Diskuze o skútrech větších objemů.
19 dub 2017, 18:04
95-100°C se mi zdá v pořádku na 100°C zapne na 95°C vypne pracovní teplota je 90°C termostat otvírá myslím při 89°C pokud půjdeš níž tak ti sahara poběží i při jízdě třeba v létě když pojedeš přes město dle mého názoru ubytečné. Nikdy jsem neměl problém s uchlazením X9
pokud jsem někde stál vylezla teplota k červenýmu zapnul ventilátor a teplota spadla a pak stačilo se rozjet a jet 300-400 metrů a teplota spadla
sama dolů bez ventilátoru.
20 dub 2017, 00:17
Já bez toho jezdím od začátku, ale jen příměstský provoz - bez ucpaných měst a v pohodě. No nic jsem s tak malým závitem nesehnal, tak asi origo, ach jo, cca 700+pošta.
Že by přece?
https://www.profidily.cz/nahradni-dily/ ... pp=18&os=0Mahle original TSW 25D anebo calorstat by vernet TS2605 ? Co zvolit? To vypadá dobře ...

.
23.4. edit:Tak je to doma, TSW 25D za 400.-, sice od BEHRu, ale to je jedno.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 12 zář 2017, 19:35, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
15 kvě 2017, 19:46
Na Piaggiu X9 180 Amalfi mi přestalo fungovat zadní brzdivé světlo.
Při zapojení zkušečky se slabou žárovkou při zmáčknutí brzdy žárovička zasvítí. Při zapojení originál světelné lišty ani nehlesne. Žárovky přitom nejsou spálené. Brzdová kapalina dolita. Pojistky zkontrlované všechno je OK a brzdové světlo stále nesvítí.
Při zmáčknutí brzdových páček na palubní desce zasvítí kontrolka s červeným vykřičníkem - PORUCHA BRZD. Brzdy přitom brzdí.
Nebude to nějakým spínačem brzdovách světel ? Kde ho na Piaggiu X9 180 Amalfi najdu.
Neví někdo , kde najdu čidlo tlaku oleje ?
Není někde v Brně či okolí nějaký machr, který by to opravil ?? Díky za kontakt na vize2010@seznam.cz
16 kvě 2017, 23:54
Neco s konektorem? Koroze, povytazeny jeden pin? Zkus dat napeti primo na listu. Sviti?
Porucha brzd bude svitit protoze tam zarovky netvori odpor. Spinac brzdoveho svetla je primo u packy, ale tim to nebude. Zkusebni zarovka ti sviti.
17 kvě 2017, 06:03
Jednou se mi ulomil ten bili konektor co je primo na liste. Starci když lezeš k baterce, a stalo ho odpojujes, tak se uvolni, moc tam nedrzí. Zkus se podívat jestli není nějaký uvolneni. Me tam držel ,ale nesvítil svetla....
Sent from mTalk w10m
14 čer 2017, 12:34
Brzdové světlo opraveno, pomohlo přeletování kontaktů. Pro změnu nejde můj X9 vůbec nastartovat. Po raním startu jsem ho nechal bublat než jsem si sklidil věci tak chcípl a od té doby ani nehlesne. Benzin dává, nová svíčka jiskru háže, starter točí jak divý, ale motor nestartuje. Poradí někdo v čem je problém. Použil jsem i odiginál klíček a stále nic. Moc dík za pomoc.
12 říj 2017, 21:20
Svíčka mokrá - suchá ?
Co komprese (zkusit alespoň prstem) - má nemá ?
22 úno 2018, 19:04
nemáte někdo někde napsaný rozměry ložisk do řízení? někde se to tu řešilo.....
25 úno 2018, 09:50
Tady čísla těch ložisk pro budoucí generace.....
Sent from mTalk w10m
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
18 úno 2020, 12:33
Zdravím páni

potreboval by som od Vás radu, nakoľko však daný skúter patrí už pomaly medzi veterány neviem či sa mi jej dostane.
K veci - x9 180 amalfi mám už nejak 2 roky, chcel som niečo robustnejšie + došla dobrá ponuka. Spolu sme už najazdili vyše 16k km (dnes má 36k)
K problému:
1. Začalo robiť na konci sezóny 2019 pri naštartovaní drží otáčky okolo 4k, keď je na veľkom stojane zadné koleso rotuje ostošesť.
2. Počas jazdy pri dochádzaní do križovatky na červenú niekedy zdochne. tj. pri brzdení ide KO a nechce naštartovať. (so sebou to prináša veľa vtipných situácií)
Neviem kde začať - mám viac moto avšak tento používam na naučenie sa základnej údržby a funkcie chodu.
Robené veci - remeň, valčeky, variátora a bežná údržba
Pokiaľ ma viete usmerniť čo ako ďalej budem vďačný

Diki.
18 úno 2020, 12:44
Ked je to veteran co tak pozriet karburator. Klapky, tesnenia, teisky a nastavit ho. Este by otacky mohlo drzat pridrete plynove lanko alebo jeden jeho koniec, to by bolo asi najlacnejsie riesenie. Sytic tiez rad keca do chodu motora.
Pod beznym servisom rozumiem, ze sviecka bola menena.
Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
18 úno 2020, 21:32
Pozri aj membránu v karburátore.Olej žere - nežere???Otáčky zníž, je to moc.Môže mať už aj slabú kompresiu.Skús zmerať.
18 úno 2020, 22:55
Super dik chlapi!

idem študovať čo a ako.
Olej práve nežerie vôbec.
23 úno 2020, 13:57
Zdarec chlapi, tak postupne vyberám čo ste mi poradili. Ďalšia vec čo má napadlo. Na skútri sa menili predtým než začali vyššie opísané problémy - remeň + valčeky vo vareci.
Nemohlo by byt problém danne zdochynanie napr zlým remeňom? Poprip. Valčekmi pokial sa tam dali príliš ťažké a pod. Čisto hypoteticky, keď už teda skúmam všetko, nech viem eliminovať všetky predpoklady.
Diki za odpoved
23 úno 2020, 14:49
Nenapísal si predtým,že to začalo po oprave varca.Valčeky s tým nemajú nič,to má skôr vplyv na jazdu a rozbeh,ale treba tam dávať veci podľa manuálu.Remeň by to teoreticky robiť mohol,ak si dal kratší ako má byť.Potom nieje schopný vypnúť spojku a je stále v zábere a ak zastavíš tak ti môže zdochnúť motor.Nenatočíš ho potom pokiaľ nemáš zadné kolo vo vzduchu.A dal si tm zlý remeň ???