Stránka 5 z 7

PříspěvekNapsal: 14 srp 2008, 10:37
od petrzet
No pokud zustanu u skutru tak je X9 500ie pro me hlavni volba,snad jen kdyby byl T-Max 500 od r.v.04 za velmi dobry peniz tak bych asi nevahal.
Ted mam X9 180ccm 4V a sedi mi vcelku slusne ve vsem,tudiz proto tahle voba.Jen pis zkusenosti,zajima me vse :cyclops:

PříspěvekNapsal: 14 srp 2008, 12:12
od dusanak
tak koukám že nás je víc co se jim zamlová x9..500třeba. ;)
Jestli Maso bude kladně referovat tak by se nás příští rok mohlo několik novejch urodit...
mějte se D.

PříspěvekNapsal: 15 srp 2008, 19:40
od t.roder
X9 je zatím vidět málo.Budu velmi rád,když nás bude víc ,protože je vůči B400 je to velmi podceňovaný skutr. Lepší motor,lepší výbava snad jen pověst si musí vylepšit. Možná to dělá i neochota servisu opravovat italy. Jak tady bylo mockrát řečeno ,každej hájí svoje a já nejsem jinej ,takže pardon Burgmane.

PříspěvekNapsal: 17 srp 2008, 18:42
od MASO
Zdravim,
tak podávám hlášení z dnešního výletu. Jel jsem se svojí přítelkyní z Prahy do Smržovky a zpět. Jeli jsme po dálnici,celou cestu 120km/h. Já vážim 98kg,přítelkyně 58kg. Prej mam napsat ale 55kg :D Celkem jsme najeli necelých 240km při spotřebě 5,16 litrů. To by možná mohlo někoho zajímat,třeba dusanaka. Jinak co se týče pohodlí,tak jsem byl docela spokojenej. Drahá po cestě zpět,když do ní pralo sluníčko dokonce klimbla!! Takže to by bylo něco malinko referencí. Nemam jinak co bych dodal,bylo to pěkný.

PříspěvekNapsal: 17 srp 2008, 20:21
od dusanak
spotřeba myslím standartní ;) velice závidím že mužeš jezdit,a ještě k tomu na pohodlném stroji!! tak to vypadá že jsi neudělal chybu a vzal si ji od toho chlápka :rolleyes: a za tu cenu asi i slušnej obchod...
Aby jsi pořídil přítelkyni nějaké kšíry aby Ti neupadla když tak ráda usíná :D,no užívejte si to,a pak klído dál piš co a jak.Měj se a díky za report,Dušan

PříspěvekNapsal: 17 srp 2008, 21:00
od MASO
No mě ta spotřeba mile překvapila. Totiž smrdí mi ten benzín a svítí mi ta kontrolka poruchy na motoru. Takže jsem si myslel,že to bude hodně žrát. A s těma kurtama-přesně to stejný mě napadlo,když mi to řekla ;)

PříspěvekNapsal: 18 srp 2008, 12:22
od petrzet
Ta spotreba ve dvou je opravdu slusna,ze ti smrdi benzin nezes,mi na X9 180ccm smrdi taky,smrdela i majesty a kolegovi madison smrdi taky.

PříspěvekNapsal: 19 srp 2008, 22:03
od tood
Mě na Boulevardu smrdí jen když naberu plnou (taky je tam motor Piaggio), jinak tu X9 už mám taky nějaký čásek v merku a asi na jeře jdu do toho :)

PříspěvekNapsal: 19 srp 2008, 22:30
od MASO
Tak zatim najeto jen 600km,bylo by se všim spokojenost. Motorka jako taková je paráda. Naprosto mi vyhovuje. Akorát ta závada. Jak už tady vejš někdo psal,že měl to stejný na Nexusu,tak je to pravda,mam uplně to samý. Proniká benzín do motorovýho oleje,prej ať zkusim vyměnit termostat. Už jsem koukal i na anglický stránky a je to zřejmě normální závada. Ale jestli nepomůže výměna termostatu,tak to bude asi prekérka. Popisujou tam ještě další závady jako vstřikovač apod... tak uvidíme.

PříspěvekNapsal: 20 srp 2008, 11:17
od dusanak
Maso zkus zkontaktovat Joudu,myslím že by Ti mohl ještě poradit jak to řešil on na Nexusu.třeba to je jen maličkost a někde v "autorizovaném" :o servisu by z toho mohli udělat tu prekérku...
Každopádně jsem rád že jsi spokojenej s skutrem a holt technika nekdy bude dělat bordel asi všem... :mad: tak at se povede opravit! ;)

PříspěvekNapsal: 20 srp 2008, 14:47
od t.roder
Dost dobře nechápu co má společného termostat s průnikem benzínu do oleje. termostat řídí chl.vodu a benzín se dostává jen do válce přes vstřikovače. To by musel prolínat přes klikovku což si nedovedu představit.
MASO ... jsem zvědav na výsledek.

PříspěvekNapsal: 20 srp 2008, 17:39
od MASO
t.roder: To nechápe nikdo,ale fakt se o tom píše. Sám tomu taky moc nevěřim,ale...
Jinak jak rychle se ti ohřejvá ta tvoje X9? Já jí mam snad za minutu na půlce,tam se za jízdy i drží a když zastavim v zácpě,tak vyleze na třičtvrtě a sepne sahara. Řekl bych,že to šlape jak má,ale holt je něco špatně.

PříspěvekNapsal: 20 srp 2008, 17:50
od petrzet
no ja mam termostat ko,kdyz je teplo tak se to ohreje rychle ale za chladneho pocasi to nevyleze nad modre pole :(

PříspěvekNapsal: 20 srp 2008, 20:34
od Jouda
[quote=t.roder]Dost dobře nechápu co má společného termostat s průnikem benzínu do oleje. termostat řídí chl.vodu a benzín se dostává jen do válce přes vstřikovače. To by musel prolínat přes klikovku což si nedovedu představit.
MASO ... jsem zvědav na výsledek.[/quote]
Ja myslim, ze problem je v tom, ze motor se ridici elektronice jevi jako studeny a injection proto dava bohatsi smes, ta se pak nestiha spalit a pres krouzky se dostane do olejove lazne. No a jeste nejake chytre cidlo (ale fakt netusim jake), pozna ze je nejaky problem, podle servisniho manualu by tyhle errory pak mely byt prectitelny z RJ , ale s tim sem prave nikde nedopad, ale je to dva roky co sem to resil, treba uz sou servisy dal.
btw ta zavada s olejem je podle me celkem nebezpecna, protoze benzin pochopitelne asi dost degraduje mazaci schopnosti oleje, takze bych s resenim neotalel. Pokud je to termostatem tak az bude zima bude to pribyvat daleko rychleji.

PříspěvekNapsal: 20 srp 2008, 22:48
od MASO
No mezi náma. Pokud jsou v pořádku pístní kroužky a šlo by tam víc paliva než by mělo,tak by stejně nemělo proniknout dolu do oleje. Ale řikám, i tak to zkusim,že vyměnim ten termostat. Je to ta nejschůdnější závada. A jak se to ohřejvá tobě Joudo?