Stránka 1 z 2

Forza 300 versus Beverly 350 (nové modely).

PříspěvekNapsal: 18 kvě 2020, 11:01
od keto
Uvažuji o návratu z motorky opět mezi skútry. Měl jsem před léty SH300i s tím ještě silnějším motorem a byl jsem spokojený. Takže nejsem úplně skútry nepolíbený. Nyní mi z výběru vylučovací metodou vyšlí tito 2 konkurenti. Kdy jeden je pověstný spolehlivostí a moderní vybaveností, ale druhý má zase silnější motor, mokrou spojku a je o 10 tisíc levnější. Takže mám problém se rozhodnout. Budu sice jezdit většinou sám, ale počítám i s výlety ve dvou tak v okruhu do 100 km. Uvítal bych rady všeho druhu, ale hlavně by mne zajímalo proč si jejich majitelé vybrali právě tento stroj, popřípadě, proč si ho nemajitelé nevybrali :wink:

Re: Forza 300 versus Bervely 350 (nové modely).

PříspěvekNapsal: 18 kvě 2020, 11:26
od sraldo rýny
Vybíral, jsem úplně stejně, jen jsem hledal zánovní stroje, kde cena u Beverly padá rychleji dolů. Nicméně ojetiny u překupníků se drží pěkně vysoko. U mě vyhrál ten silnější motor. Zrychlení je užasné. A spojka je sametová, plynulý zátah-necuká. Co se týče spolehlivosti Itala, nikde jsem se nedočetl že by ty motory byly špatné, nebo poruchové. Spotřeba +- stejná. A moderní fičury jako elektrycký posuv plexi, si myslím, jsou naproste zbytečné. Plus pro Hondu prý hraje lepší dostupnost náhradních dílů. Zatím nemam zkušenost, nic jsem na Piaggio nepotřeboval. A pokud budeš kupovat nové, stejně tě to nemusí pár let zajímat. Spotřebák bude všude. A navíc už je trochu přeforzováno.
Každý ti bude doporučovat to co má. Za mě Piaggio.

Re: Forza 300 versus Bervely 350 (nové modely).

PříspěvekNapsal: 18 kvě 2020, 11:28
od JardaB
Ty jsi ale krotký ... všichni se mají obsáhle rozepsat a ty nic ? První napiš svoje preference a posuzované či požadované vlastnosti a úvahy, svoji výšku a váhu. Jaký je tvůj pohled na velikost kol, velikost štítku, kufru, výšku sedla, blízkost servisu, ...

Tebou jmenované modely jsou poměrně odlišného charakteru. Moje rozhodování bylo pro účely cest pro zábavu ... volil jsem Downtown 350, protože má dobrý posez, veliké plexi a ochranu jezdce, pořádný kufr a servis mám u nosu. Pancéřové hadičky a standard ABS. Prostě robustní cestovní stroj + kufr 56 litrů. Pilot 180cm, 70 kg.

Forza (krátce jsem na ní seděl - jsou to jen pocity) je konstrukcí směřovaná na spíše město, proti DT350 je taková drobnější subtilnější, užší ... Beverly konstrukce přednostně pro město - buď štítek nemá nebo takový kšilt pro legraci.

Re: Forza 300 versus Bervely 350 (nové modely).

PříspěvekNapsal: 18 kvě 2020, 12:00
od keto
Děkuji za reakce.
Tak vážím 96kg a měřím 186cm, trochu větru mi nevadí, jsem zvyklý z motorky, šlo mi hlavně o jízdní vlastnosti a případné problémy s technikou, servis mám od obou v místě, takže s tím problém není. Vzhledem k mé výšce mne nezajímá ani výška sedla a nohy mi vejdou na oba, osobně jsem již na obou seděl, kufry myslím mají také docela srovnatelné a velikost štítu se dá vyřešit dodatečně, stejně to ve většině případů tak dopadá.

Re: Forza 300 versus Bervely 350 (nové modely).

PříspěvekNapsal: 18 kvě 2020, 14:04
od sraldo rýny
JardaB píše:Ty jsi ale krotký ... všichni se mají obsáhle rozepsat a ty nic ? První napiš svoje preference a posuzované či požadované vlastnosti a úvahy, svoji výšku a váhu. Jaký je tvůj pohled na velikost kol, velikost štítku, kufru, výšku sedla, blízkost servisu, ...

Tebou jmenované modely jsou poměrně odlišného charakteru. Moje rozhodování bylo pro účely cest pro zábavu ... volil jsem Downtown 350, protože má dobrý posez, veliké plexi a ochranu jezdce, pořádný kufr a servis mám u nosu. Pancéřové hadičky a standard ABS. Prostě robustní cestovní stroj + kufr 56 litrů. Pilot 180cm, 70 kg.

Forza (krátce jsem na ní seděl - jsou to jen pocity) je konstrukcí směřovaná na spíše město, proti DT350 je taková drobnější subtilnější, užší ... Beverly konstrukce přednostně pro město - buď štítek nemá nebo takový kšilt pro legraci.





Tak ty jsi přistoupil k výběru opravdu sofistikovaně. Mě slouží převážně na cestu do práce a občasné krátké letní polety. Chtěl jsem aby se mi v pohodě vešel do garáže za auto a to Beverly splňuje. Vybíral jsem ještě z Yamaha X-max a to je obří monstrum. Pravda Downtowna jsem měl v hledáčku taky, ale ani jsem ho neviděl v reálu.

Re: Forza 300 versus Bervely 350 (nové modely).

PříspěvekNapsal: 18 kvě 2020, 15:40
od keto
Pro DT350 si jde tento týden soused, takže budu mít možnost osahání i svezení, tak uvidíme, ale já měl právě v merku subtilnější, než DT.

Re: Forza 300 versus Bervely 350 (nové modely).

PříspěvekNapsal: 18 kvě 2020, 17:35
od krizik1
Držte se prosím tématu o skútrech jmenovaných v nadpisu, nebo to přesunu do obecného tématu. Děkuji za pochopení.

Re: Forza 300 versus Bervely 350 (nové modely).

PříspěvekNapsal: 05 srp 2020, 16:38
od scypho
Mam Forzu, sused BV350. Pri nedavnom probleme s Forzou som premyslal, ze ju vymenim za Beverly, ale po dlhsom rozhodovani ma to preslo...
- Forza bola tvrda, kym som nedal zadne tlmice na minimum. Od vtedy som spokojny. BV ma o trochu lepsi podvozok.
- BV350 som jazdil niekolko krat a neprislo mi to o tolko silnejsie. Forza isla ale plynulejsie (lepsie zladeny variator s motorom).
- Posed na Beverly je iba jeden, nemas si kam inam dat nohy. Na Forze sedis bud normalne alebo natiahnes nohy do predu, resp ja rad davam nohy pod seba.
- Sused jazdi bez plexi, tak toto neviem porovnat, ale BV bez plexi je otravne :)
- Servis: Honda v Bratislave je predrazena a prijimaci technik velmi neochotny... BV350 neviem, jemu sa zatial nepokazilo :)

Re: Forza 300 versus Bervely 350 (nové modely).

PříspěvekNapsal: 06 srp 2020, 08:55
od dalid2
keto - ako to nakoniec dopadlo? Čo si kúpil?
Pomaly začínam pripúšťať výmenu Vespy. No problém je, že Vespu nenahradíš.. :) Nie že by jej niečo chýbalo, ale chcelo by to niečo trochu silnejšie a o niečo väčšie. Vo výhľade nám práve tieto dva skútre, skôr ma to ťahá k Beverline.. Ešte si chcem "osahať" novú GTS 300 HPE..

Re: Forza 300 versus Bervely 350 (nové modely).

PříspěvekNapsal: 06 srp 2020, 12:32
od xPet
Nemohu souhlasit s tím, že by BV nějak nešla sametově za plynem. Tedy v originálu ano. Ale s Dr.Pulley je to absolutně bez výhrad.
Stejně tak s velkým plexi je to výborný a pohodový cestovní stroj.
Za mě jsou ty skútry +/- srovnatelný. Dokonce po letech si i ty tlumiče už sedly. BV je elegantnější a rozhodně má v této třídě nejlepší motor a super zvuk s originálním výfukem.

Re: Forza 300 versus Bervely 350 (nové modely).

