Fotky zajímavé, ale nevím jistě, je-li zcela nezbytné zas**at s nimi paralelně dvě fóra...
Jinak když jsem tak nad tím přemýšlel, možná by ta "hlava Vetřelce" či "štít druhohorního ještěra" byl přijatelnější v matně černé. Nebo potažený karbonovou fólií.
Jako stary a jeden z prvnich majitelu PCX a to jak PCX 125 tak i PCX 150 musim konstatovat ze nive PCX verze 2014 je teda mazec Dneska si ho poridila pritelkyne a spadla mi brada dolu vse je dotazene do detailu proste dokonaly stroj Ty uzasny svetla, zasuvka v barve s 12v zasuvkou palubni pocitac se spotrebou hodinami a dalsimi udaji Sedlo co nepada, vsechny 4 blinkry, otevirani nadrze a posledne automaticke zajisteni vchodu do spinaci skrinky. Fakt dotahli to k dokomalosti.... Smekam smekam smekam...
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt
Ano viděl jsem srovnání s prvními verzemi a myslim že ten skok je opravdu vidět. Příjemné že cenovky jsou tak nějak stejně nastavené. Ještě by bylo fajn do pcx použít pár inovací z hondy Sh,Ps a @. Ale to nás čeká až ve verzi V7beta 5
Jedu věc u V3 nevychytali ( podle mě ). Vzpěra sedla - sedlo zůstane stejně v takové poloze, že tam ten batoh nedostaneš a stejně to sedlo musíš hodit až "na řídítka"...protože se vzpěrou zůstává jen "pootevřené" . Toť můj názor, jinak vedle V1 a V2 vypadá maska dospěleji a širší. Porovnání s Braunem na srazu.
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin