Jak jsem uváděl už dříve - na starém karburátoru jsem vyměnil sytič za nový. Bez efektu. Nyní mám celý nový karburátor, tedy také včetně nového sytiče. Opět bez efektu.
Sytič si umím představit vadný dvěma způsoby - buď má přerušený topný článek, tedy se nevysunuje jehla a sytič zůstává otevřený = motor žere, kouří a je uchlastaný - nebo zůstane zaseknutý ve vysunuté poloze a tedy je trvale uzavřený. Ano, to by mohlo být ono, ALE , mám tam třetí sytič a druhý karburátor ! Takže v tomto směru nevidím reálně, že by oba sytiče na starém karburátoru měly stejnou závadu, jak ten starý, tak ten fungl nový. Ale budiž, i kdyby, tak teď je tam úplně nový karburátor včetně nového sytiče. To by musela být ale sakra náhoda, aby i na něm byla stejná závada...
V elektrice to být nemůže, protože ten modul sytiče funguje tak, že "za studena" je sytič zasunutý - otevřený. Po zapnutí klíčku do něj začne jít proud, ten ohřívá topné těleso a jeho teplo ohřívá parafinový modul, který díky teplotní roztažnosti vysune postupně pomalu tu jehlu sytiče ven, až uzavře průchod benzínu a vzduchu tryskami sytiče v tělese karburátoru.
Takže, i kdyby do toho nakrásně nešel proud, nastala by po zahřátí motoru situace s bohatou směsí - kouřením, kuckáním v nízkých otáčkách atd. Ale motor po nastartování jde normálně, nekucká, jede, vrní...
Spíš to opravdu bude něco s kompresí, nebo s tím utěsněním karterů.. A jak už jednou naskočí, tak mu prostě ta netěsnost nevadí tolik, jako při startu. Měřák na kompresi zatím nemám, soused není doma. Až to změřím, bude jasněji. Ale asi se tomu půlení nevyhnu... Ach jo...