Stránka 1 z 1

Variátor nebo karburátor - Suzuki AN 125

PříspěvekNapsal: 09 led 2020, 15:47
od Joe2
Zdravím!
Potřebuji poradit od zkušených ohledně jednoho problému s mým Suzuki AN 125. Problém je takový, že když se skútrem rozjíždím, zabírá normálně, má plný tah a pak najednou přestane táhnout, asi jak kdybych se v autě rozjížděl na jedničku a pak místo dvojky řadil rovnou trojku (To je asi nejlepší přirovnání, které zcela popisuje, jak se problém projevuje). Když překonám toto mrtvé spektrum otáček, rozjedu se cca na 35-40 km/h, pak zase zrychluje a táhne úplně normálně. Krom jiného skútr střílí do výfuku, zejména, když jedu rychle a pak uberu plyn. Důležité je ještě zmínit, že když je v tom "mrtvém" poli otáček, tak když zpomalím, zase se jak kdyby automaticky podřadí a začne táhnout...a problém se pak opakuje (při zpomalení jak kdybych v autě podřadit ze trojky zpět na jedničku...a jak začnu zrychlovat, zase jak kdybych z jedničky řadil rovnou na trojku). Moje teorie je, že určitě karburátor dává bohatou směs (stříli do výfuku a navíc je svíčka do černa), ale netuším, jestli by to způsobovalo i takovéto přidušování skútru v určitých otáčkách. Předpokládám, že za to může variátor? A čím případně začít? Válečky? Pružiny? Děkuji za podněty!

Re: Variátor nebo karburátor - Suzuki AN 125

PříspěvekNapsal: 09 led 2020, 16:03
od moto.joker
Myslím, že kontrola variátoru je standardní procedura před položením otázky.
Čili, jede to blbě, kontroluju variátor a pak nastavení karburátoru, ventily. U AN 125 byly, tuším, problémy s manžetou a přisávalo to falešný vzduch. Zkus si tady pročíst příslušné vlákno. Doufám, že se moc nepletu.