zajímavé, zajímavé, spousta věcí včetně detailů stejná s Xcitingem 400, o který je zájem, pokud vím, v česku minimální..

, přestože jeho jízdní vlastnosti jsou docela skvělé..
Zde odhaduji výhodu v přesunutí těžiště dopředu, USD vpředu a samozřejmě silnější motor a větší kolo vzadu. A ještě asi méně masivní a méně lesklá konstrukce zrcátek. Bezklíček hodnotím neutrálně, ale snad přinese aspoň trochu vyšší úroveň (elektronického) zabezpečení.
Negativa však zůstávají. Do schránky se asi stále nevejde běžný telefon (aspoň že zásuvka už není v boční stěně). Zadní světlo a pohled do laufu se mi zdají příšerné.. :-O, co to má připomínat..?
Ono kymco umí vyrábět kvalitně, i chytře, ale imho prostě nerozumí evropanům, a tak je vhodné, a možná nezbytné, ho pro evropu pasírovat přes obchodně zkušenější značky – stačí totiž změnit jen drobnosti.
