Limitní náklon vašeho skůtru

Diskuze o čemkoli.

Limitní náklon vašeho skůtru

Příspěvekod Kuře » 06 zář 2014, 15:17

Zde pište jaká část vašeho stroje je při průjezdu zatáčkou první v kontaktu s vozovkou.

Honda PCX 125 r.v. 2012 V2 : U tohoto stroje se první do kontaktu s asfaltem dostává hlavní stojan a to na obou stranách....aktuálně obuto Dunlop Scootsmart,ale dala to i origo. IRC.
....http://houbyzle.rajce.idnes.cz/2012-07- ... kner_2012/ http://houbyzle.rajce.idnes.cz/Slovinsko_Julky_2014/ Před lety...Jawa 555,Simson SR50,Jawa 350,Honda XL600R,Suzuki DR 750 Big
Uživatelský avatar
Kuře

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 423
Registrován: 22 čer 2012, 20:19
Bydliště: ...někde mezi Úpou a Metují...
Skútr / moto: Honda PCX 125 v2

Re: Limitní náklon vašeho skůtru

Příspěvekod duky5 » 06 zář 2014, 16:00

Gilera nexus 500 - stojan, obe strany

z mobilu...
jazdim za Obrázek, dlhodoby priemer za cca 60 000 km
nejaké cestopisy tu: http://motoduky.blogspot.sk/
Drziak GPS, Termoscud Tucano Urbano, Vyhrievaná vložka pod bundu
Youtube
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 106
Příspěvky: 1185
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Gilera Nexus 500 mk2 2007 Dragon Red
Tuning / úpravy: Dr. Pulley valčeky, turistické givi plexi, kufor givi maxia 52l vo farbe

Re: Limitní náklon vašeho skůtru

Příspěvekod Mr.Voza » 06 zář 2014, 17:40

Aprilia SR50 - škrtal jsem hlavním stojanem, když jsem tam měl neoriginál, kterej byl o fous delší a proti originálnímu trčel víc do stran. Od tý doby, co jsem tam dal originál Minarelli, tak jsem si ještě neškrt.

Aprilia Leonardo 250 - šktnul jsem si jenom jednou a to bylo na okruhu ve Vysokým Mýtě o vyvýšenej vnitřní obrubník zatáčky - bylo to stojanem. Na rovině jsem si ještě nešrtnul.

Myslím, že u obou skůtru jsem tím limitujícím prvkem, kterej to nedovolí víc naklonit, já :oops:

Jinak myslím, že u drtivý většiny skůtrů je nejvíc na ráně hlavní stojan.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Limitní náklon vašeho skůtru

Příspěvekod bouska.t » 06 zář 2014, 17:51

U T-maxe je hraniční stojan na obou stranách. A že jsem na motodovolený o kus stojanu přišel...
Na X9 je na levo servisní stojan a na pravo nejspíš vyčnívající roh Leo Vince 4road ale tim jsem naštěstí zatím neškrt.
Peugeot ludix? nic, dřív tě ten skůtr zabije než se přiblížíš ke stojanu :-D
gv.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX


Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků