Stránka 2 z 3

Re: Nekvalitní Benzín

PříspěvekNapsal: 06 zář 2015, 16:45
od Valheru_KOKr
začal bych kontrolou palivového filtru, karbecem a pak teprve motorem. Je možný, že to s tankováním vůbec nesouvisí a je to jen shoda okolností, ale kontrola cesty paliva je nejjednodušší co lze udělat

Re: Nekvalitní Benzín

PříspěvekNapsal: 06 zář 2015, 16:46
od Tondaxp
Natural 95 - Agip - Ostrava

-- 6. 9. 2015 16:47 --

forester píše:Aký benzín si tankoval a kde?

Natural 95 - Agip - Ostrava

-- 6. 9. 2015 16:49 --

forester píše:Aký benzín si tankoval a kde?

Natural 95 - Agip - Ostrava

Re: Nekvalitní Benzín

PříspěvekNapsal: 06 zář 2015, 16:57
od forester
Valheru_KOKr píše:začal bych kontrolou palivového filtru, karbecem a pak teprve motorem. Je možný, že to s tankováním vůbec nesouvisí a je to jen shoda okolností, ale kontrola cesty paliva je nejjednodušší co lze udělat


Asi máš pravdu len on nemá karbec je to 4takt a palivový filter tiež nie ale dodávkou paliva to asi bude.

Agip N95 je v pohode len bordel tam mohol byť aj tak.

Re: Nekvalitní Benzín

PříspěvekNapsal: 06 zář 2015, 17:05
od Valheru_KOKr
jako že má čínskou 50ccm se stříkačkou? Palivový filtr netuším, já ho na číně mám tak to beru, že čína dělá přes kopírák :)

moje 152BMQ má nádrž, sítko v nádrži, cestou palivový filtr, nějaký ten podtlakem ovládaný kohout přívodu paliva, karburátor a motor :)

Re: Nekvalitní Benzín

PříspěvekNapsal: 06 zář 2015, 17:51
od Baharis
forester píše:Áno môže mať nekvalitný benzín vplyv na kompresiu t.j málo oktánov zlé horenie slabá rozťažnosť pri horení a tým pádom zlá kompresia.

Nechci se zapojovat do diskuze a jak jsem už napsal - provádět "gynekologickou operaci po telefóně". Běžte k obvoďákovi kterému sebrali fonendoskop a tlakoměr s tím, aby vás kvalitně vyšetřil.... :mrgreen:
Tyto závady podle mě chtějí dílnu a mechanika. Ale kvůli tomu nepíši. Když už o tom debatíte, nepopírám že od toho zde fórum je, nepište prosím bludy. Resp. pište pouze to co víte nabeton.

Promiň Forestere, nezlob se, ale blud je třeba tvá citace výše. Komprese je tlak který se změří ve spalovacím prostoru, kdy vzduch/směs (je to jedno) je stlačován z dolní úvrati do horní, kvalita paliva je v tomto případě irelevantní. Je to čistá mechanika. Nasaju něco, zavřu ventily a stlačím to. Výsledný tlak se zove ta komprese.
mmch: komprese se měří otvorem pro svíčku, svíčka zde absentuje a k žádnému zahoření tedy nemůže dojít. U benzínu. U nafty víme že k zahoření dochází samovznícením od rozžhaveného vzduchu, že? .... :wink:

Re: Nekvalitní Benzín

PříspěvekNapsal: 06 zář 2015, 19:27
od sedli
Vůbec jsi nepopsal pořádně problém a potřebný informace kolem. Klídně to může bejt jen sytič a věci kolem komprese jsou úplně mimo mísu. Tady vážně nejsou jasnovidci co podle popisu bez začátku a konce podají vysvětlení a radu jak to opravit :)

Re: Nekvalitní Benzín

PříspěvekNapsal: 07 zář 2015, 13:08
od janon
Proste v tom motoru klidne neco mohlo odejit do vecnych lovist, nezavisle na natankovani. To, ze se zavada projevila zrovna po natankovani, muze mit souvislost, ale taky vubec nemusi. Pri cetnosti zavad u techto stroju, bych se tomu nedivil.

