Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
        
            
        
    
    
	
        
        11 zář 2017, 20:38
		
			
			Pokial stym chces jazdit za mokra vymen aj prednu gumu. Lebo si nieco nabijes.
			
		
	 
	
        
        12 zář 2017, 13:10
		
			
			Na předku je vzorku fakt ještě dost, předek mi na mokru nikdy neujel, vždycky mi plaval zadek.
100_4812.jpg
			Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
		 
	 
	
        
        25 zář 2017, 11:59
		
			
			Dnes mi při zamykání sedla zůstalo drátové účko ze sedla v zamykacím mechanismu na kostře skútru.
100_4816.jpg
 Původně bylo nějak pofidérně přibodované k plíšku na sedle, už jsem to kdysi opravoval, jelikož nedisponuju svářečkou, přiletoval jsem to, a doteď to drželo. Teď už jsem ale zvolil nekompromisnější řešení. To zamykací účko jsem vyrobil se závitové tyče M6, takže ho v tom plechu na sedle drží čtyři matičky M6 ( ty dvě vespod plechu nejsou vidět ). Plochy, které zapadají do zamykacího mechanismu, jsem ještě opiloval do hladka, aby dobře vklouzly do zámku. Myslím, že tohle řešení přežije skútr.
100_4815.jpg
			Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
		 
	 
	
        
        03 říj 2017, 21:56
		
			
			Včera došel objednaný řemen Gates, dneska jsem ho namontoval, tak snad zase alespoň na 20 tkm pokoj.
			
		
	 
	
        
        04 říj 2017, 07:03
		
			
			Kontrola je tusim na 8tkm, a pri 13tkm bude z vnutra popraskany tak ze bude treba novy. Na 20tkm by som neriskoval. Ale to uvidis ked ho budes kontrolovat.
			
		
	 
	
        
        10 říj 2017, 15:46
		
			
			Včera jsem se opět odhodlal k seřízení ventilů, dělám to v intervalu +- 4 tis. km. Nedávno jsem tu někde na fóru zahlédl polemiku, jestli se časem vůle ventilů zvětšuje nebo zmenšuje. Moje nejčerstvější zkušenost je taková, že u sacího ventilu se mi zvětšila, u výfukového naopak zmenšila. Jak to bylo u předchozích seřízení si už bohužel nepamatuji, tehdy jsem to ještě tak nesledoval. Mimochodem, vůle dělám na nečastěji doporučované hodnoty, sací 0,08 a výfukový 0,1 mm.
			
		
	 
	
        
        30 říj 2017, 16:42
		
			
			Zdravím všechny příznivce skůtrů. Mám nedávno koupený nový skůtr Maxon 125, ale někam jsem si zasel manuál/příručku.
Nevíte, kde se dá sehnat ?
Díky Jimák.
			
		
	 
	
	
        
        01 lis 2017, 09:44
		
			
			Jseš borec. Díky moc. Jimák
			
		
	 
	
        
        31 bře 2018, 17:57
		
			
			Zdravím, mám Ardoura 125 najeto cca 3500km - zatím bez problémů - teď mi ale nejde vypnout motor klíčkem - prostě otočím klíčkem, vytáhnu jej ze skřínky, vše se vypne (světla, budíky, blinkry) a motor běží klidně dál. Musím jej vypnout bočním stojanem. Nevíte náhodou co s tím? Nemám schéma zapojení - který kontakt na zap. skřínce to řeší? Předem dík. R
			
		
	 
	
        
        31 bře 2018, 18:29
		
			
			Jsi zdechlý hledat. O dva příspěvky výš. Víš????
Tady je schéma.  
http://rhon.nunak.eu/maxon%20manual/Manual_0023.jpg
			
		 
	 
	
        
        31 bře 2018, 18:34
		
			
			Já chcípám vždy tlačítkem na pravé rukojeti , poté vytahuji klíček.  No a jinak s tím nájezdem je nový? Není to spíše na servis?
			
		
	 
	
        
        31 bře 2018, 18:54
		
			
			Máš to v záruce? Reklamuj. Jak do toho hrábneš, záruka je fuč. Když jsi zaplatil, tak ať se starají.  Nájezd má vliv na záruku, pokud je v záručních podmínkách něco jako "...do 2 let nebo najetí xxx kilometrů, podle toho, co nastane dříve...".  
			
		 
	 
	
        
        31 bře 2018, 19:02
		
			
			Karlos 1 píše:Včera jsem se opět odhodlal k seřízení ventilů, dělám to v intervalu +- 4 tis. km. Nedávno jsem tu někde na fóru zahlédl polemiku, jestli se časem vůle ventilů zvětšuje nebo zmenšuje. Moje nejčerstvější zkušenost je taková, že u sacího ventilu se mi zvětšila, u výfukového naopak zmenšila. Jak to bylo u předchozích seřízení si už bohužel nepamatuji, tehdy jsem to ještě tak nesledoval. Mimochodem, vůle dělám na nečastěji doporučované hodnoty, sací 0,08 a výfukový 0,1 mm.
Neznám předepsaný hodnoty pro tento skůtr, ale není na výfuku 0,1 mm málo?
			
		
 
	 
	
        
        01 dub 2018, 12:52
		
			
			Asi tak - hledat umím, to schéma mám už delší dobu, ale položil jsem špatně dotaz. Jestli jsou mé info správné, tak se motor vypíná vyzkratováním cívky s kostrou. Jedná se mi o to, jestli někdo nevíte, které kontakty na spínací skřínce to mají řešit. Zkoušel jsem zatím za chodu motoru přímo odpojit konektor od spínací skřínky a motor běží dál. Podle poznatků na různých fórech by to mohl být také poškozený vodič, případně vadná CDI.
Jinak skutr je už cca 2 roky po záruce a vypínací spínač nemá. Nevím ani jak dlouho to dělá, jezdí na něm manželka s dcerou a já jsem na to přišel teď při jarním "oživování". A prý už to dělalo dříve, jen jim to oběma nepřipadalo jako důležité - hlavně že to jezdí a svítí a tím svůj účel splní.