Stránka 4 z 4

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

PříspěvekNapsal: 30 říj 2011, 18:39
od StuntJ
Tak pokud je to pravda a 100 benzin nemá BIOsračky, tak určitě bude vhodnější pro zimní odstávku. Motoru je to šumák, pokud je oktanové číslo vyšší. Oktanové číslo je laicky řečeno schopnost benzínu odolávat samo-zápalu a předčasné detonaci ve válci. Takže motoru to určitě neuškodí a možná mu to jen prospěje :) .
I když si vzpomínám že u naší Fiesty z 1998 si člověk musí sám člověk zvolit mechanickým přepínačem jestli jezdí na 91 či na 95 . Na druhou stranu v manuálu PCX je palivo 91 či vyšší ....
Jen člověk nemůže počítat s tím, že skútr pak pojede jak pila, u karbecu může dojít i ke snížení výkonu :roll:

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

PříspěvekNapsal: 30 říj 2011, 19:21
od keto
Co se týče výkonu,tak by snad mohl být vliv u motorů s vyšším kompresním poměrem se vstřikováním a čidlem samozápalu,jinak jde o to,že benzín krom toho,že nemá tu biosračku má nějaké nadstandartní přísady,které mohou ovlivnit práci motoru, a ten pak může mít lepší průběh v nižších otáčkách nebo zase při vysokých,(tedy při jízdě pocitově větší výkon) a taky na čistotu palivové soustavy a celkovou spotřebu paliva na 100km,co jsem četl ohlasy lidí co na to přešli tak cca něco přes 1l.Zkusil jsem ho včera natankovat a skůtřík opravdu trochu jakoby ožil a taky jinak "prdí",takže se při spalování musí dít něco jinak,když to jde i slyšet :mrgreen: .Prý se plné parametry projeví až po vyjetí dvou-tří nádrží.

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

PříspěvekNapsal: 30 říj 2011, 19:38
od StuntJ
Placebo je jasný, když tam člověk přeci jen lije super-hyper benzin, tak už musí šlehat plameny z výfuku :lol:.
Jinak k jestli ten benzín čistí lépe palivovou soustavu, tak se motor má na co těšít, když se mu do válce vypláchne letitá špína a on ji bude muset spalovat :roll:.
Zkusím se zeptat mechanika co říká na zimování se 100 benzinem, jestli to má smysl, nebo ne ...

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

PříspěvekNapsal: 30 říj 2011, 19:49
od keto
Mě to právě poradil mechanik v moravamotors,třeba ho benzina sponzoruje :mrgreen:

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

PříspěvekNapsal: 30 říj 2011, 19:57
od StuntJ
Tak ona by se měla dělat i Verva 95, což by mělo být to samé prémiové paliva, ale to je jen málo kde :roll:

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

PříspěvekNapsal: 30 říj 2011, 20:05
od keto
Co mám info, tak pouze 100 oktanová paliva se dovážejí z ciziny,většinou z rakous,a to pro všechny shell,benzinu atd. jelikož se u nás nevyrábějí.

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

PříspěvekNapsal: 30 říj 2011, 20:14
od StuntJ
myslím tím tohle palivo, to by mohlo taky být bez BIOsložek ....
http://benzinaplus.cz/cz/paliva/verva-95.html

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

PříspěvekNapsal: 30 říj 2011, 21:51
od keto
Hmm 13 čerpaček je teda bída a v mém okolí žádná,snad se to časem zlepší.

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

PříspěvekNapsal: 14 lis 2011, 19:30
od Winterwolf
janon píše:Zapnu vyhrivani sedacky.

Janone : Majesty to ma v zakladu nebo to mas dodelavane :?: Pokud dodelavka jak jsi to resil :?:

Diky Lukas

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

PříspěvekNapsal: 15 lis 2011, 11:01
od Dom999
tam ty bio složky jsou já co mám kamarádku vo dělá v čepru tak tak jsenom v benzínu 98 a výš nejsou ty s....y

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

PříspěvekNapsal: 15 lis 2011, 14:45
od HonzaR
Co se týká zazimování a líhu v benzínu - spíš bych to viděl, jako výhodu (přimíchaný líh do paliva). Na stejném principu funguje Velfobin, jako přísada proti sražení vody v palivu. Dřív se doporučovalo, místo Velfobinu dát do nádrže 1-2 deci levnějšího líhu.

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

PříspěvekNapsal: 13 dub 2013, 11:17
od Pajda
8steve píše:Pred bodem 1. a olizovanim prudce jedovate nemrznouci kapaliny durazne varuju, to fakt neni dobry napad :|
btw kolik je tu takovych, kteri skutecne jezdi v mraze? Tech bude deset v cele republice, zbytek tech normalnich to zapichne s teplotou kolem nuly, do tehle skupiny patrim i ja :wink:

Za me je pred zimou, vlastne uz pred podzimem, zasadni prezout na mekky gumy, nemusi to byt extra urceny pro zimni provoz, ale zadny tvrdy, ktery klouzou uz pri 15°C..

U mě si Prďola vydělává i na sebe i na nás a je to neskutečná pomoc, rozvážím na něm ráno noviny ať je léto nebo zima, letos jsem nevyjela jen 3x- když mi prdnul řemen a rovnou jsem si ho nechala i přezout, tak si ho v servise nechali do druhýho dne, a pak když jsem ho před postavením do boudy mizerně ometla, sníh roztál a pak zmrzl tam kde neměl. Jinak můj čecho-číňan vydržel. Jen generálka se u nás dělá 2x za rok. Jo a můj ho stihl za zimu 2x položit a přesto jede.