Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
        
            
        
    
    
	
        
        07 srp 2014, 00:13
		
			
			Takže chlapci ventily zkontrolovat po 20000 km za předpokladu že slyšíš cvakání. Plego jedině Giwi, ostatní praskají při vyšší rychlosti. Mám 188 cm a turist plego mám daný v nejnižší poloze (má 3 nastavení), takže na postavu 2m tam ještě místo je. S airflow zkušenosti nemám, ale kluci co to používají jsou spokojeni. Mapu jsem si nechal přehrát v A-Spiritu. Co se týče helem LS2 ze Španělska, obecně jsou hlučnější a pokud je to vyklápěčka tím spíš. Hau... 
 
			
		 
	
        
        07 srp 2014, 07:59
		
			
			Vyčerpávající odpověď 
 
			
				Naposledy upravil 
filippek2 dne 19 říj 2014, 12:29, celkově upraveno 1
					
				
 
	
	
        
        07 srp 2014, 19:18
		
			
			Jj to mám
z mobilu...
			
		
	 
	
        
        07 srp 2014, 19:33
		
			
			Tak diagnostika se nedokázala připojit k motorce. Kde je problém:-(
			
		
	 
	
        
        08 srp 2014, 00:26
		
			
			Nevím co v Ducati používají za soft, zkus si zavolat do toho A-Spiritu zda umí Nexuse a pak uvidíš...
			
		
	 
	
        
        08 srp 2014, 06:28
		
			
			Tak problém byl u nich. Jiný kabel to vyřešil.
			
				
Naposledy upravil 
filippek2 dne 19 říj 2014, 12:29, celkově upraveno 1
					
				
 
	
        
        08 srp 2014, 10:18
		
			
			Mal som rovnaký problém.
Servisák mi povedal, že to bude starou diagnostikou, lebo ja som tam došiel s novým modelom, cca 5 rokov dozadu.
To ale asi nebude tvoja situácia.
z mobilu...
			
		
	 
	
        
        08 srp 2014, 10:59
		
			
			Tak mam dotaz, mam pocit ze si bere nejak moc. Kdyz jezdim do prace z prace cca 5km tak si veme pres 5l, kdyz jedu na delsi cestu tak do 5l a to jezdim jak moje babicka kdyz tomu ohulim tak jsem na 6-7L a k tomu mi jeste zezlatl vyfuk. Vsude jsem cetl jak je to usporna motorka ale tohle se mi nejak nezda. Mam variator malossi ma to na to vliv?? A proc je takova spotreba??
			
		
	 
	
        
        08 srp 2014, 11:37
		
			
			No samozrejme, tuning variátor a k tomu zodpovedajúce valčeky = tvoja spotreba, ktorá je teda úplne normálna. Máš to športovo ladené, tak máš aj športovú spotrebu.
Daj si originál variátor a originál valčeky (alebo valčeky dr pulley) a budeš jazdiť s normálnou spotrebou.
A samozrejme krátke jazdy na studený motor sú s vysokou spotrebou tiež. Mne sa na 4 km jazde do roboty motor zohreje tak na 3 paličky, čo je málo
z mobilu...
			
		
	 
	
        
        08 srp 2014, 13:43
		
			
			Ja mam sice 300ccm, ale dal som Dr. Pulley do origo varca v cca rovnakej vahe ako boli OEM valceky, motor ide skvele za plynom, netoci zbytocne a zda sa ze aj spotreba je nizsia pri rovnakom style jazdy.
			
		
	 
	
        
        08 srp 2014, 20:54
		
			
			Kolik máte volnoběh při teplém a studeném motoru? Předpokládám, že Multivar volnoběh neovlivni?
			
		
	 
	
        
        08 srp 2014, 21:42
		
			
			Ja od novoty nemám rozdiel medzi teplým a studeným motorom, otáčky mám ako podľa manuálu, 1500±50
z mobilu...
			
		
	 
	
        
        18 srp 2014, 16:19
		
			
			Tak Moto Ulrich se na motorku vpoho napojili. Jinak MotoUlrich - super přístup, super snaha pomoci, to se jen tak někde nevidí. I když to k nim mám téměř 100km, dost uvažuji, že budu dělat po/před sezónní servisy u nich.
			
				
Naposledy upravil 
filippek2 dne 19 říj 2014, 12:30, celkově upraveno 1
					
				
 
	
        
        18 srp 2014, 21:53
		
			
			.
			
				
Naposledy upravil 
fapeko dne 25 zář 2014, 21:34, celkově upraveno 1