Příjezd k semaforu na 1. pozici

Diskuze o čemkoli.

Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod krau7ik » 18 črc 2014, 08:14

Zajímalo by mě jaký máte zkušenosti v případě, že předjedete kolonu aut a zařadíte se před první auto na semaforu - tedy na 1.startovní pozici. Samozřejmě když auta stojí a je červená a nikoho tím neohrožujete. Dnes mi opět nějaký plechovkář v Octavii vynadal přes okno, na zelenou jsem vyjel a nechal ho v daleko zrcátkách pak jsem zpomalil na předpisových 60, ale kořeň mě musel za každou cenu předjet asi 80 prohulil kolem mě tak jsem se zasmál. A pak jsem se zasmál v duchu ještě podruhé, když se vytvořila kolona ve dvou pruzích a já si projel skrz a pán v Octávce zůstal trčet za mnou.
krau7ik

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 10 dub 2010, 11:47
Skútr / moto: Gilera Stalker

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod jackm » 18 črc 2014, 08:21

Ať si každý jezdí, jak chce, ale dle mě nedělat to, je to nebezpečné nejen pro jezdce na moto, ale i pro ostatní účastníky provozu! :roll:
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 20:11

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod Luca_69 » 18 črc 2014, 08:21

Já jezdím dopředu když kolona stojí ale jedu pomalu, protože sám vím jak se leknu když stojím v koloně a okolo mě profrčí kdokoliv a nedej bože má namontovanej laďák. to mě muže vyskočit pumpa z hrudníku. Takže langsam. A ještě mi nikdo nevynadal. A neřadím se vepředu před první auto ale bokem , aby neměl pocit že ho budu brzdit.
Obrázek
Honda Deuaville 700V (2008)
Průměrná spotřeba je zatím 5,1 l/100 km
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2145
Registrován: 02 zář 2007, 00:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda Deauville (2008)
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod Dándí » 18 črc 2014, 08:35

Ja si myslím, že jsi Krau7iku, přesně popsal každodenní zkušenost většiny nás co jezdíme po městě. Občas se najde někdo kdo je nějak hendikepován a dokáže předvést něco co nedává smysl. A jak Luca píše je asi slušné nehnat se dopředu jak debil, ale trocha rozvahy je na místě.
Je třeba připomenout, že se situace aspoň v Praze rok od roku lepší. Tak doufejme, že tento trend vydrží.
Jezdím na pohodu, spíš pomalejš než rychle
Uživatelský avatar
Dándí

500+
 
Reputace: 378
Příspěvky: 738
Registrován: 24 úno 2010, 10:37
Bydliště: Praha 1
Skútr / moto: YAMAHA IronMax- Já, BlackMax- Kamča a SH 300 spolu
Tuning / úpravy: netunime - jezdíme. Jen občas něco poladíme

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod Luca_69 » 18 črc 2014, 08:55

Je fakt že sem tam s někým na křižovatce závodím na téma rychlost rozjedu :-D dneska ráno jeden cca 20 let v vytuněným golfu, když jsem dobrumlal mezi autama na začátek kolony a auto vedle mne začalo túrovat, tak jsme se na sebe koukli a bylo to jasný... :-)
Obrázek
Honda Deuaville 700V (2008)
Průměrná spotřeba je zatím 5,1 l/100 km
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2145
Registrován: 02 zář 2007, 00:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda Deauville (2008)
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod foky » 18 črc 2014, 08:58

Tak ranní míndráky v Oktávkách komentovat ani nebudu - s těma jsem schopnej si hrát i několik minut (pokud máme společnou cestu).
Závodění to je taková klasika - škoda, že se mnou nikdy nechtělo závodit auto, který by na to mělo a mělo 0-100 taky za 4,5s :mrgreen:
| Life is better with MY SUZUKI | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4038
Registrován: 08 dub 2010, 07:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: Suzuki DL650 V-Strom

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod zbyňák » 18 črc 2014, 09:13

Lůca: doufám, žes ho rozsekal na mraky :D

Taky se snažím buď zůstat uprostřed na čáře nebo najet ke kraji tak aby případný střelec neměl pocit, že ho omezuji.
Jinak spoustu aut už s tím vůbec nemá problém. Snažím se každému kdo byť jenom trochu má snahu mně pustit důsledně děkovat a namlouvám si, že mu to udělá radost a příště zase někoho na 2 kolech pustí :lol:
Naposledy upravil zbyňák dne 18 črc 2014, 09:15, celkově upraveno 1
Silverwing 600 - 99500 (60000). Spotřeba 4,62l.
Uživatelský avatar
zbyňák

250+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 458
Registrován: 09 kvě 2008, 10:26
Bydliště: Praha 5 - Slivenec, 777 237 439
Skútr / moto: Silverwing 600

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod illegal » 18 črc 2014, 09:14

Ked jazdim v spicke, tak je to samozrejmost. Minule mi dokonca jedno auto uvolnilo priestor ked som sa stredom presuval v kolone :)
Samozrejme idem pomalicky a ked si nie som isty pohybmi vpredu, tak radsej zastavim a zhodnotim situaciu. Zatial mi nikto nevynadal, ale vsimol som si, ze vlastnici aut s motormi VW TDI maju casto komplex zo skutrov a casto sa ma snazia predbehnut aj za cenu vyrazneho prekrocenia povolenej rychlosti.
So stupajucim mnozstvom skutrov beriem radenie vpred ako nenasilnu vychovu, ze sme sucastou premavky a cim skor si na nas plechovkari zvyknu, tym lepsie :)
Obrázek
Don't dress for the ride, dress for the SLIDE.
Uživatelský avatar
illegal

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 229
Registrován: 12 dub 2013, 14:07
Bydliště: Košice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Analogove hodiny, 12 V zasuvka, sedlo bez bobku

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod gabel » 18 črc 2014, 09:43

Souhlas. Kolonu projíždím pomalu a obezřetně. Rozhodně se necpu za každou cenu a už vůbec ne, v případě, kdy projedu "na jednu zelenou". Zatím zkušenosti pozitivní až na jednoho primitiva v černém TAXI prémiové německé značky s turbem (myslím na motoru :wink: ). Osobně se taky neprodírám vedle dodávky nebo kamionu, přeci jen si nemusí si mně všimnout. Prostě s rozumem, chci se dostat domů celej.
Uživatelský avatar
gabel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 16 bře 2014, 08:34
Skútr / moto: Honda SH 125i (2014)
Tuning / úpravy: original plexi

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod wochomurka » 18 črc 2014, 09:46

Já bohužel žádnou veselou historku ze světel nemám. Velikost Beverly na který sedí menší medvěd je nejspíše dost pádný argument, aby všichni zůstali zalezlí v plechovkách a nic nezkoušeli. Na dalších semaforech se spíš všichni závodníci řadí zamnou.
Když sedím v autě, je situace jiná. Tam nejsem vidět, a tam se psychlogie vzhledu moc uplatnit nedá. Ovšem lituju ty, co jezdí na malejch skútrech a vážej 50kg i s postelí. Tam si na ně dovolí každej.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod medved.m » 18 črc 2014, 09:47

Zrovna včera jsem zažil obě zmíněné situace.
Na Poříčí jsem, přiznávám, udělal trochu myšku (mladému raplovi, nedošlo mi, že může někdo jet v té zácpě asi 80), ten zuřivě předjel, bez blinkrů a vyblokoval mě v mém pruhu... no a na dalších světlech jsem ho v klidu zase projel. Na Žabovřeské už zůstal chudák vzadu asi kilometr... :wink:
Zavřený Dornych, strašná kolona na Plotní, průjezd pomaloučku a dost natěsno, ale řidiči ještě ochotně uhýbají, pokud mohou.
Nejsem agresivní, kolony projíždím s radostí, ale i s ohledem na druhé. Od toho ty skútry taky máme a většina brněnských plechovkářů s tím problém nemá a spíš, mám dojem, nám fandí :D
 Shemík spase  Obrázek
Uživatelský avatar
medved.m

1000+
 
Reputace: 73
Příspěvky: 1030
Registrován: 19 bře 2013, 22:13
Bydliště: Brno
Skútr / moto: SHemík125i ABS 2013
Tuning / úpravy: snížené origo plexi, pár odrazek a LED obrysovky

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod illegal » 18 črc 2014, 10:15

medved.m píše:spíš, mám dojem, nám fandí :D

Presne toto by mali pochopit :) Skuter vpredu vystartuje a nikoho nezdrzuje, skuter v kolone je prakticky to iste ako auto = na zelenu prejde menej aut.
Obrázek
Don't dress for the ride, dress for the SLIDE.
Uživatelský avatar
illegal

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 229
Registrován: 12 dub 2013, 14:07
Bydliště: Košice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Analogove hodiny, 12 V zasuvka, sedlo bez bobku

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod MP » 18 črc 2014, 10:22

V tomto se mají čeští řidiči plechovkáři ještě hodně co učit od okolního světa . Obzvlášť taková Francie nebo Itálie je dobrá škola . Tam řidiči plechovek v kolonách , nebo když se řadí na semaforech , staví tak aby umožnili průjezd moto . Z počátku jsem měl problém se mezi ně cpát s ohledem na šířku Winga s bočníma kuframa , ale když jsem viděl že oni tam dokonce používají zrcátka a když mě viděli za sebou , tak uhnuli ještě víc , tak jsem se pak nebál a taky projížděl . Dokonce i loni v Polsku to podobně fungovalo . Pak se vrátíte sem a musíte se "srovnat" a převexlovat na zdejší zvyklosti , protože ignoranti v plechovkách to nepřekousnou , když je předjedete .
A jak tady psal někdo nade mnou , tak v Brně si na to nemůžu moc stěžovat . Někdy v květnu - červnu jsem tam jezdil denně , a vždy v době dopravní špičky tam a pak zpět a můžu říct , že jsem chováním plechovkářů k jednostopým vozidlům byl mile překvapen .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp 1992
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Daelim NS125 , Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 83
Příspěvky: 1517
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Čechočovice- kousek od Třebíča,na Vysočině - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod Repka13 » 18 črc 2014, 10:41

MP:Jenže v té Tebou citované Francii a Itálii jsou ohleduplní vlastně vůči sobě,protože tam každý včetně babiček a dědů na skutrech jezdí....jen tady mají
dojem že je připravuješ o něco když si je dovolíš předjet na světlech....samozřejmě čest výjimkám... :wink: :wink:
Piaggio X evo 400 "2009":68.800 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 152
Registrován: 30 pro 2008, 11:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod MP » 18 črc 2014, 10:52

Ono je to tady taky tím , co z každýho uživatele jednostopýho vozidla , udělali média . Taková jedna televizní stanice , ta si to ve zprávách obzvlášť vychutnává , a nejlíp když to může komentovat Ema Smetana ( či jak se jmenuje ) , která umí nahodit úplně tragickej výraz . Prostě "motorkář" je nepřítel ostatních účastníků provozu . Stačí si přečíst diskuze pod článkem na Novinky.cz , kde se píše o nehodě s účastí motocyklu . Ačkoliv je každýmu jasný že v daným případě viníkem je plechovka , tak "motorkář" je jen "odpad" , kterej si za to může sám , že nedostal přednost , ačkoliv jel po hlavní , a ten z vedlejší byl navíc pod vlivem . A z toho plyne i to chování plechovkářů na semaforech , když si je "dovolíme" předjet . Jo , jo .... tolerance a ohleduplnost se nějak vytrácí .
Naposledy upravil MP dne 18 črc 2014, 10:56, celkově upraveno 1
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp 1992
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Daelim NS125 , Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 83
Příspěvky: 1517
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Čechočovice- kousek od Třebíča,na Vysočině - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp

Další

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků