Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

07 kvě 2012, 17:52

Tak si představte, jakej jsem klikař. Dneska cestou z práce mi odešla baterka. Zastavil jsem u pekárny, no a už nenastartoval. Ještě, že byl na blízku kamarád s kabely. No stát se to na sobotní vyjížďce, tak se hanbou propadnu :) baterka ukazuje 11V , po zapnutí světel 10V a po zmáčknutí startéru padne na 4V . Při dobíjení to taky pořád píše 9 - 10V . To je to co mně porád trápilo, že to ukazuje divný napětí. teda snad to bude ta baterka.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

07 kvě 2012, 18:19

To varnercz:
Čus to jsme teda měli fakt kliku že se ti to vysypalo po srazu :-). To by se všici s těma japoncema asi utrhli pajšl smíchy. Jakou baterku tam pořídíš? Jestli nechceš gelovku tak bych ti tu svou odprodal / koupena 3/2012/ a sám si koupil tu gelovku :mrgreen: :mrgreen:

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

07 kvě 2012, 18:40

warnercz píše:Tak si představte, jakej jsem klikař. Dneska cestou z práce mi odešla baterka. Zastavil jsem u pekárny, no a už nenastartoval. Ještě, že byl na blízku kamarád s kabely. No stát se to na sobotní vyjížďce, tak se hanbou propadnu :) baterka ukazuje 11V , po zapnutí světel 10V a po zmáčknutí startéru padne na 4V . Při dobíjení to taky pořád píše 9 - 10V . To je to co mně porád trápilo, že to ukazuje divný napětí. teda snad to bude ta baterka.

Cau warnercz, to mas recht s tou sobotou :D Jak pise boboh-to by japonci sileli :)
http://www.skutrportal.cz/451-motobatt- ... terie.html
mam ji a zatim super-tady mas odkaz, mas to v Praze
http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/ ... 6-5-Ah-AGM

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

07 kvě 2012, 20:31

Kuci dik za info, jenze jelikoz jsem netrpelivej jak Rakosnicek, tak sem hned vyrazil. Do AutoKely a uz mam pripravenou Vartu. Elektrolit je nalitej a zitra ji dam nabit a vymenim. Gelovku sem tam vubec nenasel. No a komu by se chtelo cekat, az dorazi baterka. :)

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

08 kvě 2012, 12:35

Motorka je v centru, tak nebude problém se na ni kouknout. Ale ideální bude asi víkend.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

08 kvě 2012, 13:16

Saly já bych asi těď si připlatil a šel do nějakého dvouválce...jenže tam není moc maxíku...nechtěl bych Burgmana 650...asi bych se podíval po zachovalém SWT 400 hondě...ale to je jiná cena...u atlantika bych koukal na to jak se majitel staral...je pak jedno jestli je to itálie...a ono atlantika koupenýho tady neseženeš protože se neprodávali....jedině atlantika sprinta... kdyby jsi něco potřeboval bydlím kousek od pardubic/10km/....nějaký základní obhlédnutí bych zvládnul..atlantika mám 5 let.....zavolej když budeš potřebovat.Mirek
Naposledy upravil mijuna dne 27 kvě 2015, 00:11, celkově upraveno 1

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

08 kvě 2012, 14:25

Help. Vymenil jsem baterku a kdyz dam merak na kontakty baterie, mam pred nastartovanim 12.7V . Kdyz nastartuju a zapnu svetla sleze to na 12.09V . Predpokladam, ze regulatort by tam mel poustet tak 13V , jenze ikdyz pridam plyn tak je na svorkach porad 12V :( . Regulator je novej. Ze by tedy alternator?

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

08 kvě 2012, 14:55

war:a startujeto?svítí to?jezdí to?tak to neřeš...nedá se tomu věřit...:-)))kontrolkám

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

08 kvě 2012, 15:04

Na vsechny 3 ano, ale to nejsou kontrolky, ale multimetr pripojenej k baterce. Covece ja snad pujdu sundat plasty a zmerim co leze z alternatoru. Kontrolky kecaj. N baterce mam 12V a na palubce 10V

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

08 kvě 2012, 15:29

To že je regulátor nový neznamená že je v poriadku.
A riešiť to treba...

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

08 kvě 2012, 19:24

Italove netahavy.
Meril jsem napeti a z reglu leze jen 12V, ale mam podezreni, ze to neni z regilatoru, ale z baterky. No a napeti mezi vynutima jsou 3V na volnobeh. Pri zvysovani otacek se toto napeti nemeni. Takte se asi bude menit frekvence.
Sem zvedavej, jak se k tomu v Aspiritu postavej.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

08 kvě 2012, 19:51

Altec je v pořádku? Kabely nejsou nikde švihnutý?

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

08 kvě 2012, 20:19

Zda je v pradku nevim. Z kadeho vynuti lezou 3V .

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

08 kvě 2012, 20:39

Mě dobíjelo i s otáčkami, ale míň než by mělo, spíš šlo o takové udržování napětí a při polovině plynu to vylezlo výš a to bylo matoucí a tálo mě to baterku (zbytečně) a téměř objednání reulátoru, též by byly vyhozené peníze. Problém, byl, že tímto se baterka vybila po 1000km a to v tom odhalení chyby dělalo bordel.
U altecu se měří impedance, už jsem to tu několikrát psal, Mrkni do návodu, je to tam i s fotkama. Ne vždy se jedná o závadu reglu, i když bývá nejčastější.
Volty z reglu nejsou zase až tak podstatný. I přes šluslý kabely se tam něco naindukuje.

- Check the continuity between the 3 phases.
N.B.
VALUES ARE STATED AT AMBIENT TEMPERATURE. A
CHECK WITH THE STATOR AT OPERATING TEMPERA-
TURE MAY RESULT IN VALUES HIGHER THAN THOSE
STATED.
Electric characteristic
Resistance:
0.2 - 1 Ω

- Check the ground insulation of each phase.
- If a fault is found, carry out a thorough check of
the cable harness that contains two types of cable:
Rigid cables close to the stator and flexible cables
close to the connector.

Manuál na X9 500 Evo, stránka cca 120
Naposledy upravil KYBLOS dne 18 čer 2013, 14:34, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučení dvou příspěvků pod sebou

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

08 kvě 2012, 21:14

Oldiku, takže si měl problém v alternátoru? Změřit impedanci mně pako nenapadlo :(
Několik postřehů. Při startování chvilkově vylezlo napětí z reglu na 14V, ale hned slezlo dolu. Na palubce je napětí shodné s tím, co je na reglu. Když ale systém zatížím (zapnu světla) spadne na 10V. Na reglu je ale pořád 12V. Napětí na palubce se mění. teda spíš se střídá hodnota kolem 10V a pak shodná s baterkou.
Zítra změřím tu impedanci. Snad nebude v ohrožení Skůtršňůra. Ale jestli to vydrží 1000km, tak než bude díl, přijde ke slovu nabíječka.
A moc děkuju za radu.
Mimochodem mohu nabíječku připojit k baterce, když je baterka zapojena, nebo jí musím odpojit?

EDIT: Ale to vinutí to asi nebude, protože to by pak bylo střídavé napětí z altecu rozdílné ne? Já mám na každém vinutí stejně +/- .
Naposledy upravil warnercz dne 08 kvě 2012, 21:19, celkově upraveno 1
Odeslat odpověď