Stránka 2 z 2
Napsal:
08 pro 2008, 23:34
od Fispe
No tááák, sáhni zase do archivu a nenapínej nás.
Napsal:
09 pro 2008, 20:28
od Gullwing
No dobrá, nějak nestíhám.
Takže si dáme mazání,...
Napsal:
10 pro 2008, 21:09
od Gullwing
Něco ze základů a hlavně pozor na bezcenné padělky!
Re: Něco z historie
Napsal:
18 úno 2009, 19:45
od jel.en
to Gullwing NEBYLO BY ZASE NĚCO Z HISTORIE???
Re: Něco z historie
Napsal:
18 úno 2009, 21:21
od Gullwing
Hmm, koukám, že se to tady nezobrazuje. Jen odkaz. Je tu nějaký limit aby se to ukázalo rovnou?
Re: Něco z historie
Napsal:
02 dub 2009, 20:52
od Richijan
Ciao. Nechci být netrpělivý GW
, ale máme jěště čekat, že bude pokračování?
Já bych se za něj přimlouval. Je to krásná nostalgie.
Re: Něco z historie
Napsal:
02 dub 2009, 21:18
od Gullwing
njn, už jsem skoro zapoměl
Co takhle ventily?
(akorát koukám, že se to vkládá v opačném pořadí,..)
Re: Něco z historie
Napsal:
02 dub 2009, 21:26
od Richijan
Teda! Ač původem strojař, netušil jsem kolik bylo zkoušeno alternativ.
Super.
Uvítám pokračování.
Dík předem
Re: Něco z historie
Napsal:
05 dub 2009, 19:32
od Gullwing
Dneska se hodlám (ne zas tak moc já jako Prof. Ing. Emil Čermák) věnovat trochu rozsáhlejšímu tématu. Tou je píst motoru.
Proto dnes jen první část a další budou následovat.
Co mě zaujalo, je fakt, že se zas tak nic moc za 83 let nezměnilo.
Tedy mimo třeba tyto hlášky:
"doma dělané kroužky z obyčejné litiny jsou bezcenné"
Pro kontrolu těsnosti si vypomáháme žárovkou spuštěnou do válce
"za našich poměrů, kde se jezdí ročně průměrně asi 10 000km, je nutno měniti kroužky v každé sezóně"
Co srabi?! tolik nenajezdíte, tak neměníte, co?
Re: Něco z historie
Napsal:
10 pro 2009, 19:46
od Gullwing
Tak koukám, že jsem trochu zaspal. Takže pozdě ale přeci. Zaujala mě zmínka o navlékání pístních kroužků pomocí tří proužků mosazného plechu. Tedy vlastně to, že je to známý systém pro amatéry,.... A samozřejmě nezbytná reklama
Re: Něco z historie
Napsal:
11 pro 2009, 09:53
od jel.en
no konečně
Ale zase nám přišla zima a máme o šem číst... Díky Gullwi
Re: Něco z historie
Napsal:
06 bře 2010, 19:53
od Gullwing
tak vzhledem k těm srágorám venku zase kousek:
Zaujalo mě, že známý závodník Le Vack má teplotu ventilů při mnohahodinových rekordech v neuvěřitelné výši jistě nad 1000 stupňů,...
Re: Něco z historie
Napsal:
06 bře 2010, 21:37
od Richijan
Hurará.
Mr. Archiv is back. Když nemůžem jezdit, budem se alespoň most vzdělávat. Teda pokud to Gulwi zase po pár pokračováních nezabalí
Každopádně díky
_tmax.gif