Stránka 1 z 1

Motorro Maxx 125 - elektrický sytič bez proudu

PříspěvekNapsal: 16 lis 2012, 18:35
od Radlo
Dobry den,prosil bych o radu....Zjistil jsem ze mi nezavira automaticky sytic,tzn.ze je porad otevreny(zasunuty) a ja tim padem jezdim na bohatsi smes a vetsi spotrebu.
Zjistil jsem ze mi do nej nejde proud.Ono tam neco jde cca.2,5V ale to je moc malo.Sytic jsem mel venku napojeny,motor bezel(diru po sytici jsem prelepil paskou),a ani po 10min na volnobeh nevyjel.Vse jsem pomeril atd.Zjistil jsem ze privod je z alternatoru u motoru(zluty)a zelenocerny jde ze predu od te zlate nale kosticky kterya je namontovana spolu z regulatorem napeti.
Kdyz jsem sytic napojil primo na baterii,vysunul se do 5min,po odpojeni se zasunul,tzn ze je v poradku.
Prosim vas o radu,pokud to tady nekdo resil.Idealni by bylo to predelat na rucni a mit pokoj,ale udajne u 4taktu 125ccm gy6 152QMI to nejde.... dik za kazde info


Na foru jsem hledal ale nic konkretniho nenasel,proto jsem zalozil nove tema.

Re: Motorro Maxx 125 - elektrický sytič bez proudu

PříspěvekNapsal: 20 lis 2012, 17:21
od Vratas
Čau, na vrchní straně sytiče bývá šroubek (možná je jinde) a tim se dá sytič manuálně na trvalo zašroubovat, abys neměl problémy se směsí. Pokud to jde zkus to, zkus i jak jde startovat bez plynu, případně s plynem a takhle to nech, než vyřešíš napájení sytiče, protože pokud nejde předělat na manuál, nic jiného ti nezbyde, než to opravit.

Ještě mě napadlo předělání napájení sytiče nějakým dočasným způsobem - zapojit přes vypínač na baterku, či na nějakou jinou věc, do které jde po startu proud, třeba světla.

Re: Motorro Maxx 125 - elektrický sytič bez proudu

PříspěvekNapsal: 20 lis 2012, 18:23
od Radlo
Aho,jo vim ze se to da seridit podle zavitu uvnitr tela sytice tak ze ho zavru(vysunu) uplne,ale mam strach ze bych pak za studena tezko nastartoval.
Napadla me i ta varianta jak pises,tzn zapojit ho primo z baterie pres vypinac nebo na svetla ale bojim se aby se treba neroztek prehratim pres ten odporovy plisek.Divim se ze funguje kdyz ho napojim primo z baterie,vzdyt by mel fungovat na stridavy proud,jak jsem se nekde docet, nebo se mylim??

Re: Motorro Maxx 125 - elektrický sytič bez proudu

PříspěvekNapsal: 20 lis 2012, 18:41
od Vratas
To nemám tušení, každopádně proud do něj jde po startu furt i když funguje, takže z roztečením si hlavu nedělej. Kdyby to takhle fungovalo, že by se po zahřátí zase vypnul a vracel zpátky, tak opět pojedeš na bohatou směs a vyšší spotřebu :)

Zkus tu levnější variantu - zašroubuj ho a otestuj studený start. Pokud to bude dělat potíže, tak druhou variantu.

Re: Motorro Maxx 125 - elektrický sytič bez proudu

PříspěvekNapsal: 18 bře 2013, 19:18
od pjirasek
Radlo píše:.Divim se ze funguje kdyz ho napojim primo z baterie,vzdyt by mel fungovat na stridavy proud,jak jsem se nekde docet, nebo se mylim??

Z principu sytiče je jedno, zda je napájen stejnosměrným či střídavým napětím/proudem. Jedná se o topné tělísko a to se zahřeje průchodem jak a střídavého, tak i stejnosměrného proudu.