Příjezd k semaforu na 1. pozici

Diskuze o čemkoli.

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod Myschan » 18 črc 2014, 11:52

Jednou se mi stalo něco podobného. Podotýkám, že si to vždy rozmýšlím, a pokud vidím, že je dost času, tak se v podstatě krokem posunu na první místo. Vedle, nebo před, podle situace. Jednou měl blbeček taky problém, tak jsem se slušně zeptal, něco v duchu: Ohrožuju Tě? Omezuju Tě? Tak nezáviď a kup si to taky.
Jinak mám pocit, že většinou mají problém mlaďoši s Octávkou.
Hele vole, jakou mám káru, v metle! No přece se nenechám předjet od skůtra. To uráží důstojnost řidiče tohoto luxusního vozidla!
Na druhou stranu se mi už asi dvakrát stalo, že řidič viděl, že nemůžu projet kolem, tak popojel a uhnul ke kraji. Čest takovým :!:
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda Forza 300 (2020)

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod Dusan14 » 18 črc 2014, 13:08

ZAkon hovori jasne ako sa treba radit pri prijazde na krizovatku. Ale pokial sa to robi z rozumom nemam stym problem ci uz v plechovke alebo skutri.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod Mr.Voza » 18 črc 2014, 13:32

Když přijíždím na skůtru ke křižovatce, kde svítí červená a vidím, že tam stojí 2-3 auta a že na první zelenou křižovatkou projedu, tak se do předu necpu. Když ale vidím dlouhou stojící, nebo krokem jednoucí kolonu, tak samorřejmě předjíždím - ale pomalu a opatrně a jen pokud je místo nechat si dostatečněj odstup od předjížděnejch aut - kdyby se třeba nějakýmu blbečkovi, kterej by moje předjetí psychycky neunes zachtělo otevřít mě do cesty dveře. Na semaforech se neřadím dopředu před první auto, ale zůstávám jaksi bokem, jak už tady někdo spal, kdyby měl náhodou řidič prvního auta pocit, že ho svojí přítomností nějak omezím, nebo zdržím. Zatím jsem ale nikoho nezdržel - když skočí zelená, tak než řidič plechovky stačí sešlápnout spojku, zařadit jedničku a rozhejbat tu tunu železa, kterou má kolem sebe, tak já už jsem dávno za křiřovatkou - určitě všichni znáte 8) Závodit se mnou zatím nikdo nechtěl - asi tady máme málo TéDéÍček - škoda, třeba se časem někdo najde :twisted:

S nepochopením jsem se, co si pamatuju, setkal jenom jednou, když na mě z plechovky začala hystericky, ale opravdu hystericky řvát nějaká (znovu musím zopakovat to slovo) hysterická paní, co že si to dovoluju jí předjíždět, když tam ona musí stát :lol: Spíš mě rozesmála, než aby to pro mě bylo nějakým způsobem výchovný, nebo abych se začal cejtit provinile :lol:

Naopak, pokud sedím v plechovce a stojím v koloně, nebo na semaforu a vidím, že za mnou jede skůtr, nebo motorka a pokud je to v mejch možnostech, aniž by mě to nějak ohrozilo, tak mu ještě udělám místo, abych ho nebrzdil a tiše mu závidím :wink:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod krizik1 » 18 črc 2014, 13:51

Vidíš, Ty závidíš tiše, paní záviděla nahlas. Každej si svůj způsob najde :mrgreen:
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 825
Příspěvky: 2300
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod janaz » 18 črc 2014, 14:18

Jako čerstvou skůtrařku by mě zajímalo, jak je to s podporou v zákoně s tímhletím cpaním se k semaforům?

Osobně bych samozřejmě ráda, aby to tak fungovalo, ale když jsem si opakovala vyhlášku, tak netuším, na co bych to napasovala.
Navíc kam se zařadíte, když to první auto stojí nejspíš čumákem na čáře?
janaz

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 22 dub 2014, 07:09
Skútr / moto: -
Tuning / úpravy: -

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod Luca_69 » 18 črc 2014, 14:26

nesmíš mu strkat skútr před čumák, to pak jsi už v křižovatce. :-) já stojím vlevo od prvního auta.. a jak padne oranžová tak přidávám plyn a zároveň si kontroluji nejdřív levou stranu a pak pravou stranu jestli se tam neřítí ještě nějaký červeno jezdič. a v tu chvíli jsem defakto za křižovatkou a auto vedle kterého jsem stál se teprve rozjíždí..
Obrázek
Honda Deuaville 700V (2008)
Průměrná spotřeba je zatím 5,1 l/100 km
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2145
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda Deauville (2008)
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod Dusan14 » 18 črc 2014, 14:51

Vozidla sa maju radit pred krizovatkou v poradi akom prisli.... ziadne obehanie skutrom dopredu. Cerstva skutristka by si mala nieco asi uz aj zopakovat z vyhlasky :P na druhej strane ja tak isto :P :D
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod tatík » 18 črc 2014, 14:54

ale jo,s rozumem předjet a první odstartovat,nezdržovat,proč ne.Jen by se měl každý nejdřív podívat,na čem jede.Když stojím v pravým pruhu s kamionem a procedí se dopředu někdo na padině,nebo nejlépe na kole,vytvoří tím situaci k popukání,on i ten nákladák se za chvíly rozhejbe a zoufalej cyklista to dře,či trapič trápí a všichni co je předjel na křížovatce ho zase do další křižovatky předjíždějí.To se někdy opakuje,dokud nedojdou síly nebo křižovatky :mrgreen:
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1450
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto 10473 km
Tuning / úpravy: originální stav

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod Luca_69 » 18 črc 2014, 15:07

:twisted: Tatíku co na tohle říct.. tak nějak předpokládám že se jedná o 125 ccm (živosti pcx) a výkonější.
Obrázek
Honda Deuaville 700V (2008)
Průměrná spotřeba je zatím 5,1 l/100 km
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2145
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda Deauville (2008)
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod tatík » 18 črc 2014, 15:14

vždyť říkam,mozek a adekvátní stroj :D :D
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1450
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto 10473 km
Tuning / úpravy: originální stav

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod Mr. X » 19 črc 2014, 00:29

Tak já předjíždím prakticky vždy a všude, protože v Praze bych se jinak nikam nedostal.

Pokud projíždím kolonou, zapínám dálkové světlo aby o mě každý věděl dřív než jsem na jeho úrovni a občas někdo i uhne abych mohl lépe projet.

Vím že názory na dálkové jsou různé, ale od tý doby co mě sundalo auto na přehledným místě ho používám mnohem víc a vnímám to spíš pozitivně. Beru to i tak, že v autě jsem taky radši, když o motorce co se blíží vím včas.

A v křižovatce se naopak od některých většinou řadím před auto, aby se se mnou ani nikdo nesnažil závodit. Narazit ze zadu si asi jen tak někdo nedovolí a na nic jinýho většinou není prostor. Ale je pravda, že pokud si můžu vybrat, tak se postavím před pomalejší auto na víceproudé silnici.

Helmy co se vejdou pod sedlo PCX
Části servisního manuálu PCX
Hodinky na PCX
Plexi na PCX
Blastery (chrániče rukou) na PCX
Uživatelský avatar
Mr. X

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 207
Registrován: 25 kvě 2011, 21:04
Bydliště: Praha
Skútr / moto: PCX125

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod Myschan » 19 črc 2014, 07:23

Myslím, že Tatík to vystihl. Především je potřeba používat ROZUM. A někdy jsou zákony, které s rozumem nemají až tak mnoho společného. Mimochodem, provoz upravuje zákon, nikoliv vyhláška, jak se tady někdy píše. A zákony by měly být jasné a pro lidi. Rozepisovat se o právním pozitivismu a souladu zákona s obecně vnímanou spravedlností asi nemá smysl.
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda Forza 300 (2020)

Re: Příjezd k semaforu na 1. pozici

Příspěvekod saimon1 » 19 črc 2014, 07:25

Vždy se najde nějaký pitomec co to zkazí :twisted:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Předchozí

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků