forester píše:Áno môže mať nekvalitný benzín vplyv na kompresiu t.j málo oktánov zlé horenie slabá rozťažnosť pri horení a tým pádom zlá kompresia.
Nechci se zapojovat do diskuze a jak jsem už napsal - provádět "gynekologickou operaci po telefóně". Běžte k obvoďákovi kterému sebrali fonendoskop a tlakoměr s tím, aby vás kvalitně vyšetřil....
Tyto závady podle mě chtějí dílnu a mechanika. Ale kvůli tomu nepíši. Když už o tom debatíte, nepopírám že od toho zde fórum je, nepište prosím bludy. Resp. pište pouze to co víte nabeton.
Promiň Forestere, nezlob se, ale blud je třeba tvá citace výše. Komprese je tlak který se změří ve spalovacím prostoru, kdy vzduch/směs (je to jedno) je stlačován z dolní úvrati do horní, kvalita paliva je v tomto případě irelevantní. Je to čistá mechanika. Nasaju něco, zavřu ventily a stlačím to. Výsledný tlak se zove ta komprese.
mmch: komprese se měří otvorem pro svíčku, svíčka zde absentuje a k žádnému zahoření tedy nemůže dojít. U benzínu. U nafty víme že k zahoření dochází samovznícením od rozžhaveného vzduchu, že? ....