Stránka 5 z 60

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 15 led 2012, 23:31
od Dom999
Tak rak ja jsem mel japonce (yamaha ye80 zest) a na toho nemuzu rict jediny spatny slovo vzdy dojel nikdy nebyl problem pak jsem mel peugeota speedfight 2 a to uz bylo horsi sralo se co mohlo a kdyz ti reknu ze v jednom roce jsou schoony udelat 3druhy motoru tak ti to prijde normalni? A ted jezdim na cinanovy sice teda 125 4t ele to je jedno a kdyby mi klucina co my napoprve nasazoval 160ku valec nedal spatne tesneni pod valec tak bych neresil nic krom vypadliho kabelu od civky kterej stacil jenom nasadit a jelo se dal. Takze ja osobne bych se toho nebal a hlavne ikdyby neco tak mas dva roky zaruku narozdil od odlitanyho skutra z italie se 100 000km :-(.

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 16 led 2012, 07:39
od TUNER
klif píše:No keď Ťa už tzv. "značkári" prehovorili na značkový stroj, a rozhodol si sa pre gileru tak počítaj s drahými náhradnými dielmi aj to nie vždy dostupnými. Ja by som zobral keď sa už chceš silou mocou držať značky nejaké dvojtaktné Kymco aj nové, to by si mal akýsi kompromis. Záruka je záruka, tú ničím nenahradíš... :wink:

Můžeš dát příklad co je pro značkové skútry,třeba zrovna toho Runnera tak drahý ? A hlavně jaké díly na nejrozšířenější motory Piaggio nesežene ?? To by mě docela zajímalo.....
Spotřební materiál jako filtr,válečky,olej,svíčky atd. stojí stejně do číny jako do značky a jedinej rozdíl je v tom,že se značkovym možná ani nikdy nepojede do toho servisu,pokud si bude umět tyhle základní věci vyměnit a naladit sám. Jinak je to všechno stejný a i kdyby tohle nezvládnul tak princip je stejnej a třeba s výměnou válečků nemusí jezdit do značkovýho servisu,ale udělaj to snad v každym motoservisu a cena bude uplně stejná,ať už je to čína nebo značkovej stroj.
Kymco je fajn,ale pořád je to vzducháč a nikdy nepojede tak jako ta Gilera a další potenciál je tak třetinovej......

Vyber něco co má motor Minarelli a nebo Piaggio s vodním chlazením a budeš spokojenej. Seženeš na ně vše,jak nové tak použité a jsou to nejvýkonější a nejspolehlivější 50 ccm motory s potenciálem pro to,až tě přestane bavit jezdit 80 km/h.....
Jak už se psalo,km ani rok nehrajou moc velkou roli,chce to omrknout a projet konkretní kus,ale skútr z roku 2008 s pár tisícema pokud nebyl bouranej je myslim uplně bez problemu.

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 16 led 2012, 11:14
od aumirek
tuner máš sice pravdu ale s těmi díly ne tak uplně přeci jenom na čínu seženeš lépe a i o něco levněji.Samozřejmě běžné věci filtr válečky a pod je stejné.A opravdu pro tebe by čína nemuselo bejt to pravé.Ale jsou i lidi mezi něž patřím já.Teda spíše manželka.Ročně najede tak tisíc km a málokdy jede více než 50.A pro ty je ta čína ta nejlepši volba.A mohu posoudit před ní to byli 2 značkové.

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 16 led 2012, 12:15
od klif
Tunere som myslel,že sa ani neozveš 8) Na Slovensku dobru Gileru vodnika rok 2008 za 1200ečok zoženieš ťažšie aj v tomto období. Čo sa týka náhradných dielov nemyslím spotrebák, tak čo sa týka dostupnosti a ceny tak je to o niečom inom ako kymká a iné číny. Však mladý sa zbadá, keď sa mu začne srať vodný systém, čo pri "ojetine" je viac ako možné. A kedže je lama tak to dá do servisu a už to jede.... :mrgreen: Gileru alebo aj iného značkáča bez záruky by som si kúpil,keby som si ho vedel sám servisovať :!: Všetko je to o prioritách ako tu už bolo toho háfo popísaného. :wink:

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 16 led 2012, 12:33
od TUNER
Nějak se pořád ale nemůžu dočíst jaké ty díly se dají problemově sehnat. A v čem je lepší teda ta čína ? Pokud na tom chce jezdit denně 20 km a o víkendu i 200,tak má za půl roku najeto víc než ty (manželka) za 5 let na číně.... Kdybych vedle sebe postavil 3 roky starého Runnera a novou čínu...oba stroje za 30 000,- v čem bude teda ta nová čína lepší ? Ergonomie? Kvalita materiálů? Rychlost? Spotřeba? Podvozek? Motor? nevim,nic mi nenapadá a rád se dozvim nějakou novinku ;-) Pokud s tim někdo jezdí dva bloky od baráku,tak je jasný že nepotřebuje jezdit víc jak 50 a dalo by se nějaký čínský přibližovadlo skousnout,ale když chce jet občas ve dvou a někam dál,nevidim důvod vybrat horší stroj za stejné peníze ;-)

Nemusí to být zrovna Runner z roku 2008....stačí něco s osvědčenym motorem jak jsem už psal a na koupi skútra si vyčlenit nějakej čas. Nepředpokládam že koupě skútra je záležitost na pár dní...Myslim že může klidně hledat týdny až měsíce než narazí na to pravé. Já taky auto vybíral půl roku a posledního skútra jsem taky hledal asi 3 měsíce.....ale ani u jednoho dodneška nelituju,protože jsem si počkal a koupil kvalitu za rozumný peníze. Rozhodně by to nemělo bejt něco unáhlenýho,ale klidně projít víc strojů a nekupovat hned první,pokud se nebude něco zdát na 100% v pořádku. :wink:

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 16 led 2012, 14:38
od aumirek
tuner trošku to máš poplantané já nikde netvrdil že čína je lepší než značka.Já jen tvrdil že pro někoho kdo používá skutr jako já je čína lepší volba a to je obrovskej rozdíl.Taktéž jsem tu psal že ač jsem s čínou spokojenej tak v tomto případě pro použití co tazatel píše doporučuji značkovej
Ps a pokud se jedná o kvalitu a zpracováni tady se samozřejmě není o čem bavit to je snad jasné.Pokud se jedná o vzhhle tu už je situace jiná.Každému se líbí něco jiného navíc každej zastánce značkových tvrdí a oprávněně že čína se nepáře a kopíruje tak že mnohdy není puvod na první pohled znát.A majitelé značek by měli bejt vděčni ře tu ta čína je,Teda pokud zrovna tu svou značku nechtěj prodat.Poněvadž bez té číny by cena těch značkových vyletěla okamžitě nahoru.
Ono tvrdit mi čína nevyhovuje tudíž nemuže vyhovovat jinému je trošku mylné.Jeden rád vdolky a druhý holky tak to je i se skutrem vlastně s čímkoliv

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 16 led 2012, 15:38
od patko9710
aky je pls rozdiel medzi gilera runner 50 a gilera runner 50 purejet?

A čo hovorite na toto? http://otomoto.cz/aprilia-sr-50-r-factory-M2831803.html čo hovorite nato že v rakusku 12000 km ? Alebo je lepšia tá gilera runner? Takže teraz apriliu sr 50 r factory alebo gileriu runner?

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 16 led 2012, 18:06
od Dom999
Ja osobne bych radeji tu aprilii protoze me osobne se na ni dalejo lip jelo resp skoro na vsem se mi jelo lip nez na runneru (narikam nic proti runneru ale proste mi nesedl ten posez na tom) a rozdil mezi normalnim a purhetem je ten ze purjet je se vstrikovanim cehiz bych se docela u starsiho skutra bal na tom ty km jsou znat. Ale zase na druhou stranu kamarad ma sr factory a ma na ti 30 000 a je maximalne spokojenej jezdi za 2/100 a nic mu na tom neodeslo.

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 16 led 2012, 18:15
od TUNER
Purejet je vstřikování. To znamená nižší spotřeba ale nemožnost větších úprav do budoucna - nejlépe nechat v serii a jezdit za 2,5 litru. Aprilia má stejnej motor Piaggio jako Runner,takže je jedno co vybereš. Ta na odkazu co jsi dal,mi nepřipadá zrovna v echt stavu.....
aumirek - proto jsem taky psal že na pojížďky kolem baráku by se čína dala skousnout. Já bych ale ty prachy za novou nedal ani omylem. To by muselo bejt něco za 5000 co by mi nebylo líto tahat a jezdit pořád se studenym motorem. ;-)

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 16 led 2012, 18:16
od patko9710
Tak ktore je komfortnejsie na sedenie a sem tam pre dvoch aprilia ci gilera? ci si budem citit zadok po 2 hod sedenia :D

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 16 led 2012, 20:16
od Jimmy
Na Apriili jsem neseděl, ale na Runneru jsem několikrát seděl i 3 až 3,5 hodin v kuse. 2 Hodiny na tom sedět jde, po třech hodinách už zadek přeci jen bolí. Mám 190cm a 90 kg, takže nejsem žádný trpaslík, který si natáhne nohy jakkoliv se mu zamane, ale 2 hodiny na Runneru sedět jde. Nicméně spolujezdec má méně pohodlný posez, takže u něj bych 2 hodiny viděl jako dost nereálné.

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 16 led 2012, 20:33
od TUNER
Už když koukneš na ty sedačky,tak je jasný že spolujezdec se bude cítit lépe na Runneru. Aprilia mi přijde více sportovnější,ale seděl jsem na ni jen chvilku. Na Runneru jsem něco najel ale bez spolujezdce a na posed si nemůžu stěžovat. Dle mě pohodlnější bude Runner,ale určo záleží i na velikosti každého co mu jak sedne.

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 16 led 2012, 21:15
od patko9710
Tak ktory by ste si vybrali vy? gileria runner alebo aprilia sr 50 r. mne sa na aprili paci ta pristrojovka :roll: , a su na gileri aj odkladacie miesta? A chcel by som na to dat aj nejaky kufor tak aby sa na to spolujazdec vmestil, a aby tam bol bocny stojan :D

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 16 led 2012, 21:32
od Jimmy
Zrovna dnes odpoledne jsem přidělával držák na kufr na mého Runnera :-) Takže na Runnera, jako asi na jakýkoliv skútr lze přidělat kufr. Ostatně i ten Runner v odkazu na počátku vlákna má na sobě kufr.

Boční stojan asi od výroby na Runneru není (alespoň moje 50ka ho neměla), ale lze ho dokoupit. Sice si člověk při jeho instalaci málem zlomí prsty, ale přidělat ho je práce na pár minut. Na druhou stranu po té co mě Runner z bočního stojanu 2x spadl, dávám si velký pozor kde ho na něj postavím. Stačí stát trochu z kopečka a může být vyděláno.

Odkládací prostory jsou u Runnera mínus, Má pouze kufr pod sedlem, kam se vejde i menší integrálka, do ní rukavice a tím to víceméně končí. Je tam i malý držák a prostor pro základní nářadí a v místě dorazu tlumiče vozím záznam o nehodě. Nějaká malá schránka v předu u Runnera citelně chybí.

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

PříspěvekNapsal: 16 led 2012, 21:38
od Kamilus
Aprilia SR je pohodlná. Ta novější verze(Fatory) je ještě pohodlnější. Na té jsem jel cca 5hodin v kuse a fkt pohoda.