Jak jsem kupoval/prodával skútra

Diskuze o čemkoli.

Jak jsem kupoval/prodával skútra

Příspěvekod foky » 29 bře 2012, 13:03

Zde můžete soustřeďovat svoje zajímavé příběhy a diskutovat o tom, jak jste prodávali/prodáváte skútra a jak jsou kupující hrozní, popř. i jak jste kupovali/kupujete skútra a jak jsou hrozní prodejci.

Téma bude zajisté velmi brzo velmi živé.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Jak jsem kupoval/prodával skútra

Příspěvekod zdenda603 » 29 bře 2012, 13:49

V listopadu 2011 mě zaujalo Scarabeo 500 ze Scootlandu,od Jindry Kuby.Jel jsem se podívat osobně do Prahy a bylo rozhodnuto že ho chci,ale jestli by mě nepočkal do jara jelikož jsem z Ostravy.Byla domluvena poloviční záloha s tím,že na jaře to doplatím a odjedu.Skútr je doma.Za mně palec nahoru :P
Uživatelský avatar
zdenda603

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 27
Registrován: 01 říj 2011, 12:56
Bydliště: Ostrava - Hrabůvka
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 500,Sym Crox 125

Re: Jak jsem kupoval/prodával skútra

Příspěvekod oldik » 29 bře 2012, 14:40

Nákup X9 500 Evo:
Mě zase ve scootlandu zaujala X9 500 Evo. Se zálohou jsem se jel povozit, 3 jízdy, poslední i s manželkou, dlouhé dívání a prohlížení, jízda na T-maxovi a pak zaplacení zálohy a čekání. Před podpisem smlouvy bylo dohodnuto co bude ještě uvedeno do stavu potřebnému k mé spokojenosti (výměna přepínačů atd.). I když nebylo splněno vše co bylo v inzerátu, asi mají univerzální text :D , i tak jsem koupil a dodnes spokojen.
Přístup absolutně bezchybný a dodnes se rád vracím řešit různé jiné záležitosti ohledně mého oře. Naposledy objednání a dodávka plastu a taky bez výhrad.
Ceny jsou sice o trochu vyšší, ale já jsem byl spokojen.

Prodej Innovy:
Koupil jsem Innovu za 45 000,-, vlastnil 2 roky, najel 2000km a za 40 000,- prodal. Po podání inzerátu nastala absolutně neočekávaná smršť telefonů a první volající až z Tábora si za 2 dny přijel, vyřídil se mnou papíry v Brně, zaplatil, odvezl a s nadšením 2x podal zprávu jak je s moto spokojen.
Na vyřízení transakce jsme si vzali oba dovolenou a já trnul, zda nebudu doma čumět zbytečně. 40 klacků bylo vyplaceno v tisícikorunách a já pro jistotou ihned před vyřízením papíru na policii utíkal provést vklad do banky, abych měl jistotu, že jsem neobdržel zdařilé plagiáty z domácí tiskárny.
Zkušenosti prozatimní jak s nákupem, tak prodejem naprosto perfektní.
Tohle přeju všem ostatním.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Jak jsem kupoval/prodával skútra

Příspěvekod janon » 29 bře 2012, 14:47

V zimnich mesicich roku 2006, jsem se po dlouhem zvazovani co koupit, rozhodl poridit YM 400, prisel jsem k prodavajicimu (autorizovany dealer Yamaha, Vrbova 19), skutr jsem dukladne prohledl, vyzkousel posez, zkusebni jizdu jsem ani nezkousel, protoze skutr vypadal, uz na prvni pohled, jako naprosto nejety a jelikoz prodejce pusobil velmi verohodne, nebyl duvod mu neverit, ze skutr je v naprostem poradku. po par minutach licitovani, jsem za rychle jednani dostal 10t Kc slevu a domluvili jsme se, ze skutra si muzu za 2 dny odvezt. Tak se i stalo a ja se 23.5.2006 stal majitelem vyse zminene YM 400, ktera mi bez vaznych zavad slouzi dodnes a najela se mnou k dnesnimu dni, (viz info v mem podpisu). S odstupem casu musim konstatovat, ze jsem nadmiru spokojen a vybral jsem dobre. :wink:
Naposledy upravil janon dne 29 bře 2012, 19:34, celkově upraveno 1
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Jak jsem kupoval/prodával skútra

