Spolehlivost - různé značky

Diskuze o čemkoli.

Spolehlivost - různé značky

Příspěvekod IVO » 25 dub 2007, 21:39

Zajímalo by mě, kolik km mate najeto, bez větší opravy ( vybrus, generálka motoru,variator,apo. ) Napište tady prosím, ale pravdivě, jakou značku skútru mate, jedna li se o 4 takt, nebo 2 takt a kubaturu motoru a kolik máte prozatím najeto. Asi nebudu tady sám, koho to bude zajímat, jak na tom jednotlivé značky jsou. Já mám YUKI RALLY 50 4 takt a prozatím 2 500 Km bez sebemenší závady.
IVO

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod KYBLOS » 25 dub 2007, 21:46

No jelikož už mám 70ccm, tak bych sem nepsal, ale já sem napíšu aspoň to, že dokud se to nepředělávalo na 70ccm, najel sem na 50ccm 16325km bez závad. Mám Derbi Atlantis 2T AC s motorem už Piaggio r.w.2004 koupen novej v roce 2005. Nechal sem to překopat na 70ccm, páč sem chtěl, aby to bylo trošku silnější na rozjezdech, do kopců apod. ne kvůli tomu, že by mi na tý 50ccm přišla ňáká závada. To ne. B)
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 dub 2007, 21:52, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod MP » 25 dub 2007, 21:50

Yamaha Majesty 250 , rok 1998 , 4 takt vodou chlazenej , najeto nepočítaně , na tacho je 32 000 km , z toho za poslední rok 13 000 km . Ale má najeto víc , když ji dovezli z Itálie tak nešel tacho .... kdo ví jak dlouho . Bez závad , s motorem nic neděláno , jen výměna řemenic variátoru , válečků a řemene .... vyměněn př. kotouč a oboje destičky . Starty na jediný brnknutí , po zimě - tříměsíčním stání chytla na třetí podráždění ...
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Příspěvekod sneegg » 25 dub 2007, 22:24

Yamaha Neos 50 2T 12500km ale je tam kvuli tuningu vsechno jiny :D Teda ještě nedošlo na motor.
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod mrokar » 26 dub 2007, 08:35

Zatial na Keeway Hurricane 2T 50 mam 5400 km/1 rok, len raz mi vypadaval konektor regulatora napatia a odisli ziarovky... Inak bez zavad a menil som len koleno vyfuku za kratke...
Nejake obrazky mojho stroja 1
Nejake obrazky mojho stroja 2
Keby nieco, na inych forach som aj mPershing...
Obrázek
Uživatelský avatar
mrokar

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 421
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZV
Skútr / moto: Burgman AN250

Příspěvekod petridas » 26 dub 2007, 13:43

cpi oliver r.v. 06 najeto 7600km. a zavada se vyskytla jedna ale zato jiz dvakrat,a to hadicka od nadrze ke karbcu se nejak prodrela. jinak vse O.K. :)
APRILIA LEONARDO 150 a APRILIA ATLANTIK 500 a nakitovanej punta CAGIVA MITO 125. vice info na http://petridas.webnode.cz nova sluzba : odvezu cokoli kamkoli motku ,skrin nebo az 7 lidi piste volejte
Uživatelský avatar
petridas

1500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1738
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havirov
Skútr / moto: punťa 125 , aprilia atlantic 500

Příspěvekod skopi » 26 dub 2007, 16:49

Benelli Velvet 150, 4T, r.v.2000, najeto cca 28.000 km

Zavady:
po koupi: 21.500 km: sesoupane predni stangle, ojete pneu, gufera na kyvce opotrebovane, zadni stangle ve spatnem stavu, krachly regulator napeti, popraskane plasty, strzeny zavit na L strane u zrcatka, 3 strzene zavity (mmj.na klikovce), 2 praskle srouby - kyvka, stojanek.

22.000 km: praskle lozisko na klice, bez zaderu, GO motoru (loziska, gufera, pistni krouzky, rozvod.remen) nove kolinko sani, nova svicka, nove naplne, nove valecky, novy remen, nove pruzinky, serizeni rozvodu

23.000 km: Vinou spatne provedene predchozi GO nova GO motoru, radne provedena. Po prvni GO se dusi pri rychlosti nad 80 km/hod., lak, nove naplne, vzduch.filtr, novy nastrik vejfuku.

24.000 km: praskly snek - merka rychlosti. Vymena lozisek na kolech, vymena gufer u spojky, vymena zarovcicek na palubce, vymena brzd.desticek, vymena brzd.kapaliny

27.000 km - opet odeslo lozisko na klice (jako nasledek neopravy duseni), 3ti GO, duseni se nepodarilo vyresit. Lak + nejake nove plasty, novy filtr, nove hadicky, nova benzinova pumpa, novy filtr, svicka, nove zadni bituby, rele startovani, spojovaci rele, nove dratky k blinkrum, nastrik kostry.

Brezen 2007 - po sestaveni a prvni projizdce pad pres obrubnik - prava strana silne poskozena - nyni temer hotovo - tzn.do puv.stavu.

Finis - za 2 tydny - doopraveni nasledku padu - vymena gufera u generatoru, vyladeni karburatoru - smesi pres emise a doladeni variatoru.

Nasledkem pokazene prvni GO a neopravy duseni pada motor i po 2he.GO.
Neda se hovorit o spolehlivosti, uz jsem se prekulil do druhe poloviny zivotnosti motoru, kdy je pro bezproblemovy provoz treba vymenit pomerne hodne veci.

opravy mi neva, ale vypada to, ze kdybych to porad nevopravoval tak budu bez problemu jezdit dal...
Naposledy upravil skopi dne 27 dub 2007, 11:37, celkově upraveno 1
Benelli Velvet 150 - stavba

Válec Top Performance 160 ccm
skopi

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 177
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň - Radčice
Skútr / moto: Benelli Velvet 150

Příspěvekod Radik » 26 dub 2007, 17:23

Peugeot Trekker 50 - koupenej v zari 2006, najeto necely 2tis. km a zatim bez zavad... Ale ten te asi moc zajimat nebude:)
Uživatelský avatar
Radik

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Peugeot Trekker 50

Příspěvekod petridas » 26 dub 2007, 21:27

skopi : vidim ze si dobre koupil :o! nevis jestli jsou ty beneli vsechny takove?
APRILIA LEONARDO 150 a APRILIA ATLANTIK 500 a nakitovanej punta CAGIVA MITO 125. vice info na http://petridas.webnode.cz nova sluzba : odvezu cokoli kamkoli motku ,skrin nebo az 7 lidi piste volejte
Uživatelský avatar
petridas

1500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1738
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havirov
Skútr / moto: punťa 125 , aprilia atlantic 500

Příspěvekod skopi » 27 dub 2007, 09:48

Nee, vsechno souvisi se vsim - v poctu oprav mam prsty ja sam, protoze dyby se nesetrilo na prvni oprave....a je to jen o motoru!a o tom, ze porad nemam vystelovany karbec...

Ahoj S.
Benelli Velvet 150 - stavba

Válec Top Performance 160 ccm
skopi

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 177
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň - Radčice
Skútr / moto: Benelli Velvet 150

Příspěvekod Vlady » 20 kvě 2007, 19:14

GD 250ka zatial len 8000 kilákov bez závad....
Suzuki Burgman 400 K8.
Uživatelský avatar
Vlady

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Bratislava-SK
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K8
Tuning / úpravy: Givi posuvné plexi,valčeky Dr.Pulley,Malossi kevlar remeň. nejaké LEDky v kufri a tak....

Příspěvekod xXx » 20 kvě 2007, 19:24

Já měl peugeota sv 100cm dovezeno z německa se zadřenym motorem. Měl najeto něco přes 20000 km a udělal se výbrus dal novej píst a jezdil jak prase ale já jsem na něm najel jenom něco přes 500km protože nebyl řidičák.
Uživatelský avatar
xXx

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 237
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Lidice kousek od Kladna
Skútr / moto: ratlook vespa clx 150

Příspěvekod kraken.99 » 20 kvě 2007, 19:28

mám to samý co měl kiblos než to překopal jen o rok starší ale v podstatě jen lehce zajetej 6 800 km absolutně bez problému ted jsem měnil řemen a válečky a uvažuju o výfuku
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08


Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků