Stránka 1 z 1

Gilera nexus 500

PříspěvekNapsal: 25 bře 2017, 18:49
od romilik
Dobrý den všem
Jsem zde poprvé a hned velký problém ,mám GILERU NEXUS 500,nemám v garáži eletriku proto jsem vyndal baterii a odnesl domu k nabití.Sedačka se mi zaklapla a nejde mi otevřít bez baterie.Prosím o radu jak jí otevřít.
Předem děkuji Romilik

Re: Gilera nexus 500

PříspěvekNapsal: 25 bře 2017, 19:07
od duky5
Kľúč do spínacej skrinky, zatlačiť dovnútra a otočiť doľava.

Re: Gilera nexus 500

PříspěvekNapsal: 25 bře 2017, 19:59
od stretavka
To je zas nějaká kočičí provokace???

A co doběhnout domů pro tu baterku a znovu připojit, nebo přijet ke garáži autem a připojit startovací kabely...jestli máš zamek sedla přes elektriku.
Progooglit se k registraci a položení jemně řečeno podivnemu dotazu dovede každý, ale vygooglit si jak zamek sedla vypadá a snažit se poradit vlastní přičínlivostilí nechce téměř nikdo.
Divná to doba

Re: Gilera nexus 500

PříspěvekNapsal: 25 bře 2017, 20:30
od JardaB
Co připojit baterii třeba přes 12V zásuvku, nebo kdekoli jinde

Re: Gilera nexus 500

PříspěvekNapsal: 25 bře 2017, 20:30
od dreamer
Nexus ma baterku pod sedadlom ;)

Re: Gilera nexus 500

PříspěvekNapsal: 25 bře 2017, 20:37
od stretavka
Tak si musí najit lanko pod zadni kapotáží a zatahnout, co je na tom složitého???

Re: Gilera nexus 500

PříspěvekNapsal: 26 bře 2017, 10:35
od romilik
duky5:

Díky za radu.Moc jsi mi pomohl..Už to mám odemčený. :)
Ahoj Romilik

Re: Gilera nexus 500

PříspěvekNapsal: 26 bře 2017, 12:32
od Alfik223
Ahoj.chcem sa spýtať či máte niekto problém padania skutra na ľavú stranu stranu keď pustím riadidlá. Mam tento problém na mojom nexuse. Burany nebol. V piatok som sa stretol tiež s jedným čo má nexus a tiež vravel ze mu to padá na ľavú stranu. Tak ma napadlo ci to nieje problém všetkých nexusov. Poraďte kde hľadať príčinu.

Re: Gilera nexus 500

PříspěvekNapsal: 26 bře 2017, 18:20
od duky5
stretavka píše:To je zas nějaká kočičí provokace???

A co doběhnout domů pro tu baterku a znovu připojit, nebo přijet ke garáži autem a připojit startovací kabely...jestli máš zamek sedla přes elektriku.
Progooglit se k registraci a položení jemně řečeno podivnemu dotazu dovede každý, ale vygooglit si jak zamek sedla vypadá a snažit se poradit vlastní přičínlivostilí nechce téměř nikdo.
Divná to doba

Ty máš potrebu robiť zo seba debila za každú cenu? Musíš hneď útočiť na nového člena?

Stačila moja odpoveď bez zbytočných kokotín a problém má vyriešený.

Re: Gilera nexus 500

PříspěvekNapsal: 26 bře 2017, 19:25
od scarabeo500
Alfik223 píše:Ahoj.chcem sa spýtať či máte niekto problém padania skutra na ľavú stranu stranu keď pustím riadidlá. Mam tento problém na mojom nexuse. Burany nebol. V piatok som sa stretol tiež s jedným čo má nexus a tiež vravel ze mu to padá na ľavú stranu. Tak ma napadlo ci to nieje problém všetkých nexusov. Poraďte kde hľadať príčinu.

Nejlepší bude EEG, mohla by to být mozková mrtvička ( po slovensky myslím porážka). Praskla mu žilka a teď tahá nohu. Když padá na levou bude to asi v pravé hemisféře.
Vážně. Musí být poškozený havárií nebo jinak. Vyrobit ho tak snad nemohli. Hledat vůle, nesouměrnosti atd atd atd.

Re: Gilera nexus 500

PříspěvekNapsal: 26 bře 2017, 19:58
od Alfik223
Hm mŕtvica by to mohla byť, predsa už nieje najmladší :-) :-)... Ja som chcel vedieť či to už niekto neriesil, a náhodou mi ušetrí čas zisťovanim závady.

Re: Gilera nexus 500

PříspěvekNapsal: 26 bře 2017, 20:14
od rado668
Riadítka ti idú ľahko? Môže to byť aj ťuknuté ložisko...

Odoslané z SM-G800F pomocou Tapatalku

Re: Gilera nexus 500

PříspěvekNapsal: 26 bře 2017, 20:23
od Alfik223
Riaditka idú ľahko. Len teraz ma napadla taká vec. Mám tam iný výfuk ktorý má možno max 2 kilá. Oproti sériovemu je podstatné ľahší, nemôže to byť tým, ze sa zmenilo ťažisko? Keď sadnem viac na pravú stranu tak ide rovno.

Re: Gilera nexus 500

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2017, 08:21
od Alfik223
Problém S padaním vyriešený. Namontoval som naspäť origo výfuk a nexus ide po pusteni riaditok rovno ako šíp :-) Asi kvôli tomu má také rozmery. No ale hneď pri prvej jazde som prišiel aj na iné zistenia. Menej cítiť vibrácie. Ide lepšie. Odskúšané na určitom úseku podľa rýchlosti akú som dosiahol. Rozdiel 10km. Negatíva: zvuk a s ľadakom boli lepšie rozjazdy Z miesta. Malo to lepší záber V nižších otáčkach. Asi ostanem pri origo výfuku. Aj tak S ľadakom prídem domov taký vyhucany. ;-)