Stránka 154 z 154

Re: Rhon Speed 50

PříspěvekNapsal: 18 zář 2018, 19:03
od eidam
Díky. To jsem právě zkoušel, sytiče fungují. Nevěděl bys teda po čem jít dál? Co se týče toho proudu, nějaká kostra? Jednotka? Dobíjení s tím nějak souvisi?

Re: Rhon Speed 50

PříspěvekNapsal: 19 zář 2018, 07:57
od ivannk
eidam píše:Zdravim a prosím o radu. Rhon se za studena chová normálně, chytá jede. Jak se ohřeje dusí se, chcípe, nechytá. Vyčistil jsem karbec, vyměnil sytič, vyměnil karbec, vyměnil sytič a stále to samé. Jako by sytič vůbec nechtěl zavírat. Když vyndám sytič a trysku zacpu, zdá se to ok.Neví si někdo rady? Nebo neví někdo jaký ma jít do sytiče proud? Po zapnutí kličku? Po nastartování? Přijde mi jako by se vůbec neohříval a jehla nezavírala. Děkuji


u mne to byl problem s tesnenim blokem a vyfukem, za studena OK, po zahrati neslo to nastartovat, vymena tesneni a OK

Re: Rhon Speed 50

PříspěvekNapsal: 22 zář 2018, 19:38
od eidam
Tak nakonec jsem to všechno zkoušel znova a sytiče jsou ok, vysouvají se oba. Tak nevím, těsněni překouklý taky znova. Mohlo by to být gufero na klice? Popř nevíte někdo rozměr? Maxon Rhon 50 2T.

Re: Rhon Speed 50

PříspěvekNapsal: 22 zář 2018, 21:00
od Karelbrezky
Hledej šmudlo. Co tak zde??
http://rhon.nunak.eu/

Re: Rhon Speed 50

PříspěvekNapsal: 20 dub 2019, 00:15
od ondrarhon
zdravim o tom dratu te restrikce jsem tu uz precetl snad všechno ale ještě jsem ho nenasel,ani zadny uz odpojeny konektor,poradite někdo?

Re: Rhon Speed 50

PříspěvekNapsal: 23 čer 2020, 08:52
od OndraMarkow
Zdravím vás bando. Nemá někdo tušení jak má být továrně nastaven vzdušník? Díky za info

Re: Rhon Speed 50

PříspěvekNapsal: 13 črc 2023, 23:27
od spac1
Dobrý den. Taky vlastním Rhon. Jelikož u tohoto skútru, není kdo ví jak velká nádrž (podle příručky 4,8L), tak jsem nádrž nalil až po límec (viz. foto), který slouží pro zastavení tankovací pistole. Benzín do skútru liju doma z kanystru, aby se ho tam vlezlo více, tak jsem zjistil, že po nalití (tak jak je vidno na fotkách) a zatřepání se skútrem klesne trochu hladina a jdou ven bublinky, takže má nádrž vzduchovou kapsu. Tento postup, že jsem nalil po límec (někdy trochu více) a třepal skútrem opakoval do té doby, dokud se snižovala hladina a šly ven bublinky. Fotky jsou teď aktuální stav, kolik tam toho teď mám.

Chtěl bych se proto zeptat. Je tohle to v pořádku? Na internetu píšou (k autům), že kvůli tepelné roztažnosti paliva musí být v nádrži dost volného místa, jinak hrozí prasknutí nádrže. V zimě prý dokonce, jak se natankuje studené palivo a auto se dá do teplé garáže, se může zvětšit objem až o 15%.

Předem děkuji za odpovědi.

Re: Rhon Speed 50

PříspěvekNapsal: 19 črc 2023, 10:57
od JardaB
Tvoje úvahy jdou správným směrem. Přesnou radu ti těžko někdo dá protože takové píčoviny zkouší málokdo. Buď si to vyzkoušíš sám nebo přestaneš blbnout.

Nádrž by měla mít zavzdušňovací ventil, jinak by tak zase vznikal během jízdy v nádrži podtlak a přestalo by ti to jet --- je možné, že by rozpínající benzín vytékal (třeba na nějaké horké části) ... nebo jen smrděl a ... páry benzínu jsou co ?? Hořlavé až výbušné ...

Pokud tě trápí malý dojezd, ber s sebou 0,5 litru benzínu ve flašce, která k tomu určená a je antistatická. PET lahev ti radit nebudu. V petce se ti může stát, že při manipulaci vzplaneš (statická elektřina) ...nebo vyzkoušej i tuto cestu, jestli se ti s petkou povede vyhořet :-)

Re: Rhon Speed 50

PříspěvekNapsal: 19 črc 2023, 16:09
od kerim7
Přesně tak, vzduchová kapsa v nádrži není pro srandu králíkům. Tuším, že do jedničkové (dvojkové?) Fabie šlo natankovat víc než byl uváděný objem nádrže a nemuselo se s ní ani třást.
Lahev na rezervu s sebou je dobrý nápad, půllitr vydrží tak na 20 km a to je na dojezd k pumpě dostatečné. Já jezdím s tou petkou a nebojím se. Plochá od ústní vody z Lidlu a když se natankuje Verva 100, má i stejnou barvu. Onehdy byl jeden kolemjdoucí přesvědčen, že jezdím na ústní vodu, tak jsem mu přisvědčil. Proč ne? :-)
Nádoby určené pro palivo mívají černou barvu, jde o přídavek uhlíku, resp. sazí, který má zajistit el. vodivost a vybíjení nábojů hned v prvopočátku. Až narazím na kus tak za dvacku, což je reálná cena toho plastového výlisku, koupím si hned dva. Ty přemrštěné ceny, co jsou všude kolem, nehodlám akceptovat.

Re: Rhon Speed 50

PříspěvekNapsal: 19 črc 2023, 18:06
od JardaB
Přesně ... takové spešl nádoby pro motorkáře jsou pěkně drahé

Ačkoli Luis.de prodává cosi z HDPE https://www.novelmoto.cz/Mini-moto-kanystr-Fuel-Friend-0-5L-d4521.htm#detail-anchor-description

Re: Rhon Speed 50

PříspěvekNapsal: 19 črc 2023, 18:34
od adacarp
spac1,ne toto není v pořádku,a nedává mi vubec smysl proč to děláš,když to doma leješ s kanystru a v čr je hustota čerpacích stanic víc než dostačující.Já třeba někdy tankuji 3krát za den a problém v tom žádný nevidím.

Re: Rhon Speed 50

PříspěvekNapsal: 19 črc 2023, 20:12
od LubošV
spac1 píše:Dobrý den. Taky vlastním Rhon. Jelikož u tohoto skútru, není kdo ví jak velká nádrž (podle příručky 4,8L), tak jsem nádrž nalil až po límec (viz. foto), který slouží pro zastavení tankovací pistole. Benzín do skútru liju doma z kanystru, aby se ho tam vlezlo více, tak jsem zjistil, že po nalití (tak jak je vidno na fotkách) a zatřepání se skútrem klesne trochu hladina a jdou ven bublinky, takže má nádrž vzduchovou kapsu. Tento postup, že jsem nalil po límec (někdy trochu více) a třepal skútrem opakoval do té doby, dokud se snižovala hladina a šly ven bublinky. Fotky jsou teď aktuální stav, kolik tam toho teď mám.

Chtěl bych se proto zeptat. Je tohle to v pořádku? Na internetu píšou (k autům), že kvůli tepelné roztažnosti paliva musí být v nádrži dost volného místa, jinak hrozí prasknutí nádrže. V zimě prý dokonce, jak se natankuje studené palivo a auto se dá do teplé garáže, se může zvětšit objem až o 15%.

Předem děkuji za odpovědi.


@Spac1

Teda, nechtěl bych mít tvoje starosti.....