporadii....Ma vplyv rele na jiskru nakopavacky....??? 
  
			
				Naposledy upravil 
KYBLOS dne 19 pro 2013, 03:17, celkově upraveno 2
					
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou
				 
			
		 
	 
	
        
        12 bře 2011, 14:32
		
			
			Pro vlozeni  noveho  prispevku, ktery nasleduje za tvym prispevkem pouzivej tlacitko "Upravit"