Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
21 lis 2013, 08:45
Tys koupil toho Atlantica v Aspiritu???
21 lis 2013, 11:05
Nu já ne, ale kámoš od kterého ji mám, tak ano. A teď si koupil dalšího atlanitica a taky od Aspiritu.
21 lis 2013, 13:11
Fakt, tak to musel mít na sobě řádnou vrstvu prachu

Snad bude sloužit lépe.
21 lis 2013, 13:59
mart.fish > A nechceš se podívat po něčem s jiným motorem?
Žádný vstřiky, žádně E.F.I., žádnej termostat, žádné laborování s válečky, minimum elektronik...

Jéééé, a teď mně tady zbyjou
21 lis 2013, 19:33
Já přesedlal ze skútru na motku, a pochopil jsem, že to je krok správným směrem.
Skútr není špatnej, je to komfort s nízkou spotřebou ale brzo (po 2 letech) mě omrzel pro svou "nepružnost" (nepodřadíš apod.).Pak ty malý kola-na naše silnice je to celkem adrenalin.
A další věc je, že servisovat to taky nebylo zrovna nejlacinější....
22 lis 2013, 08:55
No jo tak jsem za nevěřícího Tomáše a musel jsem se holt spálit. Jen nejsem ve stavu kdybych si mohl koupit novou babettu a tak se spíš budu muset poohlédnout po jiném servisu. S touto opravou jsem vážně velmi nespokojen!
22 lis 2013, 09:18
Ještě mně napadlo...projdi si kabeláž od toho potenciometru. Hlavně konektory. třeba bede někde něco zoxidovaného.
Si vzpomínám, jak mi shnila pojistková patice u baterky. Pojistky byly OK, ale kablíky nevedly.
Podivej se do manualu. Strana 75 kapitola 6-4. tam je schéma zapojení vstřikování. A jsou tam 2 relé. Zapátrej i tam. Podívej se i na spínač bočního stojánku. Ten je totiž v okruhu se vstřikováním taky. Pak ještě strana 80 kapitola 6-9. Je tam popis konektorů C.D.I. Jednak bych je zkontroloval, zda nejsou zoxidovaný a pak je tam tabulka s hodnotama, které se dají naměřit.
22 lis 2013, 15:54
O . K. moc díky projdu to i když bych čekal, že toto udělá servis, když už to stálo tolik čechokreditů.
22 lis 2013, 16:04
Znaš český servisy. Udělaj co jim řekneš. Takže když máš podezření na vstřiky, tak zkontrolujou vstřiky

Poč by jako měli kontrolovat vše co je s tím spojený? Si to tam pak dej znova ne
Sem měl auto v servisu, že mám podezření na zkřivené přední kotouče, protože někdy při brždění z vyšší rychlosti auto trochu škube. No a hádej. Vyměnily zadní prasátka. takže pořád škube, pořád škube. Akorát to stálu bůra
23 lis 2013, 12:01
Jo měl jsem podezření, že si zasedli jen na mě, ale to nebude správný závěr. Jo už koukám do schémat a asi to na zimu strašně rozeberu

Je to docela jednoduchý, jen ty plasty:-(
25 lis 2013, 00:16
Mal som podobny problem lbaze EFI svietil stale v servise na pc porucha klapky ale tu som mal uz vymenenu za inu tiez dobru. tak som rad narad odplastoval a premeral kable od riadiacej jednotky ku klape

a jeden bol vo vnutry zoxidovan len zeleny prach ocistil spajka a vsetko fachci jak ma.A to som sa vrtal celu sezonu v palivovom systeme kde vlastne ani chyba vobec nebola

Tak odporucam premerat kable a pozorne prezriet konektory ci su ok.
25 lis 2013, 22:05
O. K. Diky za další podmět. Už začíná mrznout a tak to budu muset zabalit
07 pro 2013, 12:50
čau:-)))tak jsem vyndal baterku konečně....koukám na pojistky jak jsou ty dvě u baterky a jedna,ta blíž kbaterce je zpeklá v té pojistkové skříňce:-(tak nevím jestli jí vubec dostanu ven...dá se ta pojistková skříňka koupit nová?elektrice vubec nerozumím:-(se divím že to neblblo ....

když dostanu pojistku ven tak stačí něčím vyčistit?
07 pro 2013, 13:50
Pokud je opravdu řádně zapečena, jsou určitě v háji kontakty (kontakt) v pojistkové skříňce. Po vyčištění se pravděpodobně upeče i nová pojistka. Ten kontakt již nebude mít správný "stisk" a tedy bude velký přechodový odpor, a při větsím odběru se to hodně zahřívá. Je možnost, kontakt kleštičkami zmáčknout. Pokud je ale hodně vyhřátý, nebude už mít tu správnou pružnost a závada se opakuje. Prodává li se skříňka na Tvou Aprilku netuším. Ještě je ale možnost, že lze vypreparovat samotný konektor, koupit nový, nacvaknout místo starého na původní vodič, a opět zacvaknou do skříňky.
09 pro 2013, 10:08
Mijuna: Mně to shnilo úplně. Nekupuj nic drhýho. Já koupil 2x tohle
http://www.gme.cz/pojistkovy-drzak-ks-sh-fla3-p829-077 . Dráty sem uštípnul, nacvaknul nové konektory FASTON, a narval do té gumy, co je v ní ten původní držák. Nemáš-li gumu, tak to vomotej izolačkou