Vrata

Diskuze o čemkoli.

Vrata

Příspěvekod Makak1 » 18 led 2018, 14:04

Ahoj ve spolek.řešim ten nove vrata a asi posuvne do boku.Firem je kotel ale rad si přečtu zkušenosti přimo od uživatelu.Tak kdo máte,od koho a jak dlouho?
Uživatelský avatar
Makak1

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 166
Registrován: 06 dub 2014, 10:27
Bydliště: Hodonínsko
Skútr / moto: Yamaha x max 125

Re: vráta

Příspěvekod pcx » 18 led 2018, 14:40

sorry za OT, ale...tvl, a to vraj po mne ze sa neda citat.... :D
Uživatelský avatar
pcx

500+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 588
Registrován: 07 led 2015, 10:58
Bydliště: Nitra, SK
Skútr / moto: Yamaha X-Max 400 MOMO DESIGN

Re: vráta

Příspěvekod kerim7 » 18 led 2018, 15:05

Předpokládám, že myslíš garážová vrata.
Mám od firmy Plastic-Al, segmentová rolovací nahoru pod strop, pohon Marantec. K tomu i pohon na vjezdovou bránu, na stejný dálkový ovladač. Cca od r.2009, bez jediné poruchy. Akorát když to montovali, postavili si vodící profily na zem, aby se jim to lépe dělalo. Ještě tam nebyla dlažba, tím mně vypekli. Tak jsem řekl, ať to předělají a když nevědí, mají se zeptat. To bylo keců, že to nejde... Že to uříznou dole flexou. Tak jsem chtěl slevu, že to bude rezavět, když zničí ten pozinek. Najednou to šlo přešroubovat.
Jak to chodí v montérkách, musíš nad tím stát a hlídat!!! Čest světlým výjimkám.
kerim7

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 635
Registrován: 16 říj 2014, 08:18
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: Honda Vision, Honda CMX 500, byla Silvuška SW-T400
Tuning / úpravy: Obrysovky LED

Re: Vrata

Příspěvekod Makak1 » 18 led 2018, 17:52

Kerim7-dik za odpověď. Zvazoval sem i sekční ale tam je nutnost zakomponovat dveře a to je 16tis.navrch.Priklanim se spíš k posuvnym do boku ale slyšel sem nazory ze na starý barák to neni dobre že se to pak hybe a kříži. Nevim co je na tem pravdy.
Uživatelský avatar
Makak1

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 166
Registrován: 06 dub 2014, 10:27
Bydliště: Hodonínsko
Skútr / moto: Yamaha x max 125

Re: Vrata

Příspěvekod kerim7 » 19 led 2018, 10:14

Ve starém baráku bych chápal, že se může prohýbat strop. Šla by konstrukce, ve které to jezdí, připevnit na podlahu a na zeď? Jestli ano, není ke křížení důvod. Na to musí odpovědět prováděcí firma. Do smlouvy o dílo uveď, že se jedná o starší stavbu a dodavatel že je srozuměn s jejím stavebně-technickým stavem a garantuje bezproblémovou funkčnost díla. Pak se nebude moct kroutit, kdyby k problémům došlo.
Jinak ta vrata jezdící do strany ti blokují stěnu, nejspíš tam nepověsíš ani "nástěnku". A pokaždé, když jen půjdeš dovnitř, ani nepojedeš autem, budeš trápit motor a elektroniku pohonu, bude to dostávat třeba 2x víc zabrat, než kdybys chodil dveřmi. Jiný vstup tam nemáš? Když vypnou proud, nedostaneš se tam? Já mám garáž u domu a můžu tam vejít dveřmi z chodby a vrata odblokovat zevnitř. UPS tam asi dávat nebudeš... Máš to vymyšlené?
kerim7

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 635
Registrován: 16 říj 2014, 08:18
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: Honda Vision, Honda CMX 500, byla Silvuška SW-T400
Tuning / úpravy: Obrysovky LED

Re: Vrata

Příspěvekod sollik » 19 led 2018, 10:42

Já mám u garáže vrata vyjíždějící pod strop - nerolují se. Už jsem to takhle koupil s barákem. Výrobce Olympdoors.
Plusy: dobře to vypadá
stačí zmáčknout ovladač a je otevřeno
není nutné počítat s rovným povrchem a prostorem před garáží jako v případě klasických dvoukřídlých vrat
Mínusy: nevím zda je to montáží nebo kvalitou, ale při pohybu tak různě ve vratech praská
nedávno se mi utrhl pohon a vypadl z unašeče vrat - pohon přišroubovaný k plastovému obalu
vytažená vrata mi kryjí téměř polovinu stropu garáže, takže pokud bych tam měl světlo budou stínit

Při výpadku proudu se dají odemknout a k zámečku je přidělané lanko, kterým se vrata odjistí a dají ručně vytáhnout. Jak se to dá ale zase zpátky zamknout na to jsem ještě nepřišel :lol: Občas se mi stane, že si nejsem jistý, zda jsem vrata zavřel, tak se musím vrátit - přecijen když musíš vylézt z auta nebo slézt z motorky, dojít tam a zavřít ručně víc si uvědomíš, že jsi zavřel i když to děláš většinou podvědomně. Ale to se mi stávalo i u klasických vrat :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Vrata

Příspěvekod Makak1 » 19 led 2018, 13:28

kluci dik za reakce.Kerim7 je pravda s tim otviranim pri kazdem pruchodu a dneska sem se dival u jednoho vyrobce tady unas a asi se necham ukecat na sekcni s dveřma.Jsou i lip utesnene oproti těm posuvnym a jsou ,,jen" o 4000,- dražši.
Solik-budu dělat fungl novy strop takže si vše uspořadam jak bude potřeba.A stim vracením k vratum to mam uplně stejně :D zamknu a stejně se vracim bo si nejsu jisty :D
Uživatelský avatar
Makak1

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 166
Registrován: 06 dub 2014, 10:27
Bydliště: Hodonínsko
Skútr / moto: Yamaha x max 125

Re: Vrata

Příspěvekod sollik » 19 led 2018, 13:48

Vidíš, na to jsem úplně zapoměl - když jsem si něco hledal o údržbě takových vrat, hned ze začátku bylo psáno, že "životnost sekčních garážových vrat je daná počtem cyklů otevření a zavření". Jestli si to můžeš dovolit připlatit tu čtyřku za dveře určitě do toho jdi. Mě to taky občas štve, že kvůli nějaký prkotině musím vrata nechat celá otevřít. A o to dřív příjde nějaká závada.
Jinak je důležité (ale to už asi mají všechna vrata v základu) aby měla pokud budou elektrická čidlo na přiskřípnutí čehosi ve vratech. Jednou jsem si takhle blbec nechat povystrčený skutr z garáže a dal zavírat. Vrata se zastavila o přední blatník, ale naštěstí nic neprasklo.
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Vrata

Příspěvekod Makak1 » 20 led 2018, 00:02

Solik-ano tu pojistku to prej nejaku ma.Jenom trochu minus že dveře delaji max 90cm šiřku tak snad tama x-maxe protahnu
Uživatelský avatar
Makak1

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 166
Registrován: 06 dub 2014, 10:27
Bydliště: Hodonínsko
Skútr / moto: Yamaha x max 125

Re: Vrata

Příspěvekod sollik » 20 led 2018, 13:28

A lze udělat ty dveře až na zem? Co jsem zatím viděl dveře v sekčních vratech, tak byly vždycky vsazené tak, že z toho spodního dílu vrat u země zbylo nějakých 20- 25 cm na výšku a tedy se to musí překračovat a nelze tam ničím projet ...

EDIT: Teď jsem koukal na nějaké obrázky, některé dveře byly až dolů, ale stejně mi příjde, že tam minimálně nějaká lišta zůstává ... přes to by se už dal udělat nějaký můstek. Ale to už mi příjde rozumnější když půjdu pro skutr ta vrata otevřít celá.
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Vrata

Příspěvekod Makak1 » 21 led 2018, 12:51

sollik-ano je tam 20 mm vysoká lišta která je zkosena z obou stran takže paráda.To svoje čuně protáhnu lehko jen ty dveře dělají bohužel max 90 cm na šířku.
Uživatelský avatar
Makak1

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 166
Registrován: 06 dub 2014, 10:27
Bydliště: Hodonínsko
Skútr / moto: Yamaha x max 125

Re: Vrata

Příspěvekod kerim7 » 22 led 2018, 00:08

Tak pak napiš, jak to dopadlo, co jsi vybral a jak jsi spokojený. Ať to klapne a zvolíš dobře!
kerim7

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 635
Registrován: 16 říj 2014, 08:18
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: Honda Vision, Honda CMX 500, byla Silvuška SW-T400
Tuning / úpravy: Obrysovky LED


Zpět na Volná diskuze

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků