Stránka 1 z 1

elektroKymco

PříspěvekNapsal: 07 pro 2019, 11:35
od radomír
Kdo nechce číst dál tak:https://www.youtube.com/watch?v=df5k9AweLxc
Konečně výrobce, který to pojal komplexně. 1-baterie zatím lepší nebudou(jedna hlavní a zatím dvě vyměnitelné(battery boxy). 2-celkem bude 10 el.modelů( pseudo Harley atd),jak jinak začal pseudo Vespou.3-infrastruktura nabíjecí pro tyto battery boxy(podstatně rychlejší výměna baterek než tankovat do spalováku benzín)4-pokud vyměnné baterie budou např.na leasing,lze očekávat ve městech raketový boom skutříků.Je to jedna z reálných cest elektromobility...

Re: Kymco

PříspěvekNapsal: 07 pro 2019, 13:55
od goes
Benzin je univerzalni pro vsechny. Nikdo se nemusi nemusi prizpusobovat nadrzi. Zde by se museli vyrobci napric domluvit ze budou pouzivat jeden typ aku aby byl vymenitelny protoze tezko bude kazdy vyrobce budovat vlastni sit. Kdyz si navic nacepuji 10 litru benzinu vim kolik ho mam a kolik dojedu. U vymenych baterii nemam jistotu v jake kondici je a nevim kolik dojedu apod.

Nema smysl polemizovat dal. Tabor fanousku to bude hajit. Tabor idpurcu bude mit argumenty proc to nejde. Jedine dulezite pro mne je to at mi nikdo nenuti koncepci. Kdo chce to ci ono at si to koupi a dalsim da pokoj.

Re: Kymco

PříspěvekNapsal: 07 pro 2019, 15:07
od Dusan14
Nejaky cas to trvalo ale ako tak u, sa pouziva jeden konektor na nabijabie mobilov. Tak mozno aj jednotny konektor baterie bude.

Kapacita baterie sa kludne moze urcit na hodnotu 80%,co ma menej sa vyradi alebo si mozes pouzivat ty doma ale uz nebude mozne ju vymenit. (tak ze urcity dojazd mas vzdy isty eventualita objemu nadrze kazdy ma. Iny objem)
Sledovanie stavu sa zabezpeci uP tak ze nieje problem sledovat stav a pocet cyklov(uz vidim ako sa to bude oklamavat)

Tak ze celkom zmysluplna cesta... Ked sa da vobec o napajani z elektriny tak uvazovat.

Odoslané z STF-L09 pomocou Tapatalku

Re: Kymco

PříspěvekNapsal: 07 pro 2019, 17:24
od josuk
mě se benzín k pohonu nikdy nezdál ideální.. drahý, hořlavý.. a jako malý kluk jsem čekal že v roce 2020 budem jezdit na něco docela jiného. :D Takže tohle mi přijde dost úchylný, nosit si pětikilovou baterku sebou, můžu i dvě v jedné ruce (10 kg) "skvělé"! :roll: a když pojedu 200 km do Cordoby, pod sedlo si dám další tři baterky (nic jiného už se mi nevejde) a budu doufat, že až tam dojedu neklekkne mi telefon, abych byl schopný přes QR kód dobít, vyměnit baterky a dostal se zpátky..
Nejsem zaujatej proti pokroku, ale jedinou snahou managera Allena Ko (Kymco) je prodávat výrobky taky v evropě. Výrobky, které jsou kompilátem kopírování, přebírání technologií a ekonomiky výroby, takže nic smart, nic clever, natož simply.. ;-) Někde na autosalonu byla ta super Kymco elektromotorka, co zrychlí na 100 km/hod snad za tři sekundy... a přední brzdu má z xcitinga.. tak já nevím, sorry jako, pokud budem koukat jenom na cenu a na reklamu, tak žádný solidní technický pokrok tady nenastane.. ;-)

Re: Kymco

PříspěvekNapsal: 09 pro 2019, 20:26
od Dusan14
Ked pojdes 200km asi nepouzijes elektro skuter.
Ale ked budes mat do prace 20km, tak ho pouzit mozes. A na rozdiel od elektromobilu si ten skuter mozes kupit aj k bloku, pac baterku vyberies a nabijes doma na chodbe. A rano hor sa cez prepchate mesto do prace.

Pac elektromobil bude volba len pre ludi do cca 50km od mesta. Rozumej 50 km tam 50 spat k domu do garaze a nabijat. Tazko budes tahat kabel z okna k autu. Aj tak to bude zaujimave zatazenie siete.

Odoslané z STF-L09 pomocou Tapatalku

Re: Kymco

PříspěvekNapsal: 09 pro 2019, 21:54
od forester
Už vidím ako sa ten holubičí národ háda že nabíjaš na chodbe,kočikárni,v pivnici, skrátka zo spoločných priestorov za ktoré platia všetci.To budú vojny a prerezané káble :D

Re: Kymco

PříspěvekNapsal: 10 pro 2019, 07:09
od Badarala
Jako obvykle většina lidí nepatří do tábora "zaslepených obhájců" ani "urputných odpůrců". Takhle to dlouhodobě staví a vytváří media. Jeden z nejjednodušších triků, jak zvýšit sledovanost, je vytvořit dojem války...
Btw. Xciting má dobrou přední brzdu, ne? :wink:

Re: Kymco

PříspěvekNapsal: 10 pro 2019, 09:26
od josuk
https://fdrive.cz/clanky/spolecnost-kym ... ernex-3551
xciting má brzdu v kategorii levnější Xmax400 vyhovující, že brzdí. Kotouče původně bouchaly, tak je v záruce slisovali, že neplavaly, pak nějaký čas šustily, než se znova rozplavaly.. ;-)
Já netrvdím, že jsou ty brzdy úplně stejný u superbiku, i když tak vypadají. Ale prostě ta asijská kopírovací praktika podle mě povede jen k tomu, že se obávají nízkých prodejů SuperNexu (v článku) zcela oprávněně.. ;-) a imho zaslouženě.