Stránka 1 z 2

Piaggio X9 125 - dusí se

PříspěvekNapsal: 25 pro 2013, 22:01
od moto
zdravím, mám se svou karburátorovou 125 potíž .při studeném motoru normálně nastartuju nechám cca-10min.ohřát a když na to sednu a chci se rozjet ,tak se začne dusit nelze se s tím rozjet .až po dlouhém přemlouvání se otáčky chytnou a už jede normálně. svíčka je nová -nemá někdo skušenost jestli vadný sytič,nebo variátor díky za každou radu než se v tom začnu hrabat.

Re: Piaggio X9 125 - dusí se

PříspěvekNapsal: 25 pro 2013, 22:09
od peezee
Jako dalsi krok bych nechal zkontrolovat palivovou soustavu, zda to neni zanesene ... nadrz, palivovy filtr, karburator.

Re: Piaggio X9 125 - dusí se

PříspěvekNapsal: 25 pro 2013, 22:21
od moto
díky za radu -kde hledat ten palivový filtr -musí ty boční plasty ven nebo se k němu dostanu jednoduší cestou .

Re: Piaggio X9 125 - dusí se

PříspěvekNapsal: 25 pro 2013, 22:34
od peezee
ja to mam v servisu na komplexnejsi servis, tak mi to resi tam, ja osobne jsem to jeste nedelal .... ale muj problen byl, ze ve vetsich otackach klesal vykon ... mechanik uz to projel a ujistoval me, ze to bude v palivove soustave. Delaji se mi ventily a cisteni karburatoru a vseho kolem toho a spoustu jinych servisnich zasahu.

Re: Piaggio X9 125 - dusí se

PříspěvekNapsal: 25 pro 2013, 22:51
od moto
no mě to nedá a zítra na to mrknu -těch závad je tam víc ,tak potom také možná servis než něco zničím.každopádně díky za radu a at se dílo daří.

Re: Piaggio X9 125 - dusí se

PříspěvekNapsal: 25 pro 2013, 23:11
od remus
karburátor-membrána ,už má své za sebou podle příznaků

Re: Piaggio X9 125 - dusí se

PříspěvekNapsal: 26 pro 2013, 00:06
od moto
čao ale když se ohřeje tak jede super a pak akceleruje zcela normálně,ale třeba až druhý den když je studenej tak se mu nechce .nedostanu to do otáček abych se vubec rozjel :!: myslíš teda rozdělat karbec .

Re: Piaggio X9 125 - dusí se

PříspěvekNapsal: 26 pro 2013, 00:46
od remus
mam na dílně Xevo 125-měl stejný problém,výměna vzduch.filtru,palivový filtr,svíčka,kabel,vyprán karburátor ultrazvukem- vždy bylo určité zlepšení,poslední byla výměna membrány s tryskou (původní vizuálně nepoškozená !) a majitel je opět spokojen :-),takovou mám aktuální zkušenost.ještě si vybavuji jednu X8-bylo poškozené gumové "potrubí"mezi karbcem a válcem-když to bylo studené sálo to falešný vzduch,po zahřáti jakoby ta guma změkla a díra se "ucpala"otvor byl nepatrný ,přehlédnutelný a tak to chvíli trvalo,než jsem na to přišel,tolik mé zkušenosti

Re: Piaggio X9 125 - dusí se

PříspěvekNapsal: 26 pro 2013, 18:47
od moto
díky za tip ,dnes jsem to celé odplastoval a nastartoval pak koukám,že z pravého boku na karbecu jak je plyn nezaviralo takové černé plastové šoupátko nějaký ventilek ,tak karburátor ven vyčistil jsem ho ,rozhejbal to šoupátko a zdá se že to bylo ono. tak uvidím zítra až to bude studené zatím díky a dám vědět.

Re: Piaggio X9 125 - dusí se

PříspěvekNapsal: 26 pro 2013, 21:12
od nem.pe
tak to byla akcelerační pumpička pokud se tomu nechtělo do otáček, tak si myslím že jsi nato
kápnul

Re: Piaggio X9 125 - dusí se

PříspěvekNapsal: 26 pro 2013, 21:31
od moto
aha já ani netušil co to je,každopádně díky každá rada dobrá.

Re: Piaggio X9 125 - dusí se

PříspěvekNapsal: 29 pro 2013, 00:30
od Uch
X9 125 má karbec? já myslel že to je stříkačka, moje X9 teda karbec určitě nemá..

Re: Piaggio X9 125 - dusí se

PříspěvekNapsal: 29 pro 2013, 08:32
od nem.pe
a jakej máš rok výroby?pokud pod 2004 tak si myslím že máš určitě karburátor

Re: Piaggio X9 125 - dusí se

PříspěvekNapsal: 29 pro 2013, 10:16
od Uch
Aha, tak to je jasny. Já mám 2007, to uz byly stříkačky.

Re: Piaggio X9 125 - dusí se

PříspěvekNapsal: 07 bře 2014, 22:49
od kubat
Ahoj, jsem tu nový a pevně doufám, že mi poradíte. Zdědil jsem starší Piaggio X9 125, rok tuším 2003 a rád bych ho dal do kupy, ale dělá trochu neplechu. Když ho nastartuju, tak normálně chytne, volnoběh točí myslím jak má. Ale ve chvíli kdy z volnoběhu přidám prudčeji plyn, tak má tendenci se dusit a různě klokotat až zdechne. Když ten plyn rychle zase pustím tak se vrátí do volnoběhu. Když přidávám opravdu ale opravdu pomalinku (na křižovatce nereálné) tak se motor rozjede a normálně jede a táhne až k té stovce. Jednou se mi dokonce stalo, že jsem jel po okresce, zruba 80kmh a motor jakoby přestal táhnout, tak jsem raději zastavil a koukal, ale nic jsem nevykoukal tak jsem opatrně jel domů. Skútra jsem včera umejval i hadicí, nemohla se voda dostat kam nemá?