Autoškola - zkoušky z techniky

Diskuze o čemkoli.

Autoškola - zkoušky z techniky

Příspěvekod jackm » 16 zář 2011, 15:12

Ahoj,
bylo mi oznámeno, že k testům jdu již v pondělí, což je pro mě fakt šok, protože jsem nestihl dnes ani zaplatit magistrátu, ale prej to hold zaplatím v pondělí, taky mi začla včera rýma, tak jako nevím, jak to udělám když nepřejde do pondělka, tak ject s tím bude dost blbý, když mi bude týct z nosu do helmy :D .
No každopádně, na internetu jsem techniku k motorkám nenašel ani na offic. webu Ministerstva dopravy, kde jsou on-line testy. Techniku na papíru mají v autoškole, ale půjčujou je jen na požádání a ani nikoho neupozornili, že si o ně máme říct. Koukal jsem v rámci výuky 2 vyuč. hodiny na techniku, ale auta.. Každopádně já je teda nemám ty papíry, když mi to oznámili dneska odpoledne. Proto se ptám, jestli je někdo nemáte a jak to probíhalo z čeho Vás zkoušel komisař.. No v nejhorším je to tuším nejlevnější z opravek 100Kč anebo se to budu snažit nějak okecat, ale komisaře asi těžko, tak hlavně když dám jízdy a testy a pak si techniku opravím.
PS: Dělám AM tu úplně nejhorší skupinu od 15 let a do 45 km/h max. :D
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Zkouška z techniky AutoŠkola

Příspěvekod foky » 16 zář 2011, 15:15

Kód: Vybrat vše
Otázky pro zkoušku z
OVLÁDÁNÍ A ÚDRŽBY MOTOCYKLU

Popište úkony kontroly motocyklu před jízdou
Kontrola provozních náplní
hladina motorového oleje – kontrolujeme u čtyřdobých motorů a u moderních dvoudobých motorů se samostatnou nádrží na olej
hladina převodového oleje – u strojů s dvoudobým motorem nebo u čtyřtaktu, jehož pře vodovka nemá společnou náplň s motorem
hladina paliva – kontrola na palivoměru nebo pohledem do nádrže
hladina chladicí kapaliny – hladinu kontrolujeme pohledem, motocykl má být v kolmé poloze
hladina brzdové kapaliny u hydraulických brzd – v kolmé poloze pohledem na kontr. okénko
Kontrola tlaku v pneumatikách