Příspěvekod nedory » 29 bře 2012, 16:04

já bezvadné zkušenosti s koupí AA250 od člena SF loni. Jednání na rovinu, vstřícnost, pravda.
Bohužel loni na podzim jsem těžce nepořídil AA500, a psal jsem i zde na SF.
Teď jsem docela zklamaný z prodeje AA250, co mám doma. Nepočítám zájemce jen tak "na kukačku", co zavolají, nechají si všechno poslat a vysvětlit a nepřijedou, to je asi normál. Bylo několik vážných zájemců, a ti to udělají většinou tak, že přestanou bez vysvětlení komunikovat. Holt si AA250 na nového majitele ještě počká, ale dočká se.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Jak jsem kupoval/prodával skútra

Příspěvekod _Tom_ » 29 bře 2012, 16:38

nákupy nových skútrů. U hondy ps 125 složena záloha a za měsíc na smluvený datum připraveno, předáno doplaceno a vše bez problémů

po dvou letech nákup hondy sh300, termínově stejné, složena záloha po domluveném měsíci kvůli počasí převzetí, tak že bude vše připraveno, čekal jsem stejný postup jako u pska. po doplatku a převzetí mě překvapilo, že TP dorazí až za měsíc. Nijak jsem to nehrotil jen dnes přemýšlím jestli to tak funguje normálně. je mi zvláštní že oba nákupy proběhly stejně, moto stálo na prodejně, záloha složena vžy dříve jak měsíc před koupí, vlastně nákupy jak přes kopírák přitom u PS jsem po nákupu mohl rovnou pro značku, u SH jsem musel čekat. Nevím kde byl ten rozdíl. Ale to je banalita.

Při prodeji PSka vše s kupujícím vyřešeno během jediného dne, jediné návštěvy u jediné přepážky, úředník pomohl s papíry, takže celý prodej proběhl snad během 10min. jediná komedie byla návštěva evidenční kontroly. zde to stálo 150Kč a iniciativa technika stk byla přímo příšerná. papíry má v ruce a chce vědět kde je VIN. Pro mě to znamená co? Já zaplatím za to že údaje skontroluje ale aby se ohnul to ne. Pak se ptá kolik to má najeto. Stačí se podívat do kupní smlouvy nebo na tachometr. Opět ani snaha se podívat. Popravdě nevím za co jsem platil 150Kč. Jinak prodej bez problémů
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Jak jsem kupoval/prodával skútra

Příspěvekod Winterwolf » 29 bře 2012, 19:26

taky se pridam :-)

koupe cinana ( Huatian .... ) jsem si udelal vylet do vesnicky kousek za Roudnici. Vezl mne tam kolega s tim ze jede pryc a ja si dojedu domu sam. Skutrik jsem si vybral a jal se platit kartou ( 13 000 CZK) bohuzel mne pani ujistila ze karty nebere a ze mam smulu... Pak mi nabidla odvoz do blizsi vesnice kde jezdi vlak ten mne odvezl do Roudnice kde jsem si vybral a autobusem z5 k prodejci :P Uplne mi v te dobe nedoslo ze je skutr bez znacek a TP jen s typovym listem 2 helmami a kupni smlouvou jsem uhanel 45km/h do Benešova cca 150km. Pak uz jen evidencka a dopravni inspektorat kde mi pani po 250 najetych km zdelila ze s tim vlastne nesmim na silnici kdyz to nema znacku a to ani prevozni :oops:

Po roce a nejakych 10 000km jsem skutrika prodaval , prvni zajemce prijel s manzelkou ze chce neco pro ni trosku mne zaskocil kdyz mi oznamil ze se predtim projel na Peugeotu 125ccm a ze ta moje 50 resp. 72 moc nejede.... :roll: Druhy zajemce prijel ve smluvenou dobu, usmal se podal mi penize , rekl ze se projet nechce ze to ma na chalupu pro zenu, pomohl jsem mu to nalozit do Mondea a "prinutil" jsem ho alespon pockat na to nez vytisku smlouvu a byl pryc.

Koupe Versity , puvodne jsem chtel X-maxe ,ale po projeti 3 kusu jsem usoudil ze v teto cenove kategorii se nachazi pouze kousky s velmi nakladnou naslednou repasi motoru. Nakonec jsem si nasel Versity v Praze, byla predrazena ,ale koupena v CZ a servisovana v Yamaze. Jelikoz jsem byl po operaci nohy tak jeste o berlich jsem si ji prohledl a kolega z prace projel. Puvodni majitel nechal udelat novou technickou a pritelkyne mi ji odvezla domu :wink: Kdybych vedel ze po 30 000 realnych km se musi povymenovat tolik veci tak jsem si koupil za polovic olitanou Italii a investoval bych do toho stejne penize s tim rozdilem ze bych s tim pocital a ve vysledku byl na stejnych penezich :|

Koupe SHcka , tak to byl ten nejvetsi orisek jelikoz je pritelkyne muselo splnovat nekolik velmi podstatnych kriterii 1, musi byt pekne ( coz se nepovedlo :P ) 2, musi vazit kolem 100kg 3, sedlo musi byt dost nizko.
Nejprve jsme koukali na Piagio Liberty ,ale pak jsem nahodou v Budejicich objevil dovozce Italu Moto Antoň. S panem byla super domluva , projel jsem se prosel mu halu kde mel dovezene motorky ( gagiva, gilera atp ) a asi 3 dalsi skutriky a s tim ze teda nevime a ze se ozveme jeli domu do Prahy. Pri ceste domu jsme se shodli na tom ze stejne nic jineho do 30 000 nesezenem a ze si teda doma vezme vozik a sjedem si pro nej. Pan mi oznamil ze je zbytecne tam jezdit at poslu do SMS adresu a ze nam skutrika doveze jako bonus :shock: Tak to mne hodne potesilo a pak uz jen dovozova technicka ,znacky a hura na silnice. SH jsme kupovali s 18 000km na tacho a od koupe loni v lete se do nej dal jen benzin , 2x olej a predni desticky :P

Jeste doplnim cenovky :

Huatian 2010 koupen 2010 - 13 000,-
Versity 2002 , koupena 2011- 45 000,-
SH 2003 , koupeno 2011 - 25 000,-
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Jak jsem kupoval/prodával skútra

Příspěvekod Tomáš@125 » 29 bře 2012, 19:52

TO ŽE DO SH LEJEŠ JEN BENZÍN JE U HONDY NORMALNÍ I PŘI TĚCH 180000 KM CO TO MĚLO :D :D :D PROSTĚ HONDA
Honda@125 prodáno po 11 letech :(, Honda SW-T 400 prodáno
Uživatelský avatar
Tomáš@125

750+
 
Reputace: 42
Příspěvky: 896
Registrován: 13 črc 2010, 23:57
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH 300 / Suzuki Bandit 1250S

Re: Jak jsem kupoval/prodával skútra

Příspěvekod vraver » 29 bře 2012, 20:05

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Zítra ty Hondy zapijeme......................kromě jiného :wink:
Uživatelský avatar
vraver

250+
 
Reputace: 28
Příspěvky: 431
Registrován: 17 srp 2011, 10:00
Bydliště: Žižkov-hlavní město Prahy
Skútr / moto: Yamaha XJR1300-2006, Yamaha XJ600 51J-1988

Re: Jak jsem kupoval/prodával skútra

Příspěvekod Tomáš@125 » 29 bře 2012, 20:10

V roce 2002 jsem já a můj bratr omylem koupili novou Hondu Nes125 známou jako @ 125 bratr 10000 km a já 23000km jen jezdíme. Prostě Honda. :D :D V roce 2011 na radu patologického ojížděče motorek značky Suzuki pana Fokyho jsem tady na fóru koupil 6 měsíční Hondu SW-T 400 koupenou tady v čechách a na kontě měla 1100 km a zase jen jezdím. Trochu nuda co :?: :?: Prostě Honda a nějaká ta 1000 kterou jsem přidal a nekupoval italské dovozy a jiné sr......

P.S. přeji všem kteří kupují Huanťany, Ťamany, italské a jiné dovozy které mají je 23000 km hodně krásných letních dní kdy čekají na díly nedej bože Italské :shock: :shock: protože já v létě jezdím a v zimě chlastám Plzeň. :D :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 03:42, celkově upraveno 6
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Honda@125 prodáno po 11 letech :(, Honda SW-T 400 prodáno
Uživatelský avatar
Tomáš@125

750+
 
Reputace: 42
Příspěvky: 896
Registrován: 13 črc 2010, 23:57
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH 300 / Suzuki Bandit 1250S

Re: Jak jsem kupoval/prodával skútra

Příspěvekod tatík » 29 bře 2012, 20:23

proč ještě nemám Hondu :roll:
Naposledy upravil tatík dne 30 bře 2012, 05:50, celkově upraveno 2
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1450
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto 10473 km
Tuning / úpravy: originální stav

Re: Jak jsem kupoval/prodával skútra

Příspěvekod angel2904 » 29 bře 2012, 20:46

I já jsem jeden z tech šťastnějších kdy při koupi / prodeji proběhlo vše bez jediného problému. U prvního scoota X9 250ccm nákup a osobní převzetí v Havířově léto 2011, cesta do Liberce cca 380km na neznámém stroji = trochu risk, ale vše ok. Až doma jsem zjistil, že přední guma měla jen 0,8bar. 8) Jo a cestou oprava brzdového světla = přeskřípnutý kabel od neupevněné baterie vzadu u světla.. Doklady,odhlášky, atd. vše v poho poštou. Nákup za 47.000, prodej podzim 2011 a také 47.000,- Druhý nynější stroj SW600 nákup letos v zimě 70tis.Kč, osobní převzetí v Českých Budějovicích, vše super, jednání, administrativa, atd. Převoz dodávkou. Následně při jízdě (pokusu o jízdu) na evidenčku pád na prvních 20-ti metrech = už jsem psal v jiném vlákně. Po opravě svépomocí jsem najezdil pár Km a u benzinky zjistil, že nejde odemknout nádrž, sotva jsem se dostal domu.. Pán prodávající totiž měl víčka dvě s druhou sadou klíčků od jiného SW. Vše ale proběhlo ke spokojenosti výměnama 2x tam a zpět poštou. Takže také samá spokojenost. Dobří lidé ještě existují, ale je nás málo :wink:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Jak jsem kupoval/prodával skútra

Příspěvekod RHON » 29 bře 2012, 21:09

Škoda, že je vlákno jen o skútrech. Byl jsem kupovat Alfu Romeo u jednoho z...a. Bohužel jsem nedojel ani domů, dodnes mi dluží peníze, soud, exekuce - pořád dluží.... rozepsal bych se, ale vy mi to vymažete :mrgreen:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Jak jsem kupoval/prodával skútra

Příspěvekod petrjares66 » 29 bře 2012, 21:38

ahoj mam take pribeh kupoval jsem skutka v roce 2010 daelim 125ns od pana papeze se srksina u mostu posepsani smlouvy platil jsem 22 000kc jsem odjel na skutru domu 20km.po par dnes skutr vubec nestartoval nebo s velkymi problemy :( tak jsem stale volal papeze na ruzne opravy dal do skutru novou startovaci civku atd skutr stale nejezdil .motor je chlazeny olejem ten se zacal misit s benzinem odvezl jsem skutra do servisu v usti nad labem panu rakosnikovi ten rekl ze je spatny karburator ktery jsem koupil za 6 300kc vubec tam skutra neumeli opravit celkove oprava stala 11400kc :( musel jsem koupit novy elektronicky sitic 3600kc pan papez pred opravou skutra nechtel zpet po urcite kompenzaci jsem mel doma nepojizdneho skutra az me ho po 2.5mesicich opravil moc sikovny kluk co opravuje moto uz 15let diky jemu dnes jezdim a pak se skutrem najeto 11400km :D
petrjares66

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 91
Registrován: 22 srp 2010, 21:53

Re: Jak jsem kupoval/prodával skútra

Příspěvekod fleet.admiral » 30 bře 2012, 07:02

Kupoval jsem Aprilii SR50 Ditech, r.v. 2001, na přelomu srpna a září 2009. Tehdy jsem měl jen papíry na auto a ditecha jsem vybral, protože to prostě byla nejživější a nejrychlejší padesátka. Kupoval jsem ho od soukromého majitele a byl to dovoz z Německa. V neujžším výběru kusů dostal přednost před vymazleným hyosungem.

Pán, co mi to prodával, měl 59 let, krásný nový dům a 2 auta. Tvrdil, že to dostal o rok dříve od dětí k narozeninám - ty si myslely, že tím tátovi udělají radost, když si vždycky půjčuje skútr na dovolené. Jenže doma prý stál pod plachtou a on s tím akorát párkrát vyjel na ryby. Cena byla tehdy o dobrou třetinu nižší než u ostatních exemplářů, navíc tenhle byl jediný v rozumně dostupném okolí.

S tehdejší přítelkyní jsme přijeli na obhlídku a zkušební jízdu. Maximálka, kterou jsme dosáhli ve dvou, byla tachometrových 65, a to na podhuštěných gumách. Motor tahal pěkně, nebylo důvod pánovi nevěřit. Kosmetické nedostatky (evidentně položeno z obou stran a podrobeno tuzingu ještě v Německu) kompenzovala cena. Horší bylo, že po zkušební jízdě asi 5 km z toho začal téct benzin! Majitel se dušoval, že se mu to nikdy nestalo, nevěděl o tom a že takhle to neprodá, že to nejprve nechá opravit. Přístup se mi líbil, tak jsem řekl, ať se ozve.

Po týdnu vše hotovo. Co mě u papírování zarazilo, že maximální rychlost je v TP jen 25 km/h, ale co. Asi německé regule, jelo to, jak mělo. Dostal jsem ještě jako bonus benzin za kilčo a jal se až cestou domů zjišťovat, co jsem to vlastně koupil - že světla jsou sice funkční, ale absolutně nic neosvětlí. Později jsem zjistil, že přední guma je zimní a chybějící lak na zadním brzdiči spolu s tou gumou svědčí o tom, že si aprilia užila i zimní provoz se solí. S pečlivostí sobě vlastní jsem pak do skútru nasypal víc jak jednou tolik, co mě stál, aby měl, co mu chybělo, a neměl, co se mi nelíbilo, nebo co nebylo v pořádku.

V roce 2010 jsem vyměnil přítelkyni a v single období se rozhodl udělat papíry na mašinu a koupit si i motorku, což mě o půl roku později dovedlo k myšlence skútr poslat do světa. Cenu jsem nasadil úměrnou cenám, za kterou se v tu dobu tyhle stroje prodávaly, a taky tomu, co jsem nasypal do údržby a vybavení. Prodej mě fyzicky netlačil, nepotřeboval jsem peníze nebo uvolnit garáž, takže na e-maily typu "dám vám o 5 000 méně a hned si přijedu" jsem kašlal. A to možná byla chyba.

Někdy po 3 měsících (konec února 2011) se mi ozval pán až z východních Čech, kterému jsem vše popsal a následně odfotil všechny detaily a kosmetické vady, takže měl asi 100 MB fotek. Poté se mi ozval jeho bratr, který byl vlastně skutečným kupcem, že to chce pro dceru, a že by si tedy přijeli.

Dorazili někdy před osmou ráno do Ostravy, takže vyjet museli už před pátou. Byli na mě tři - chlap jako hora, jeho celkem fešná dcera a pak nějaký oprsklý floutek, jako že mechanik, který se stará o stejný skútr právě tomu prvně volajícímu. Odborný přístup v testovacím procesu spočíval u mechanika v tom, že sotva jsme do skútru dali baterku a ten v mrazech kupodivu hbitě naskočil, začal motor tůrovat jako prase, div nevyskočil ven, u toho nadával, že se mu nelíbí jeho chod. Pak to projel a jali se smlouvat o ceně. Začalo to tím, že po "šetrném" startovacím procesu se vrátil problém s unikajícím palivem.

Když jsem si od odborníka vyslechnul, co všecko je vlastně špatně (nejhorší prý byla spojka), až jsem se divil, že to chtějí koupit. Nakonec jsem jim slevil, protože mě neskutečně bolela hlava a po dvou hodinách jsem byl promrzlý na kost, 6 000, s tím, že teda mají pravdu, hlavně ať už jedou. Bylo mi jich i celkem líto, když jsem věděl, že jeli takovou dálku (jsem holt měkota). Skútr se naložil, sepsala se smlouva a pán vytáhnul ruličku s nějakými 30 000, ze kterých začal ukrajovat. V tu chvíli jsem si říkal, proč to vlastně prodávám, a kór ještě tak levně? Ale podpis už byl na papíře a skútr v dodávce.

Kdyby to byl konec příběhu, bylo by to ještě celkem OK. Ale co čert nechtěl. Po cca 3 týdnech se ozval pan kupující, že měl skútr v Aspiritu, kde mu řekli, že skútr byl padlý (což jsem mu jako svou domněnku řekl taky) a že řídicí jednotka byla upravená, aby skútr jel rychleji, ale že když se odpojí baterie, tak se vrátí do původního režimu a už nejde znovu přehrát (pěkná hloupost - sám jsem dvě zimy baterku odpojoval naprosto normálně a potvrdili mi i 2 autorizovaní servisáci, že tohle teda pravda není) a skútr se nedostane přes 25 km/h. Upozornil jsem pána, že skútr jsem oživoval přímo před ním a jeho mechanik jej kontroloval a sám na něm jel rychleji než 25 km/h, tak ať mi nevěší bulíky na nos. Rozčiloval se, že mi to přiveze zpátky a nechá mi tam i tu novou spojku, že se na tom nedá jezdit. Po nějakém týdnu dohadování jsem mu slevil a poslal na účet ještě tisícovku na novou ŘJ s tím, že už o něm nechci nikdy slyšet. Můj mechanik mi totiž radil, že když nemám ponětí, kdo a jak se v tom vrtal a co tam měnil, ať to neberu, protože jezdit už by to nemuselo.

Shrnutí: Když už mám něco jednostopého kupovat, tak jedině nové. A děsím se toho, že zase budu někdy skútr či moto prodávat. Asi fakt kývnu někomu, kdo sice bude chtít slevu hned ze startu, ale pak už nebude spekulovat.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Další

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků

cron