Sedli,
tu stránku moc dobře znám, ale díky. Ten starý sytič se mi podařilo rozebrat a chyběla tam ta menší pružina co je na obrázku. Zkoušení posunutí jehly pomocí dotažení/povolení závitu na plastovém krytu bylo taky k ničemu. Nový sytič-žádná, vůbec žádná změna, vyhozený prachy. Jediné co jakžtakž pomáhá je vytažení celého karbecu, odšroubovat spodek a profouknout co jde. Potom to sice nenastartuje hned, ale do 5min určitě. Takže si myslím, že to bude spíš někde v karbeci, pravděpodobně v nastavení hladiny plováku, ale o tom vím prd. Ještě když byly starý stránky Skutrforum (cca před 3-4mi lety) tam se o tom psalo dost, tady toho moc není..
Tuner,
podtlakový ventil byl měněný cca před 3roky, to byla první závada na Focusu a kdyby zlobil, už to poznám za jízdy, to mi dalo tenkrát taky zabrat
. Ale jak bylo psáno výše, za jízdy nemám žádné problémy, ale díky za tip. Můj názor je ten, že se cosi posr... v karburátoru. Asi nezbyde než koupit nový a jestli ani to nepomůže, místní sbor dobrovolných hasičů bude mít na čem trénovat hašení
Jo s tou reklamací servisu: Když mi to předávali, motor samozřejmě naskočil hned, protože byl zahřátý, ale já trubka v euforii že to vidím po takové době nastartovaný, že se jim to vůbec podařilo zprovoznit - a hlavně ta moje důvěra... No prostě asi by se blbě dokazovalo, že to v době předání nebylo ok.
17.9. edit:Tak tam mám koupený sakum-prdum nový karbec DellOrto 17,5 i s aut. sytičem a nic, nic, vůbec nic, vůbec žádná změna. Půl hodiny nakopávání, když to třeba nakonec chytne, jede krááásně, dobře startuje i na el., stačí jen ťuknout , ale na druhý den je z něj zase studená čínská mrtvola. Takže shrnutí: Odstraněny restrikce, stojan už jen ten boční, nový podtlakový ventil, sport. vzd. filtr Malossi, karbec DellOrto 17,5, odzkoušeny už 3 sytiče a stále za studena nestartuje. Nevíte někdo čím by to mohlo teda být???