Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
        
            
        
    
    
	
        
        14 čer 2011, 10:57
		
			
			Zdar borci , mam Keeway flash a chcel som ho odblokovat , na scootland som nasiel navod ako odblokovat variator a vraj by to malo ist ovela lepsie , urobil som to no zmena je tak maximalne 5 km/h . Dole kopcom to dalo 55, neviete v com by mohla byt chyba ? Takych 60 po rovine by bolo super.
			
		
	 
	
        
        14 čer 2011, 16:07
		
			
			Hlavně musíš vyměnit koleno výfuku a hlavní trysku (58). To koleno je hodně znát.
			
		
	 
	
        
        14 čer 2011, 16:21
		
			
			Koleno s tryskou dělají taky asi jen 5  km. Já měl pak udělanej ještě i rychlejší převod. Pak to dávalo kolem 70  po rovince, ale bylo to pomalejší v kopcích.  Zase ale spadly otáčky motoru.
			
		
	 
	
        
        14 čer 2011, 16:54
		
			
			Moje Cpi Oliver sport po odblokování jede po rovince 75 bez problémů. Jelikož jsem odblokovával skútr taky po etapách tak můžu říct že největší změna nastala po výměně kolene a trysky.
			
		
	 
	
        
        14 čer 2011, 16:56
		
			
			75 tachometrových? nebo měříš na GPS?
			
		
	 
	
        
        14 čer 2011, 17:08
		
			
			a vyndal si jen kroužek nebo si i upiloval ten výstupek na varci ... jinak  odřezání kolene nebo zkrácené koleno + tryska + vyndání toho plýšku v sání
edit : 
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... -a-keeway/
			
		 
	 
	
        
        14 čer 2011, 21:33
		
			
			75 podle tachometru , GPS nemám. Je my jasný že tachometry proměřují ale předpokládám že Ivo555 udává taky tachometrovou rychlost , takže mu moje údaje můžou dát přibližný obrázek. U padesátky je taky hodně znát váha jezdce  

 . Takhle vypadá to koleno : 
http://skutry-levne.cz/1163-otevrene-ko ... 50ccm.html
			
		 
	 
	
        
        15 čer 2011, 12:30
		
			
			Diky , len ta tryska asi bude problem kedze ani neviem kde je lebo ani jeden navod na vymenu trysky nie je na keeway skutri . S kolenom to nejak vyriesim.
vybral som ten prsten na variatore
			
		
 
	 
	
        
        15 čer 2011, 12:54
		
			
			S tím kroužkem jsi to udělal správně. S tou výměnou trysky mrkni sem : 
http://forum.scooter-tuning.cz/viewtopi ... =32&t=8214 , u všech karburátorů to je podobný. Jinak dovozce někdy mívá odblokovací sady na konkrétní model.
			
		
 
	 
	
        
        15 čer 2011, 13:04
		
			
			Tacho proměřuje asi +10,, 
Tryska je když sundáš sedlo, odpojíš přívod vzduchu z boku, pak vymontuješ 3 horní šroubky a opatrně vytáhneš víčko nahoru, pod tím je tryska
			
		
	 
	
        
        15 čer 2011, 13:14
		
			
			Diky skusim to urobit a dam vediet ze ci sa mi to podarilo .
			
		
	 
	
        
        15 čer 2011, 15:58
		
			
			musíš to udělat oboje najednou     výfuk + tryska ...... jinak ti to nepojede když uděláš jen trysku ...  jinak na tom variátoru pokud máš ten nálisek  eště takovou tu hranku tak tu taky ubrousit !
			
		
	 
	
        
        15 čer 2011, 17:28
		
			
			Hoši hoši, tento skůtr mám a vše špatně. Na polořemenici není žádný nálitek a karburátor pod sedlem nenajdeš. Stačí vyhodit kroužek variátoru  to je správně, podložku na čepu nechat.. Originál tryska 55 je dostačující pro orig tlumič i krátké koleno, karburátor ani airbox nemusíš montovat. Pro vyšší pracovní otáčky potřebuješ dát novou kontrastní pružinu a lehčí válečky 3,5-4 gr. Až pak se podívej na svíčku, mělo by to být v pořádku-cihlová barva. Sám jsem s orig. variátorem laboroval 10 000 Km a i když lze docílit dobrý jízdní výkon, stále dochází ke kolísání otáček a snižování v kopci. Dnes jsem namontoval nový Motoforce a když se ohlédnu zpět kolik jsem koupil válečků a pružin vodítek, vyjde finačně nastejno výměna variátoru hned od začátku. To platí i o spojce která má slabé pružinky a těžké pakny, které jsem odlehčil a osadil novými pružinami.
Takže pro začátek stačí vyměnit koleno výfuku za krátké, nasadit kontrastní pružinu Malosi žlutou, válečky 4g a tvrdé pružiny do spojky. Rozjezdy nebudou stále  nic moc ale 60-70 to určitě pojede.
			
		
	 
	
        
        15 čer 2011, 18:08
		
			
			4g válečky na sérii variátor serii vejfuk atd ?  to nedává smysl ..... sorry ale ten motor točí už tolik že nemá moc síly ... pocitove se to třeba zdálo lepší ale  graf by ukázal své ... válečky bych dal lehčí max o 0,5g od originálu ... rysku zkontroloval zda tam opravdu je 55ka ... nebo 57ka ... a koupil krátké koleno ...
			
		
	 
	
        
        15 čer 2011, 20:06
		
			
			Originál válečky 5g, 0,5 g nic neřeší, orig kontrtastka krátká měká jak do propisky, spojkové pružiny také. vše součást mechanické restrikce která v základu spíš funguje jak dvoustupňová převodovka. U jiných je to asi jinak ale u tohoto skůtru je to tak, mám ho třetí rok, najeto 11 000 a vím o čem mluvím.