Stránka 72 z 127

Re: B400 2019 vs X-MAX400 2019

PříspěvekNapsal: 27 srp 2019, 14:19
od icask2
No si dlhy dost. Skus sa pozriet po Burgmanovi 400/650 ci Maxsym 400/600. Su dlhsie ako XMax Burgman 650 je dvojvalec a asi najviac miesta na nohy ma. No toto su cestovne skutre do mesta nemotornejsie.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: B400 2019 vs X-MAX400 2019

PříspěvekNapsal: 27 srp 2019, 14:40
od crhy_
Asi nejlépe by ti bylo na BMW 650gt, X max 400 je fajn, Tomkob ho již dlouho jezdí a výškou na tom budete podobně, nicméně na X maxu 400 toho místa na nohy fakt není moc...

Re: B400 2019 vs X-MAX400 2019

PříspěvekNapsal: 27 srp 2019, 14:54
od Zelinář
Tomkob... hm... mate nej odkaz nebo telefon? Me se trn xmax proste libi nejvic. Jde mi o to aby ta velikost nrbyla uplnej pruser. Mam to i blizko fo yamaha filipensky.. B650 by byl fajn, sle ja to potrebuju jako pohotovostni priblizovaflo k baraku. B650 je zbytecny startovat abych zajel 1 km do obchodu

Re: B400 2019 vs X-MAX400 2019

PříspěvekNapsal: 27 srp 2019, 14:59
od crhy_
Tak ber toho maxe 400 a nějak se na něj srovnáš...
Je to moc dobrý skůtr!

Re: B400 2019 vs X-MAX400 2019

PříspěvekNapsal: 27 srp 2019, 15:52
od vikino
Ak teda padne voľba na xmax 400, zváž nasledovné:
Xmax 400 je skoro to isté ako Xmax 300, až na výkon, kde 400 má 31 koníkov a 300 ich má 25, ale 300 je myslím o 30 kg ľahšia, takže ten vyšší výkon u 400 nie je moc poznať, ale spotrebu u 400 vyššiu poznáš...
400 má zadné koleso 13 a 300ka 14ku.
Už ma nič nenapada, ale ten rozdiel v kW je minimálny, myslím 3kW? HM.
Cenovo je 400 myslím tiež o dosť vyššie...

Re: B400 2019 vs X-MAX400 2019

PříspěvekNapsal: 27 srp 2019, 16:09
od crhy_
S tím samým motorem jsem u Majesty 400 jezdil v průměru za 3.5L, 3kilowatty nejsou moc, ale krouťák je už zajisté znát. Ten motor je "držák", pokud ho neutahá dlouhými přesuny na max. rychlost po dálnici, tak vydrží věčnost...

Tomáš: member/tomkob1980/

Re: B400 2019 vs X-MAX400 2019

PříspěvekNapsal: 27 srp 2019, 16:22
od Zelinář
Presne to si myslim, proste motorovej dinosaurus. Ze je 300vks levnejsi neresim. Z dosavadni vlastni zkusenoti vim, ze kdyz koupim 300, tak budu pokukovat po 400. Tam je to dany. Dpis me b hlave porad vrtal ten b400

Re: B400 2019 vs X-MAX400 2019

PříspěvekNapsal: 27 srp 2019, 16:29
od crhy_
Zeptej se Toma, zajdi si posedět na B 400 do prodejny a uvidíš... (Bohužel u mě Suzuki poslední dobou moc neboduje). Z posledních let se mi pozdávala naposledy K8...

Re: B400 2019 vs X-MAX400 2019

PříspěvekNapsal: 27 srp 2019, 17:30
od Zelinář
Ja po nem pukukuju nebo spis je to muj favorit od roku 2013 a ted kdyz mam love nachystany tak vymejslim kokotiny. Nic hotove vyrizene bude X-MAX 400 Ironmax 2019. Plus zadni operku a vyssi origo plexi. Budu na rovnejch 200tis a ono to nejak dopadne. Prave nechci zadnej novej motor. Starej blboun z Majesty je volba z rozumu. Pred chvili jsem volal Filipenskemu ohledne dostupnosti, zitra mi da vedet.
Diky crhy, moje rozhodnuti je vicemene Tvoje prace...

Re: B400 2019 vs X-MAX400 2019

PříspěvekNapsal: 27 srp 2019, 17:43
od šnek
Měl jsem několik sezon B400 K5 a se svými 190 cm jsem se cítil pohodlně. Myslím že ty dnešní se karoserií moc neliší, takže bych si asi při výběru mezi těmito dvěma vybral znovu B400. Na letošním motosalonu jsem si zkoušel posez na obou a nom X-maxu jsem se cítil víc "skrčeně". Ovšem jízdní vlastnosti posoudit neumím, tyhle nové motorizace jsem ještě neměl možnost projet.

Re: B400 2019 vs X-MAX400 2019

PříspěvekNapsal: 27 srp 2019, 17:57
od crhy_
Nemáš zač, Xmax 400 je holt mezi novými skůtry nejlepším možným průsečíkem spolehlivosti, kvality, váhy, výkonu a spotřeby a u Yamahy to moc dobře vědí, proto je takováto "sebevědomá" cena... Bohužel i když se u Suzuki snaží, seč jim finance (do vývoje stačej) a u Hondy spíše fantazírujou (fin. nedostupné X-Adv, Integra a spol... a neudělají nic kolem "čtyř- pětikilča).

Re: B400 2019 vs X-MAX400 2019

PříspěvekNapsal: 27 srp 2019, 18:36
od icask2
Suzuky ma dnes horsie plasty nez pred 10 timi rokmi. Tudy cesta nevede . Asi tazia z povesti az pochovaju svoju skvelu historiu. Honda sa niekde v case stratila. 125 tky maju, horko tazko dotiahli 250 tky svojimi 300 vkami. Ale preco zabyli ich ikony SW a ST to asi nevie nik. Este stale sa podcenuje Tajvan, no uz maju co ponuknut aj kvalitou.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: B400 2019 vs X-MAX400 2019

PříspěvekNapsal: 27 srp 2019, 19:09
od Mirus1
icask2:: Pravdu máš,já to furt říkám,že není jenom Yamaha,Honda a.p.,jsou i jiní a neméně schopní,viz. totók půjde do prodeje už teď na podzim u nás prý po novém roku...záleží co to bude stát...
Jinak samozřejmě proti Yamaze ,Hondě nic nemám.Když jdu kupovat auto nebo telku,tak se taky nedívám jenom na dvě značky,ale to je každého věc.

https://www.youtube.com/watch?v=7-ZNdMLz-wk

Re: B400 2019 vs X-MAX400 2019

PříspěvekNapsal: 27 srp 2019, 21:04
od crhy_
To co je v tom videu tak to je dobrý hnus. Ale chápu, že máme každý jiný vkus.

Re: B400 2019 vs X-MAX400 2019

PříspěvekNapsal: 27 srp 2019, 21:22
od josuk
Jsem se chtěl symu zastat, ale... Proč se všude cpou LED (drahé při poškození.) Barevné displaye..v autě to má trochu význam, dá se to i stínit.. ale na motorce?? Není to vidět. Na skútru potřebujeme hlavně rychlost teplotu a hodiny a nějakou tu červenou kontrolku.. kdo by se kochal přístrojovou deskou asi daleko nedojde ale v Asii se to asi bude líbit ;-). Nemá to výraz tenhle stroj. Myslím Evropský.