Stránka 1 z 1

CPI Aragon GP 50

PříspěvekNapsal: 21 dub 2009, 07:54
od Momo
Mohl by se mi ozvat některý z majitelů skútru CPI Aragon GP 50? Prošla jsem si celé fórum a nic moc jsem nenašla. Co jsem četla ohlasy jinde na netu, není to tak špatné vozítko, prý je to lepší YUKI nebo Kentoya. Tak to vypadá, že si pro něj tento týden zajedu. Může mi odepsat někdo, kdo má s tímto typem nějakou zkušenost? Dík, Momo.

Re: CPI Aragon GP 50

PříspěvekNapsal: 21 dub 2009, 20:34
od Mitja
Ne primo Aragorn, ale CPI Popcorn.. rocnik 03. Vse viz zde:
viewtopic.php?f=32&t=1716
a zde: viewtopic.php?f=27&t=1875&p=51414&hilit=CPI+Popcorn+50#p51414

Asi vsichni ti tady reknou, ze je lepsi koupit starsi znackovy skutr nez novy z Ciny. CPI ovsem neni z Ciny ale z Tchaj-wanu, coz je o neco lepsi. Já tomu svojemu skutriku verim a jsem spokojeny, ale mozna jsem stesti na dobry kus, kdoví..

Re: CPI Aragon GP 50

PříspěvekNapsal: 21 dub 2009, 20:40
od petridas
mel sem olivera a taky to jaks takz fungovalo! a je to rozhodne lepsi nez kentoya, yuki a daleko lepsi nez doctor,linghang a podobne strepy! z tech "neznackovych" skutru je to asi nejlepsi volba, a pokud nechces jit do znackoveho tak ti doporucim tuto znacku

Re: CPI Aragon GP 50

PříspěvekNapsal: 23 dub 2009, 08:32
od Momo
Dík za informace. Včera jsem složila zálohu, zítra ho přivezou. Původně jsem sice chtěla Olivera, ale nakonec jsem se rozhodla pro Aragona. Máte své skútry nějak upravené, zvýšený výkon? Samozřejmě až po záruce. To je ale potom větší spotřeba, že? Má to význam odblokovat, pokud na tom budu jezdit jen do práce a zpět? Je velký rozdíl po odblokování? Dík za odpověď. M.

Re: CPI Aragon GP 50

PříspěvekNapsal: 23 dub 2009, 21:14
od Mitja
Skutrika mam potuneneho uz od novoty primo od prodejce, rovne koleno vyfuku, odstraneny omezovac z variatoru a vetsi tryska do karbece.. to vse s plnou zarukou. Jak to jelo predtim nemuzu srovnavat, delalo se to uplne od novoty, ale prodejce rikal ze bez tech uprav by to jelo tak 50 km/h tachometrovych a vubec by to tak pekne netahlo.. jezdi mi to tak 74 km/h tachometrovych (cca 65 realnych) a spotreba 2,75 litru / 100 km je podle me moc hezka, ale ja taky se skutrikem moc za ten rok nenajedu takze benzin do neho vubec neresim : ).

Nevim jestli tenhle navod plati i pro Aragon, ale mrkni sem:
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... -a-keeway/

Re: CPI Aragon GP 50

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2009, 13:00
od kmk
Mám sice Aragon 125GP ale můžu říct, že jsem zatím neměl spolehlivějšího skůtra. Vystřídal jsem Aprilii Guliver 50, Aprilii Leonardo 150 a Peugeot elyseo. Obě Aprilky nešly po zimě nikdy nastartovat, u Leonarda to bylo o to horší, že neměl nakopávačku a vždycky jsem vyflusal čerstvě nabitou baterku. Musel jsem vždycky rozebrat karbec, nalít čerstvý benzín atd atd, prostě nepříjemnosti. Elyseo zase cukalo. Takže můj výrok zní, radši nové CPI Aragon GP, nez ojetý ital nebo francouz!

Re: CPI Aragon GP 50

PříspěvekNapsal: 07 črc 2009, 14:43
od Namicek
no skutřík je to skvělý, ale moc nejede, i když jsem na něm jezdil v serii - měl a má ho kámoš

Re: CPI Aragon GP 50

PříspěvekNapsal: 27 črc 2009, 14:50
od Momo
Já mám CPI Aragon 50 GP od konce dubna, najeto 1000 km, čerstvě po odblokování. Jen na zkoušku jsem to rozjela na plný plyn, po rovince 91km/hod, dle tachometru, počítám v reálu méně o cca 8 km. Mám 90 kilo, skútr jede v pohodě, zatím bez nějakých větších závad. :lol:

CPI Aragon GP 50

PříspěvekNapsal: 16 kvě 2010, 19:31
od matouch35
Tak jsem se konečně dočkal, koupil jsem si skútr CPI Aragon GP 50. Na skútru již při koupi byl výfuk Next R Tecnigas a variator Multivar Malossi. Na skútru v pohodě dosáhnu hranice 85 km/h, pak už jen stěží na 95 km/h. Chtěl bych se zeptat jak poznám, že je odblokovaná jednotka skútru (do kolika otáček se může motor, bez poškození vytáčet), jestli je dobrý nápad koupit třeba toto:
Kód: Vybrat vše
http://www.scooter-tuning.cz/cdi-naraku-cpi
a popřípadě nějaké další rady na ladění skútru např. jaký použít kit. Budu jezdit sám a jde mi o akceleraci a maximálku. díky moc za rady

edit: téma sloučeno. nezakládej totožné téma viz. pravidla SF. díky Wictor

Re: CPI Aragon GP 50

PříspěvekNapsal: 03 kvě 2012, 14:26
od vonox
Zdravim lidi chci si koupit tohodle CPI aragona http://jsmoto.expertshop.cz/Honda-NSR-125
prosim poradte 16k km najeto je dost.. mam se obavat ? pisou servisovany a nevypada zle ale ten najezd je asi velky.. za kazdou radu budu rad dekuji

Re: CPI Aragon GP 50

PříspěvekNapsal: 03 kvě 2012, 22:43
od TUNER
.....a proč tam píšou - PRODÁNO.... ?

Re: CPI Aragon GP 50

PříspěvekNapsal: 03 kvě 2012, 23:40
od veselák
vonox píše:Zdravim lidi chci si koupit tohodle CPI aragona http://jsmoto.expertshop.cz/Honda-NSR-125
prosim poradte 16k km najeto je dost.. mam se obavat ? pisou servisovany a nevypada zle ale ten najezd je asi velky.. za kazdou radu budu rad dekuji

Na podzim budu prodávat CPI olivera,má najeto 3500km,tak si počkej :)

Re: CPI Aragon GP 50

PříspěvekNapsal: 03 kvě 2012, 23:43
od veselák
Momo píše:Já mám CPI Aragon 50 GP od konce dubna, najeto 1000 km, čerstvě po odblokování. Jen na zkoušku jsem to rozjela na plný plyn, po rovince 91km/hod, dle tachometru, počítám v reálu méně o cca 8 km. Mám 90 kilo, skútr jede v pohodě, zatím bez nějakých větších závad. :lol:

to máš pouze odblokovaný,nebo nějaký tuning,jezdí ti to nějak moc,ani se mi tomu nechce věřit :D

Re: CPI Aragon GP 50

PříspěvekNapsal: 04 kvě 2012, 06:50
od TUNER
Proč by nemohl tachometr ukázat 91 km/h....tady ukazuje 104 km/h ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=s5aIwvq_JCg

Ovšem takový to odhadování "asi o 8 méně" je krapet mimo,pokud neni změřený. Už na tom videu je vidět že když tachometr ukazuje kolem kila,tak je skutečná rychlost podstatně nižší....asi tak kolem 70ti ?