Stránka 59 z 60

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 21 dub 2019, 09:02
od JardaB
Musíte rozlišovat v jaké významu slovo Čína používate. Jedna možnost je "Vyrobeno v Číně" (Mada in PRC) a to může být na výrobku jakékoli značky (Apple) a kvality a druhá možnost je "je to Čína" ve hanlivém smyslu označení nekvalitního levného výrobku z Číny nebo Asie (oni si ti číňani si dělaji fabriky v okolních asijských státech, kde je levnější pracovní síla než u nich). Mnohé výrobky jsou výrobně pomíchané (brzdy, vstřiky, pneu, ABS). Taiwanci mají samozřejmě své montovny na pevnině. A ty montovny ... jak píše @BurnesOldman ... oni jen montují a mnohý výrobce si sám dodá či nakoupí část nebo většinu dílů podle svého gusta. Z toho plyne, že rozhodující je značka výrobce.

I když haníme tyto Číny, mají poměr cena výkon skvělý (někdy je to vykoupeno trochou trápení). Ale vždycky jde jde o peníze. Pokud je nízký rozpočet musí se človíček rozhodnout zda si za 40 tisíc koupí nový levný v záruce nebo ojetinu zvučnější značky kde ho nějaký servis a vady mohou a nemusí potkat. I ty Číny po vychytání počátečních much někdy jezdí překvapivě spolehlivě ... ale je to loterie.

Ojetiny značkových výrobců - taky super. Tříletý stroj za 70% ceny třeba ... proč ne. Dtto starší. Kdybych posuzoval třeba svůj prodaný DT 125 po třech letech ... i po pěti letech bych ho bral a věřil bych mu. Asi by mne zajímaly kusy z ČR od prvního majitele (možná i druhého :-) )

Já bych "čínu nehaněl" spíše bych porovnával možnosti rozpočtu a možnosti trhu v rámci rozpočtu.

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 21 dub 2019, 09:30
od mirsil
Yaryn píše:
BurnesOldman píše:Kymco a Sym nejsou Čína

ÁÁÁ,...pán je ze z Plzně :mrgreen:
Skútry SYM a KYMCO se vyrábějí na Tchaj-wanu ...jistě...a teď to přijde...
Trochu ti v tom udělám jasno...výňatek z Wikipedie
Roku 1945 získala Čínská republika ostrov Tchaj-wan, který byl od roku 1895 součástí Japonského císařství. Koncem občanské války se v roce 1949 hlavní jednotky věrné vládě Čínské republiky stáhly z pevniny na ostrov Tchaj-wan. Vládu nad celou pevninskou Čínou převzala Komunistická strana Číny pod vedením Mao Ce-tunga, která vyhlásila Čínskou lidovou republiku. Dnes Čínská republika zahrnuje vedle ostrova Tchaj-wanu i Peskadorské ostrovy (Pcheng-chu) v Tchajwanském průlivu, ostrovy Lü-tao, Lan-jü, Ťin-men (v tchajwanském přepisu též Kinmen), souostroví Ma-cu (někdy též Matsu) a další malé ostrůvky.
jsou žlutí?...Jsou...Jsou šikmoocí?...jsou, tak to jsou číňani a basta
:D :D :D
Myslím, že podstatné je toto:

Tchaj-wan měl od konce japonské okupace v roce 1945 možnost svobodně rozvíjet tržní ekonomiku, což Tchaj-wanu umožnilo zařadit se mezi čtyři původní asijské tygry (spolu s Hongkongem, Jižní Koreou a Singapurem). Stalo se tak v ostrém kontrastu s Čínskou lidovou republikou, kde Mao Ce-Tungovy snahy o kolektivizaci a vybudování plánované ekonomiky vedly k rozsáhlému hladomoru, kterému padly za oběť desítky milionů lidí, a naprostému rozvratu ekonomiky.

A jak dokázala naše slavná socialistická plánovaná ekonomika zprznit Jawu, svého času jednu z nejlepších světových značek a kde se Jawa nachází stále ještě teď, 30 let po revoluci, to ví každý. Čína i přes provedené reformy bude na rozdíl od Taiwanu ještě velmi dlouho dohánět standardy kvality vyspělého světa.

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 06 dub 2020, 09:53
od Sarapatka
Značkové skútry jsou bezva, ať se vyrábí kdekoliv, třeba v Číně. Čínu nebrat. Nebo jako já si jí koupit jednou kvůli lákavé ceně a zjistit, že je to shit. Podruhé koupí Čínu asi málokdo. Ikdyž znám Kentoyáka, který na ní nedá dopustit. A to se mu za jízdy uvolnilo zadní kolo a spadnul. Výměna oleje každých 1500 km atd. Kvalita se pozná podle ceny.

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 06 dub 2020, 22:54
od Konys
Značkové jsou určitě lepší, ale pokud si koupí číňáka ten kdo chce jezdit pár km do práce a jen cestou zpět nakoupit, číňák mu stačí. Je 3x levnější a jednodušší na servis.Vyhnul bych se koupi staré číně pořízené někde v Itálii u popelnice po "důchodci".
To že se mu povolilo za jízdy kolo nemá s výrobcem skútra nic společného. Je to lajdáctví servisu Tvého kamaráda.

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 07 dub 2020, 07:08
od krizik1
Konys a tys u té nehody dělal odborný posudek, že víš tak přesně, že to bylo lajdáctvím servisu?

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 07 dub 2020, 15:20
od icask2
Ja som kupil 2 ciny za sebou. Kymco a potom Sym. Nemam pocit, ze by to bol nejaky vyrazny smejd oproti konkurencii. Ano nemaju tolko elektroniky ako napr Forza co sa mne osobne zda lepsie, dizajn je subjektivna vec tak nevidim dovod nekupit. Jedine co im vytknem je preziznost napriklad plastov. Zacistenie po formach je horsie na miestach kam bezne nesiahas rukou. Kymco 125 som dal prec s 22 tisic km a to som ho nahanal vsade. Kopce dialnice mesto a co servis nepostal to bolo dobre.
Dnes je problem najst dobry servis ktory je ochotny dodrziavat postupy, servisne manualy a hodnoty v nom.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 19 dub 2020, 00:28
od Konys
Krizik1, píše,že se mu za jízdy uvolnilo kolo,to si měl před jízdou zkontrolovat. Jiné by to bylo jestli mu praskla třeba osa nebo matka,to nezjistíš a mohla to být vada materiálu a chyba výrobce. Jinak, vyhláška říká, řidič je povinen před jízdou vizuálně zkontrolovat stav vozidla.

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 19 dub 2020, 09:50
od josuk
icask: zrovna SYM a KYMCO nejsou ve smyslu vlákna čínské. To jsou ty skútry co stojí nové 20-30 tisíc..

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 19 dub 2020, 23:33
od FullSoft
josuk píše:icask: zrovna SYM a KYMCO nejsou ve smyslu vlákna čínské. To jsou ty skútry co stojí nové 20-30 tisíc..


Podle čeho jsi určil tu cenu? Já dal za nového 40 a byl to také čínský krám, který stojí už 2 roky pod plachtou ve stodole... A to ještě nebyla ta nejdražší varianta...

______________________
Odesláno z "founa"

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 20 dub 2020, 06:39
od icask2
josuk píše:icask: zrovna SYM a KYMCO nejsou ve smyslu vlákna čínské. To jsou ty skútry co stojí nové 20-30 tisíc..
Tak v tejto cenovej kategorii ani u nich by som necakal zazrak. Predsa len kvaliny material co to stoji a ani cinan zazrak neurobi.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 20 dub 2020, 19:08
od krizik1
Konys, tak pokud před jízdou vizuálně odhalíš povolenou matku kola (která v tu dobu vůbec povolená být nemusí) jejíž příčinou byla například vada materiálu, okamžitě Tě zaměstnám jako mechanika :mrgreen: I já jeden čínskej hnůj měl doma :wink:

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 20 dub 2020, 19:42
od srnka1010
Tiež sa mi na Majde povolila matka kola až tak že som ju stratil.Bolo to po kúpe.Predošlý majitel stratil vymedzovaciu podložku a kolo sa mu ťažko točilo,tak tú matku nedotiadol ako bolo treba.Hubu som si nenabil,lebo rameno to drží.Všimol som si to len náhodou.

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 20 dub 2020, 20:49
od convoy
mirsil píše:
A jak dokázala naše slavná socialistická plánovaná ekonomika zprznit Jawu, svého času jednu z nejlepších světových značek a kde se Jawa nachází stále ještě teď, 30 let po revoluci, to ví každý.


Bohužel typická ukázka manipulace, což je velmi smutné. Co třeba napsat toto: Naše slavná socialistická plánovaná ekonomika dokázala dostat Jawu na takovou úroveň, co se spolehlivosti výrobku (stále se vyrábí a prodává 350tka) a finanční síly podniku týká, že od revoluce v roce 89, stále dokáže odolávát mnoha různým způsobům likvidace světoznámé značky. Což je pro méně vzdělaného čtenáře 30 a půl roku.

O obou větách si může každý myslet svoje, ale obě v podstatě mluví a stejné situaci. Rozdíl je jen v subjektivním náhledu na věc a následné interpretaci.

Ne vše, co se za socialismu vymyslelo a vyrobilo muselo být zákonitě špatné a v kapitalismu dobré, stačí se podívat na " standardy kvality vyspělého světa" německých automobilek, například Opel v 90tkách a Mercedes po roce 2000. Rezavělo to snad už na výrobní lince, a poruchy mercedesu si s nekvalitními čínskými (mám na mysli ty opravdu nekvalitní) výrobky mohou podat ruce, protože jsou na stejné úrovni

omluva za off topic ale musel jsem.....

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 20 dub 2020, 21:10
od mirsil
Díky, už jsem se dlouho tak srdečně nezasmál

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 20 dub 2020, 22:34
od convoy
mirsil píše:Díky, už jsem se dlouho tak srdečně nezasmál


to mě těší :oops: :D :lol: