Stránka 1 z 2

SYM GTS 125

PříspěvekNapsal: 31 bře 2017, 17:40
od Maky
Zdravím přátelé.Mám dotaz.Dnes se mě stalo několikráte že při rozjezdu mě skůtr zacukal či zaškubal .Připadalo mě to jako kdyby klouzl nebo vynechal řemen.Kontrolou jsem na nic nepřišel.Má najeto cca 26 tis řemen je pěkný neponičený.Po ujetí cca 40 km jsem vjel do města a zase nic bylo vše v pohodě.Co by to mohlo být?Válečky?Kontrastní pružina?

Re: SYM GTS 125

PříspěvekNapsal: 31 bře 2017, 18:11
od JardaB
To je řemen, dělá to při rozjezdu okolo 10-30 km/hod každý variátor

Re: SYM GTS 125

PříspěvekNapsal: 31 bře 2017, 18:18
od Maky
No mě to udělá pouze při rozjezdu.jak se chytí tak už je to v klidu.cca do 5 km hod

Re: SYM GTS 125

PříspěvekNapsal: 30 srp 2019, 07:41
od marian909
Zdravím.. v poslednom čase si všímam že ak brzdím prednou brzdou je to také trhavé brzdenie ako keby rýchlo za sebou stláčal a púšťal brzdu je to normále?

Re: SYM GTS 125

PříspěvekNapsal: 30 srp 2019, 13:02
od icask2
Skontroluj dosticky. Mozu byt KO aj ked nie su zodrane.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: SYM GTS 125

PříspěvekNapsal: 30 srp 2019, 15:27
od Mirus1
marian909:: jsou to brzdové pístky,mě to dělalo taky,jediná taková závada za 4roky. Sundat brzdič,jsou to 2 šrouby+ten křížový asi 6mm co drží ty hadice.Potom pomalu zmáčkni brzdovou páčku a dívej se který pístek se vysouvá pozadu,nebo skoro vůbec.Jsou tam 4, 2 menší a 2 větší. Musí se vysouvat všechny stejně.Pokud ne,tak odpojit hadice,rozebrat brzd.třmen,jsou to 3 šrouby a váleček,který se opožďuje vytáhnout.Podívat se jestli v té šachtě nemáš nějaký bordel. Pokud ne,já jsem to vyřešil tak,že jsem pístek upnul za vnitřek do sklíčidla na mém soustruhu na dřevo a opatrně smirkem jemně povrch přebrousil.Potom jsem to ještě přejel velmi jemným smirkem pod vodou,vypadá jak pochromovaný :D . No a problém zmizel.Když se tam dává pístek zpět,nesmí tam jít těžko skoro násilím.
Pokud ti pístky vyjíždějí stejně,tak problém bude asi jinde.Já jsem taky laboroval s destičkama i s možným křivým kotoučem,chyba,pístky to byly.To cukání logicky dělá to,že ti netlačí všechny stejně na brzdové desky.
Potom se brzy musí odvzdušnit,je dobré mít připravenu brzd.kapalinu,DOT4...
Na tento problém si stěžují někdy i velké motorky a většinou to bývají právě ty pístky,buď úplně zadřené,to už je větší problém,nebo jenom zanešené bordelem,stačí pročistit,popř.jak jsem to dělal já....

Re: SYM GTS 125

PříspěvekNapsal: 30 srp 2019, 16:26
od marian909
Vďaka ..hneď sa do to pustím a uvidím :wink:

Re: SYM GTS 125

PříspěvekNapsal: 01 říj 2019, 18:19
od marian909
Jedna mala otázka ..Ako často alebo kedy meniť sviečku ? V manuály mám uvedené že po 10 000 -15 000 km čo sa mi vidí skoro ...keď u tých najlacnejších sa uvádza výmena po 30 000 km ..ako to je ?

Re: SYM GTS 125

PříspěvekNapsal: 02 říj 2019, 07:35
od icask2
Ak startuje masinka a ide v poriadku mozes ju nechat. Ale zaruka ci vydrzi a kedy klakne nemas ani pri novej sviecke. Na Downtowne 125 som mal povodnu sviecku aj pri 22 000 km a vsetko krasne klapalo.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: SYM GTS 125

PříspěvekNapsal: 02 říj 2019, 07:37
od xPet
Pokud máš v manuálu vyměnit po 10-15 tis. km, tak to tak bude. Já u BV mám v manuálu výměnu po 10 tisících. Na zahraničních fórech jsem se dozvěděl, že po 6-ti tisících mílí je už většinou svíčka mrtvá a že doporučují výměnu po 3-5. Proto jsem pořídil iridiovou, která by měla v Beverly vydržet 15+ tisíc km. Každý typ motoru je jinak stavěný, a každý je "požírá" jiným tempem. Zpravidla čím vyšší měrný výkon motoru (a nebo špatně tepelně vyvážené rozložení třeba kvůli lepšímu výplachu apod.), tím rychleji svíčka odchází.

Re: SYM GTS 125

PříspěvekNapsal: 02 říj 2019, 08:31
od srnka1010
Nemám nič proti iridovým sviečkam.Na jednovalci ti toho moc neurobia.Keď si zoberieš cenu,tak za jednu iridiovku máš tri klasiky.Mne vydržala klasika jednu sezónu cca 10tis km a v zime som ju vymenil za novú - preventívne,aj ked jej nič nebolo.

Re: SYM GTS 125

PříspěvekNapsal: 02 říj 2019, 09:56
od xPet
Asi hej. Na jednoválci neudělala vůbec nic; naopak vzala trochu z kroutícího momentu v nízkých otáčkách a změnila charakter při rozjezdech. Tu iridiovou jsem kupoval za 220,- a obyčejná NGK byla za 89,- Ale bylo to v době, kdy plánovaný roční nájezd byl 13t km - tudíž to mělo své opodstatnění. Nakonec po 6t km jsem změnil zaměstnání a do práce chodím teď pěšky.

Re: SYM GTS 125

PříspěvekNapsal: 02 říj 2019, 12:18
od Mirus1
Já svíčku mám už víc jak 4 roky a stále origoš,najeto 20.000km a nevidím důvod ji měnit,skůtr jede pořád stejně.

Re: SYM GTS 125

PříspěvekNapsal: 02 říj 2019, 12:51
od marian909
Tak že dnes som vybral sviečku po 10 000km a podľa mňa nevyzerá zle ..takmer žiadne nečistoty a ani opotrebovanie nieje vidieť tak som ju trochu očistil a šup s ňou späť

Re: SYM GTS 125

PříspěvekNapsal: 02 říj 2019, 14:01
od Dusan14
Ked raz pisu vymenit, tak po tych km vymenim a neriesim, staru strcim k sviecaku na skutri a hotovo, ak by nova zlyhala.
Pri cene za novu sviecku nieje o com.
5E a riskovat ze sa svievka razpadne a rozbije piest a hlavu za tazke peniaze?

Odoslané z STF-L09 pomocou Tapatalku