Re: Nekvalitní Benzín

PříspěvekNapsal: 07 zář 2015, 13:35
od scarabeo500
forester píše:
Valheru_KOKr píše:začal bych kontrolou palivového filtru, karbecem a pak teprve motorem. Je možný, že to s tankováním vůbec nesouvisí a je to jen shoda okolností, ale kontrola cesty paliva je nejjednodušší co lze udělat


Asi máš pravdu len on nemá karbec je to 4takt a palivový filter tiež nie ale dodávkou paliva to asi bude.

Agip N95 je v pohode len bordel tam mohol byť aj tak.

Čtyřtakty nemají karbec?

Re: Nekvalitní Benzín

PříspěvekNapsal: 07 zář 2015, 15:01
od forester
Majú jasné že majú,došlo k omylu ospravedlňujem sa za kačicu :D ,poňal som to že vstrek,hanbím sa ako jedno hovado :D už ani nemôžem napísať že mám výučny list ako automechanik :D Máš u mňa pivo scarabeo500 :D

Re: Nekvalitní Benzín

PříspěvekNapsal: 07 zář 2015, 16:16
od Baharis
forester píše:... už ani nemôžem napísať že mám výučny list ako automechanik...
Zdravím tě kolegáčku :lol:.
Taky, taky, jen jsem k tomu ještě přidal ve stejném oboru tu "zkoušku dospělosti".
Ale co chci. To se tedy omlouvám za přednášku nahoře. To jsou věci které zajisté znáš, o tom nepochybuji. Snad pouze nedorozumění, či špatné vyjádření. Jako bych nic neřek... :wink:

Re: Nekvalitní Benzín

PříspěvekNapsal: 07 zář 2015, 21:28
od forester
Ok berem, bolo ti odpustené :D Len nič múdre ma nenapadlo o plachatniciach čím by som ti podkúril, to ma najviac štvalo :D

Re: Nekvalitní Benzín

PříspěvekNapsal: 07 zář 2015, 22:09
od Mr.Voza
Ty voe, to je zas téma. Fofola v motoru, nízká komprese způsobená sjetejma válečkama, 4takt bez karburátoru a palivovýho filtru, co se tady člověk ješte nedozví :lol:

Ale taď vážně, jak už tady někteří psali, vůbec to nemusí souviset s tím tankováním, prostě se někde něco vysralo. Zaměř se na základní věcy, jako je svíčka, kabel, fajfka, karbec rozebrat a pořádně vyčistit, zkontrolovat sytič, zkontrolovat dodávku paliva do karbecu, podtlakovej kohout v nádrži, těsnost všech hadiček a hlavně těsnost příruby karburátoru, příruby vzduchovýho filtru, filtr samotnej (vyčistit/vyměnit)... a až pak bych se zaměřil na motor samotnej.

Re: Nekvalitní Benzín

PříspěvekNapsal: 08 zář 2015, 10:30
od sedli
Mr.Voza : Sranda musí bejt, i kdyby komprese nebyla ! :mrgreen:

A teď vážně : Radu nemám, chce to pořádně popsat probém, projevy a vše kolem :) :) Jestli to nebude změnou tlaku...:) :mrgreen:

Re: Nekvalitní Benzín

PříspěvekNapsal: 08 zář 2015, 10:59
od scarabeo500
O konkrétním skůtru nic nevím. Jestli má nakopávačku nebo startér nebo obojí, ale zadavatel tam někde píše, že by to mohl startovat rukou jak malou to má kompresi. Tak s tím asi nějak zkoušel rukou točit. I když padesátka se dá rukou za nakopávačku taky určitě nastartovat. Je to celé hodně zmatené. Ale nedovedu si představit jaké abrasivo by v tom bezinu muselo být aby to dokázalo během pár km tak vydřít motor aby ztratil kompresi.

Re: Nekvalitní Benzín

PříspěvekNapsal: 08 zář 2015, 11:57
od BacaNR
nechapem co tu vsetci melete o palive a elektrike ked on sam pise ze to nema kompresiu :roll: Podla mna ma podpalene ventili za chvilu mu to uz nenastartuje vobec , na tych motoroch je to bezna vec tak zhod hlavu prebrus ich alebo vymen celu hlavu a jazdi :D