Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
        
            
        
    
    
	
        
        24 srp 2011, 09:54
		
			
			...a jako poslední stupeň - lepší skútr 
 
			
		 
	
        
        28 srp 2011, 21:36
		
			
			No jedině něco takovýho jak píšeš ale v tomhle případě to asi nemá moc cenu aby se do toho tolik investovalo.Asi bych se zeptal nejdřív tam kde je záruční a pozáruční servis u příručky je napsaná i adresa kam by jsi to měl nejblíž.Fakt bych se nejdřív ujistil jestli tam ta restrikce je nebo ne  
 
			
		 
	
        
        25 úno 2012, 16:21
		
			
			Dobrý den,
potřeboval bych poradit jestli někdo nevíte jak se dostat do zavazadlového prostoru u skutru Maxon ardour 125. Koupil jsem ho od auto kelly ale v navodu o tom neni absolutne nic a ty tulpasove tam taky netusi. Proto bych potřeboval poradit jak sedačku otevřít. A ještě jedna věc nevíte nahodou jak nastartovat skutra po zimě když stál 2 mesice na miste porad mi to chcipa a nejde to nahodit.
Předem děkuji za odpovědi.
S pozdravem TB
			
		
	 
	
        
        25 úno 2012, 22:00
		
			
			Ahoj u ardoura by to mělo být při otočení klíčku zapalování proti směru hodin. ručiček, pak by měla sedačka odskočit ale divím se že bys to neměl v manuálu.  
 
			
		 
	
        
        12 čer 2012, 17:48
		
			
			goldwinger píše:jamesik20 píše:Ahoj je to tam kde máš baterii povolíš dva šroubky na křížový šroubovák a vede tam fijalovej kablík tak ten rozpoj a oba konce pečlivě zaizoluj.Já to udělal minulý týden a jede to krásně.Ovšem nejdříve doporučuji to trochu zajíždět jestli se to dá vydržet  

  já to vydržel cca do 300 km  

 
Tak dík za radu, vydržet se to nedalo  

   .
Kablík sice nebyl u baterky, ale musel jsem demontovat celý podsedlový plast (4 ks šroubů na klíč č. 10 ) . Fialový drát vedl na pravé části podsedlového rámu, je tam dokonce i konektor, stačilo rozpojit.
 
Prosím o radu, podle návodu jsem chtěl odpojit na Ardouru restrikci ale fialový drát nikde není. Jediný fialový drát jsem objevil přímo v konektoru CDI a pak mi okamžitě mizí v pečlivě zaizolovaném svazku. Protože na garančku to chci mít v původním stavu, zkusíte mi poradit kde hledat ten konektor ? Případně mi aspoň prosím potvrďte, zda jsem našel ten správný drát. Na CDI jsou připojeny 2 konektory, jeden dvoj a jedenčtyřdrátový. Je to ten v čtyřkonektoru ? Kam potom vede dál ? Děkuju předem za každou radu.
			
		
 
	 
	
        
        12 čer 2012, 17:52
		
			
			Hele mělo by to bejt pod tim sedlem, on je nejprve fialovej a pak je černej v izolaci. Zkus se pořádně mrknout a kdyžtak povytáhni tu izolaci, abys viděl barvu bužírky. Většinou to bývá dokonce spojeno plochýma konektorama.
			
		
	 
	
        
        12 čer 2012, 18:25
		
			
			Pod sedlem je opravdu širokej pojem a od CDI se to napojuje na rámu na další svazek a povytáhnout to nejde, je to omotávka elastickou páskou,takže jedině říznout a to zatím nechci. mám pocit že to soudruzi v Číně vylepšili 
 
			
				Naposledy upravil 
KYBLOS dne 11 dub 2013, 01:53, celkově upraveno 2
					
Důvod: Citace posledního příspěvku
				 
	
        
        12 čer 2012, 18:29
		
			
			Je to možný. Ale dávaj to většinou pod sedlo na pravou stranu rámu a vedlo to kolem bandy na olej. Jinak je to každopádně fialovej drát, takže jestli ho vyndáš u CDI nebo někde rozpojíš na půli cesty je jedno. Jedině jestli to nevylepšili tim, že u CDI nebo v blízkosti těch kabelů je smyčka, kterou stačí vyndat.
PS: Jinak tě moderátorskym stylem opravim, poslední příspěvek se necituje   
 
			
		 
	
        
        12 čer 2012, 18:36
		
			
			OK. Dík, zkusím to nějak vykuchat z konektoru. Smyčka ani konektor v té omotávce nahmatat nejde.
Za tu citaci se omlouvám  
 
			
		 
	
        
        12 čer 2012, 18:40
		
			
			Není zač, zkus to a uvidíš, kdyžtak přilož klidně foto, rád kouknu a poradim.
			
		
	 
	
        
        14 čer 2012, 16:45
		
			
			Kdo hledá najde. Takže dalším potenciálním hledačům fialového drátku: Já jsem jej našel až před olejovou nádržkou vpředu dole. Fialový drátek je konektorem spojený s černým, to celé v průsvitné bužírce. Můj výsledek - před odblokováním tachometrově 45 km/h, po odblokování tachometrových 65 km/h. Hodně zdaru !
			
				
Naposledy upravil 
dralan dne 26 čer 2012, 11:14, celkově upraveno 1
					
				
 
	
        
        14 čer 2012, 16:46
		
			
			Co jsem říkal? 

  Je to tam.
			
		
 
	
        
        22 čer 2012, 13:16
		
			
			Všem, kdo zde přispívají, bych rád poděkoval za to že forum existuje. Po roce ,kdy jsem zjistil , že existuje restrikce můžu se  na Maxonu víc vyřádit. Najel jsem 800km padesátkou a byl jsem nešťastný, že to nejede. Teď po rozpojení kabelu u baterie je to paráda.Jen se mi uvolňjí matice na středové vidlici a musím je občas utáhnout. 
 
			
		 
	
        
        04 srp 2014, 02:31
		
			
			Ahoj všem!Mam Maxon Ardour 50 2t,najeto necelých 1000 km a jsem zoufalý ze spotřeby!Jezdí fajn,ale žere přes pět litrů na 100km!Je to normální!Jezdím sám,vážím 75kg a spotřeba jako u auta.Známej má ten 125 a žere mu 3l.Díky předem za nějaké info co s tím.
			
		
	 
	
        
        04 srp 2014, 08:39
		
			
			Pokud tam nemáš nějaké úpravy,tak to normální rozhodně není. Měl by jsi jezdit cca kolem 3-3,5 litrů +/- půllitr. Pokud je skútr zcela seriový,zaměřil bych se na nastavení karburátoru a správnou směs. To se dělá podle barvy svíčky.