PříspěvekNapsal: 22 zář 2020, 12:48
od keto
Díky všem za reakce, zatím jsem ještě nic nekoupil, čekám na nějaké ty podzimní slevy. Forzu teď zlevnili o 10 000 a to už nechodí pěšky. Strojů je zatím na krámě dost a sezóna stejně končí, takže ještě chvíli vyčkám, ještě se teď objevily zprávy o Forze 350, ale zatím jsem nikde nenašel, zda bude i pro Evropský trh, či nikoli, zřejmě se to dozvíme v průběhu podzimu, na každý pád chci nákup uskutečnit nejpozději v únoru, abych byl hned s prvními teplejšími dny připraven vyrazit.
Důležité je, že se můj zdravotní stav zlepšil natolik, že se cítím na návrat do jedné stopy a potřebná částka už čeká na účtu :wink: .

Re: Forza 300 versus Bervely 350 (nové modely).

PříspěvekNapsal: 22 zář 2020, 15:05
od JardaB
Nové modely, jsou sice cool a nové, ale mohou mít dětské nemoci různého druhu. Lavina vynucených inovací rok co rok si vybírá "občas" svou daň. Nový model bych kupoval až po roce výroby :-) . Na nějaké poslední Euro spaliny bych se vyprd. Ale záleží na věku a nátuře každého soudruha.

Re: Forza 300 versus Bervely 350 (nové modely).

PříspěvekNapsal: 22 zář 2020, 15:55
od goes
keto píše:Díky všem za reakce, zatím jsem ještě nic nekoupil, čekám na nějaké ty podzimní slevy. Forzu teď zlevnili o 10 000 a to už nechodí pěšky. Strojů je zatím na krámě dost a sezóna stejně končí, takže ještě chvíli vyčkám, ještě se teď objevily zprávy o Forze 350, ale zatím jsem nikde nenašel, zda bude i pro Evropský trh, či nikoli, zřejmě se to dozvíme v průběhu podzimu, na každý pád chci nákup uskutečnit nejpozději v únoru, abych byl hned s prvními teplejšími dny připraven vyrazit.
Důležité je, že se můj zdravotní stav zlepšil natolik, že se cítím na návrat do jedné stopy a potřebná částka už čeká na účtu :wink: .


Mno ja ted objednaval v Lednu Forzu 300 a dorazila v Dubnu. Kdyz to byla ve 2018 novinka cekal jsem necelych 6 mesicu. Takze pokud chces cekat na novou 350 a dejme tomu, ze by byla, tak bych mel obavu z objedanvyk v unoru, ze bude v rozumne dobe, ale to i vyrabeny model pokud to nebude skladovka bude chvili trvat.
Ja bych si na ni pripadne pockal. Info zda bude a kdy bude uz v rijnu, takze casu na rozhodovani dost a ta 350 pokud u nas bude bude stat za to. A pokud neresis kazdou korunu, tak dava za mne smysl. Kazdy konik se hodi navic.

A ono ty novinky budou predstaveny celkove brzy s ohledem na emisni zmeny od 2021, takze tech novinek a uprav muze byt vicero. Nekde bude asi vetsi facelift techniky apod. jinde jen vezmou 2 kone a zlepsi emise...

Re: Forza 300 versus Bervely 350 (nové modely).

PříspěvekNapsal: 23 zář 2020, 16:52
od keto
Kupoval jsem novinku NC700X a zklamaný z dětských nemocí jsem nebyl, spolehlivost 100%.
Ano čekání se může na nový model stát, ale naštěstí se už vyrábí pro jiné trhy a tak linky už běží na plno a to by mělo odpomoci i od dětských nemocí, protože do Evropy přijde tak jako tak s ročním zpožděním a ano kilowat k dobru se vždy hodí, Bervely 350 měla původně taky něco kolem 24 kW a nyní má 22, takže 2kW daň za emise se platila i zde, ale 22 je pořád více, než 18 u současné Forzy. Prý by nová Forza nemusela být dražší, než byla ta stará a proto asi už klesá její cena, je potřeba ji doprodat a nebo se budou vyrábět souběžně jako Bervely 300 a 350.

Re: Forza 300 versus Bervely 350 (nové modely).

PříspěvekNapsal: 18 říj 2020, 19:35
od keto
Tak už je to tady, Forza 350, tak jsem zvědavý na cenu :wink: parametrově srovnala krok a ještě k tomu přidává posuvné plego, takže se stává favoritem, ale nesmí být o moc dražší :lol: